Meiden praten meer dan jongensquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Waarom heb je morgen/overmorgen al meer posts dan ik heb
Vriend van mij is zonder les echt heel goed geworden. Maar werkt het op jou niet rustgevend?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk vind ik dat leuk. En om de zoveel tijd doe ik dat ook maar ik heb het gewoon te druk.. Dus ik kom er gewoon niet aan. Kan er de rust in mn hoofd niet voor vinden zeg maar. En tijd geleden ze ik dat ik les ging nemen.. maar dat dan 's avonds moeten en van vrijdag tot zondag ben ik vaak niet thuis.. dus dan heb ik 4 dagen over en van die vier dagen zou ik incl. pianoles nog één vrije avond te hebben..
Tja dat wordt 'm dan niet.
Mijn posts hebben meer inhoudquote:
Ik vind dat allemaal zo verquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Shanghai wil je niet heen op je vakantie geloof me. Maar daar buiten (en dan nog niet platteland) is mooi hoorIk wil een keer naar Thailand
Jawel.. maar ik hou 't gewoon niet vol. Zodra er dan weer een tentamenweek is dan verwaterd het zo erg. Ik ga het later zeker weer oppakken en dan lekker lesquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:18 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vriend van mij is zonder les echt heel goed geworden. Maar werkt het op jou niet rustgevend?
zie edit. typoquote:
oh, ik hoef je al niet meerquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik vind dat allemaal zo ver
Trouw maar met iemand anders hoor, of neem een extra man met wie je naar Azië gaat.
Mijn respect heb je als je die ophidian kan spelen tegen die tijdquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel.. maar ik hou 't gewoon niet vol. Zodra er dan weer een tentamenweek is dan verwaterd het zo erg. Ik ga het later zeker weer oppakken en dan lekker les.
Oh, zo ja. Mijn posts zijn inderdaad niet zo veel zeggend haha. Maar komt omdat ik op veel vragen ook geen hele antwoorden kan antwoorden.quote:
Pff, haha.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn respect heb je als je die ophidian kan spelen tegen die tijd
haten op kamperenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |