Er is altijd wel kaas in de aanbiedingquote:
Ja daarom, ik was bij de AH.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is altijd wel kaas in de aanbieding
Altijd wel een of andere soortquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
De halve kaas afdeling vna de AH is nu in de aanbieding. Ik kocht net geitenkaas en mozzarella (de echte natuurlijk) en gorgonzola namnamnam.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd wel een of andere soortOf het lekker is, is een tweede
Ja heel veel soort kaas bedoel ik danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is altijd wel kaas in de aanbieding
als jij admin was zonder adminfuncties hadden we beter een nieuwe kunnen makenquote:
Kom we doen crack erbijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als jij admin was zonder adminfuncties hadden we beter een nieuwe kunnen maken
maar opgelost dus
True, maar ach.. ik pak er ook altijd meteen vijfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef zwerty het volgende:
Die plankjes waar je kaas/worst kan proeven zijn altijd leeg bij AH
Ik zeg ook niet bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja gewone kaas. Belegen en shit. Nou bijzonder hoor.
Ik wil buitenlandse kaas.
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef zwerty het volgende:
Die plankjes waar je kaas/worst kan proeven zijn altijd leeg bij AH
Ik wil naar Frankrijk, wijnen en kazen etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet bijzonder ofzo
Buitenlandse kazen
Nope, ik ben er zondag en maandagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Frankrijk, wijnen en kazen eten.
Ga je morgen naar Dv?
Ahh ok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ik ben er zondag en maandag
Was vanavond bezig dacht ik, ik mag alle ikea shit zondag in elkaar zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
DV is die nu al aan 't verhuizen of morgen pas? Spannendd!
Haha kun je dat? Anders wordt 't nog leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was vanavond bezig dacht ik, ik mag alle ikea shit zondag in elkaar zetten
Wa groepquote:
Gewoon de handleiding lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha kun je dat? Anders wordt 't nog leuk. Ach, als het gezellig is dan is Ikea shit in elkaar zetten ook gezellig
.
quote:
quote:
Alleen är is Zweeds.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:52 schreef wietparkiet het volgende:
nick praat nederlands, niet half zweeds
watquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat de neuk.. wil mn piano verkopen via marktplaats.. Je moet 10 euro betalen om een advertentie te zetten in de rubriek 'piano'. Echt wtf?
Omdat je zoiets verkoopt voor veel geld misschien?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:55 schreef Crack_ het volgende:
Wat de neuk.. wil mn piano verkopen via marktplaats.. Je moet 10 euro betalen om een advertentie te zetten in de rubriek 'piano'. Echt wtf?
Jaquote:
350 euroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat je zoiets verkoopt voor veel geld misschien?
Hey I just fucked youquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef zwerty het volgende:
[..]
Hey I just met you
And this is crazy
But here's my number
So call me maybe
Zet hem in Audio-dingesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
350 euro. Maarja, misschien andere. Zet 'm wel gewoon in een andere rubriek fuck you!
Haha zeker zelf verzonnen xd xd lolquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hey I just fucked you
And this is crazy
Delete my number
And keep the baby
Nee, een keyboard heeft geen gewogen toetsen en ook geen 88 toetsenquote:
geen pianoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, een keyboard heeft geen gewogen toetsen en ook geen 88 toetsen.
Zeg dan digitale piano want een keyboard is écht niet.
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:01 schreef Pastapipos het volgende:
Kan je goed spelen op die wannabe piano?
Trouw met mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat gamen stiekem wel leuk is
welk level ben je met candy crush danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat gamen stiekem wel leuk is
Ik ben 140quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
welk level ben je met candy crush dan
Pas level 45 want speel dat bijna nooit.. Jij?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
welk level ben je met candy crush dan
Mijn baas ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef DrNick het volgende:
Ik ken ook iemand en die kent iemand en die heeft het uitgespeeld.
In ons gevalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel kon, in bepaalde gevallen toch wel?
Ik slaap toch liever op een zacht matrasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dubai, ik ben rich man, ik slaap op stacks en shit
Dat zeg je nu, maar als je eenmaal op dollarbills slaapt wil je nooit meer andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik slaap toch liever op een zacht matras
een slaapbank dan of hangmatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef DrNick het volgende:
Moet je voorstellen wat je zou doen zonder matras.
Dubaiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dubai, ik ben rich man, ik slaap op stacks en shit
Dat hebben we toch al gedaan gister. Of ben je dat alweer vergeten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Laten we dan direct de bruiloft plannen
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar vrouwen look a like Paris Hilton daaro
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En ik vond het chill dat ik het volume kon regelen en dat ik 'm niet hoefde te laten stemmen
.
Ja maar we gaan het vervroegen omdat het in ons geval eerder kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gedaan gister. Of ben je dat alweer vergeten?
Wut? 50*C? Ik zou in een bak met ijs gaan zitten. De hele dag. Leuke vakantie heb je danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.
En je moest een lange broek aan meen ik
30 is warm genoegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wut? 50*C? Ik zou in een bak met ijs gaan zitten. De hele dag. Leuke vakantie heb je dan
M'n vader was paar keer naar saoedi arabie geweest. Idd lange broek aan, ook geen schoenzolen laten zien e.d.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.
En je moest een lange broek aan meen ik
Succes.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dit nummer zou ik zo graag willen leren
Wat wordt de nieuwe datum?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja maar we gaan het vervroegen omdat het in ons geval eerder kan.
Is dat daar? Ik dacht in Chinaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
In het hoogste gebouw in de wereld
Hahah heb eerst een keyboard gehad. Vroeger hadden we een piano staan maar die hebben we weggedaanquote:
En hier loop ik al met 25 graden in een korte broekquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:10 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
M'n vader was paar keer naar saoedi arabie geweest. Idd lange broek aan, ook geen schoenzolen laten zien e.d.
Benzine was daar wel 6 cent per liter in het stuk waar hij werkte (boorplatformen)
oh, ja inderdaad. China is wel vet!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:12 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan ondertussen ook al ergens anders zijn
Ja ik vind het ook wel jammer hoor. Maarja, ik dacht er al langer over na en ik doe er gewoon echt bijna niks meequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:11 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah heb eerst een keyboard gehad. Vroeger hadden we een piano staan maar die hebben we weggedaan
a la izquierdaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind China niet vet, ik snap helemaal niks daar.
Beter, niet verwacht dat dat soort elektronica z'n waarde houdt. Dingen zoals speakers en lenzen dalen nauwelijks in prijs maar meeste elektronica wel.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook wel jammer hoor. Maarja, ik dacht er al langer over na en ik doe er gewoon echt bijna niks mee. Te zonde.. Maar zoals het er nu uit ziet krijg ik gewoon terug wat ik er zelf 2,5 jaar geleden voor heb betaald.
China is wel mooi hoor!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind China niet vet, ik snap helemaal niks daar.
Dan wel liever stad, dus Shanghai, dan platteland.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
China is wel mooi hoor!Maar Shanghai bijv niet..
11-12-13 trouwen wijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:14 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Jij bent de prinses, jij mag dat bepalen
Waarom heb je morgen/overmorgen al meer posts dan ik hebquote:
Shanghai wil je niet heen op je vakantie geloof me. Maar daar buiten (en dan nog niet platteland) is mooi hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:16 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan wel liever stad, dus Shanghai, dan platteland.
Ja, tuurlijk vind ik dat leuk. En om de zoveel tijd doe ik dat ook maar ik heb het gewoon te druk.. Dus ik kom er gewoon niet aan. Kan er de rust in mn hoofd niet voor vinden zeg maarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Beter, niet verwacht dat dat soort elektronica z'n waarde houdt. Dingen zoals speakers en lenzen dalen nauwelijks in prijs maar meeste elektronica wel.
Maar vind je het niet leuk om het op te gaan pakken dan? Mensen die goed piano spelen
Yiruma is ook tof
Meiden praten meer dan jongensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom heb je morgen/overmorgen al meer posts dan ik heb
Vriend van mij is zonder les echt heel goed geworden. Maar werkt het op jou niet rustgevend?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk vind ik dat leuk. En om de zoveel tijd doe ik dat ook maar ik heb het gewoon te druk.. Dus ik kom er gewoon niet aan. Kan er de rust in mn hoofd niet voor vinden zeg maar. En tijd geleden ze ik dat ik les ging nemen.. maar dat dan 's avonds moeten en van vrijdag tot zondag ben ik vaak niet thuis.. dus dan heb ik 4 dagen over en van die vier dagen zou ik incl. pianoles nog één vrije avond te hebben..
Tja dat wordt 'm dan niet.
Mijn posts hebben meer inhoudquote:
Ik vind dat allemaal zo verquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Shanghai wil je niet heen op je vakantie geloof me. Maar daar buiten (en dan nog niet platteland) is mooi hoorIk wil een keer naar Thailand
Jawel.. maar ik hou 't gewoon niet vol. Zodra er dan weer een tentamenweek is dan verwaterd het zo erg. Ik ga het later zeker weer oppakken en dan lekker lesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vriend van mij is zonder les echt heel goed geworden. Maar werkt het op jou niet rustgevend?
zie edit. typoquote:
oh, ik hoef je al niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal zo ver
Trouw maar met iemand anders hoor, of neem een extra man met wie je naar Azië gaat.
Mijn respect heb je als je die ophidian kan spelen tegen die tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel.. maar ik hou 't gewoon niet vol. Zodra er dan weer een tentamenweek is dan verwaterd het zo erg. Ik ga het later zeker weer oppakken en dan lekker les.
Oh, zo ja. Mijn posts zijn inderdaad niet zo veel zeggend haha. Maar komt omdat ik op veel vragen ook geen hele antwoorden kan antwoorden.quote:
Pff, haha.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn respect heb je als je die ophidian kan spelen tegen die tijd
haten op kamperenquote:
Ja dat dusquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Tenzij heel mooi weer en het een mooie camping in een mooi land is.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
stomme campers die je steeds neerschieten
Zo knus in een tentquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vind er gewoon geen zak aan
Van die vochtige tenten
Bijna geen ruimte
Geen bedden
MEH
sgat maac jy hed etten claarquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:27 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja sfeer is heel goed op de beurs je kan gewoon jezelf doen
Met mij niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
Hotel voor een paar dagen is wel chill. Maar voor de hele vakantie gaat erg vervelen vind ik
Klopt ja, en stacaravans zijn ook zo primitief. Maar als het mooi weer is, en je hebt een leuk tentje voor jezelf of met zijn tweeën, is daar niks mis mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:25 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vind er gewoon geen zak aan
Van die vochtige tenten
Bijna geen ruimte
Geen bedden
MEH
Een beetje buiten zijn is ook wel leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
Hotel voor een paar dagen is wel chill. Maar voor de hele vakantie gaat erg vervelen vind ik
Je kan je spullen niet netjes ordenenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:28 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Klopt ja, staakcaravans zijn ook primitief. Maar als het mooi weer is, en je hebt een leuk tentje voor jezelf of met zijn tweeën, is daar niks mis mee.
In de zomer zekerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:29 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Een beetje buiten zijn is ook wel leuk
Welles, zwembad en gebeurt niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je kan je spullen niet netjes ordenen
Geen airco
Alles kan gejat worden
rust en ordequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
Je kan je spullen niet netjes ordenen
Geen airco
Alles kan gejat worden
Kan wel, opblaasding.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef zwerty het volgende:
[..]
Als je wil slapen ga je toch niet in t zwembad liggen
In je tent zijn als het regent is echtquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel haha. Anders is een tent echt verschikkelijk
Op de camping waar wij de vorige jaren waren was dat helemaal nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:33 schreef zwerty het volgende:
[..]
Gezellig met de muggen en andere beesten
Ik ken haar wel maar ik vind haar niet echt een fijne stem hebben, en ze probeert wel heel erg op Amerikaanse zangeressen te lijken. Iets wat eigenlijk niet lukt.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat wel haha. Anders is een tent echt verschikkelijk
Wat vind je van dit nummer?
wij slapen samen *:quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:34 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik wilde precies t zelfde typen
Like omg toeval
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik ken slechtere nummersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken haar wel maar ik vind haar niet echt een fijne stem hebben, en ze probeert wel heel erg op Amerikaanse zangeressen te lijken. Iets wat eigenlijk niet lukt.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het beter vind dan die vorige van haar.
Haha fokquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
HOE DE FOK KAN JE ZELFS HET WOORDJE 'HELAAS' NOG FOUT TYPEN
Zeker weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik ken slechtere nummers
Jijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik blijf, want het is vrijdagavond en die moet je van genieten.
Deze zin kan zo in het koningsliedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik blijf, want het is vrijdagavond en die moet je van genieten.
Heelaas jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
HOE DE FOK KAN JE ZELFS HET WOORDJE 'HELAAS' NOG FOUT TYPEN
Ik zou er in ieder geval wel een tijdje op 'vakantie' willen, en als het bevalt zie je wel verderquote:
mijn grap wat doe je! godver nog 3 afleveringen en dan kan ik weer een andere serie gaan zoekenquote:
Ik wilde er volgend jaar een studie jaar doen in LA maar ik heb helaas geen 16.000 euroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval wel een tijdje op 'vakantie' willen, en als het bevalt zie je wel verder
Lenen bij de bankquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde er volgend jaar een studie jaar doen in LA maar ik heb helaas geen 16.000 euro
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lenen bij de bank
Of op de vrijmarkt staan met je spulletjes
van je oouders?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..
hahaha ja ga ik doen morgen met. eh hoe heet dat ook alweer wat hier morgen is?
Hele gekke naam, mijn oma gaat daar altijd heenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..
hahaha ja ga ik doen morgen met. eh hoe heet dat ook alweer wat hier morgen is?
Neen, dat is bij mij om de hoek hier haha. Dus vanaf morgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hele gekke naam, mijn oma gaat daar altijd heen. Maar dat is toch al vanaf donderdag
Huhquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neen, dat is bij mij om de hoek hier haha. Dus vanaf morgen
Ik en logische zinnenquote:
Nietquote:
Ik ga je berichtjes spammen. Je vraagt er omquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
wtf is dit, alles is dood. Whatsapp, facebook.
Ik vroeg niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga je berichtjes spammen. Je vraagt er om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |