Er is altijd wel kaas in de aanbiedingquote:
Ja daarom, ik was bij de AH.quote:
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is altijd wel kaas in de aanbieding
Altijd wel een of andere soortquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
De halve kaas afdeling vna de AH is nu in de aanbieding. Ik kocht net geitenkaas en mozzarella (de echte natuurlijk) en gorgonzola namnamnam.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Altijd wel een of andere soortOf het lekker is, is een tweede
Ja heel veel soort kaas bedoel ik danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er is altijd wel kaas in de aanbieding
als jij admin was zonder adminfuncties hadden we beter een nieuwe kunnen makenquote:
Kom we doen crack erbijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
als jij admin was zonder adminfuncties hadden we beter een nieuwe kunnen maken
maar opgelost dus
True, maar ach.. ik pak er ook altijd meteen vijfquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef zwerty het volgende:
Die plankjes waar je kaas/worst kan proeven zijn altijd leeg bij AH
Ik zeg ook niet bijzonder ofzoquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ja gewone kaas. Belegen en shit. Nou bijzonder hoor.
Ik wil buitenlandse kaas.
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef zwerty het volgende:
Die plankjes waar je kaas/worst kan proeven zijn altijd leeg bij AH
Ik wil naar Frankrijk, wijnen en kazen etenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet bijzonder ofzo
Buitenlandse kazen
Nope, ik ben er zondag en maandagquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Frankrijk, wijnen en kazen eten.
Ga je morgen naar Dv?
Ahh ok!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, ik ben er zondag en maandag
Was vanavond bezig dacht ik, ik mag alle ikea shit zondag in elkaar zettenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef Crack_ het volgende:
DV is die nu al aan 't verhuizen of morgen pas? Spannendd!
Haha kun je dat? Anders wordt 't nog leukquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was vanavond bezig dacht ik, ik mag alle ikea shit zondag in elkaar zetten
Wa groepquote:
Gewoon de handleiding lezenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha kun je dat? Anders wordt 't nog leuk. Ach, als het gezellig is dan is Ikea shit in elkaar zetten ook gezellig
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |