Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik ken slechtere nummersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:35 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ken haar wel maar ik vind haar niet echt een fijne stem hebben, en ze probeert wel heel erg op Amerikaanse zangeressen te lijken. Iets wat eigenlijk niet lukt.
Moet trouwens wel zeggen dat ik het beter vind dan die vorige van haar.
Haha fokquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
HOE DE FOK KAN JE ZELFS HET WOORDJE 'HELAAS' NOG FOUT TYPEN
Zeker weten.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoelt. Maar ik ken slechtere nummers
Jijquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik blijf, want het is vrijdagavond en die moet je van genieten.
Deze zin kan zo in het koningsliedquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik blijf, want het is vrijdagavond en die moet je van genieten.
Heelaas jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:37 schreef Toto69 het volgende:
HOE DE FOK KAN JE ZELFS HET WOORDJE 'HELAAS' NOG FOUT TYPEN
Ik zou er in ieder geval wel een tijdje op 'vakantie' willen, en als het bevalt zie je wel verderquote:
mijn grap wat doe je! godver nog 3 afleveringen en dan kan ik weer een andere serie gaan zoekenquote:
Ik wilde er volgend jaar een studie jaar doen in LA maar ik heb helaas geen 16.000 euroquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:41 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik zou er in ieder geval wel een tijdje op 'vakantie' willen, en als het bevalt zie je wel verder
Lenen bij de bankquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wilde er volgend jaar een studie jaar doen in LA maar ik heb helaas geen 16.000 euro
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Lenen bij de bank
Of op de vrijmarkt staan met je spulletjes
van je oouders?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..
hahaha ja ga ik doen morgen met. eh hoe heet dat ook alweer wat hier morgen is?
Hele gekke naam, mijn oma gaat daar altijd heenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17 dus mag niet lenen he..
hahaha ja ga ik doen morgen met. eh hoe heet dat ook alweer wat hier morgen is?
Neen, dat is bij mij om de hoek hier haha. Dus vanaf morgenquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:46 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Hele gekke naam, mijn oma gaat daar altijd heen. Maar dat is toch al vanaf donderdag
Huhquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neen, dat is bij mij om de hoek hier haha. Dus vanaf morgen
Ik en logische zinnenquote:
Nietquote:
Ik ga je berichtjes spammen. Je vraagt er omquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:56 schreef Toto69 het volgende:
wtf is dit, alles is dood. Whatsapp, facebook.
Ik vroeg niks.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga je berichtjes spammen. Je vraagt er om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |