Trouw met mequote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat gamen stiekem wel leuk is
welk level ben je met candy crush danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:02 schreef xcachet het volgende:
Ik ben er achtergekomen dat gamen stiekem wel leuk is
Ik ben 140quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
welk level ben je met candy crush dan
Pas level 45 want speel dat bijna nooit.. Jij?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
welk level ben je met candy crush dan
Mijn baas ookquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef DrNick het volgende:
Ik ken ook iemand en die kent iemand en die heeft het uitgespeeld.
In ons gevalquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:05 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel kon, in bepaalde gevallen toch wel?
Ik slaap toch liever op een zacht matrasquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dubai, ik ben rich man, ik slaap op stacks en shit
Dat zeg je nu, maar als je eenmaal op dollarbills slaapt wil je nooit meer andersquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik slaap toch liever op een zacht matras
een slaapbank dan of hangmatquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef DrNick het volgende:
Moet je voorstellen wat je zou doen zonder matras.
Dubaiquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dubai, ik ben rich man, ik slaap op stacks en shit
Dat hebben we toch al gedaan gister. Of ben je dat alweer vergeten?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:07 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Laten we dan direct de bruiloft plannen
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij alleen maar vrouwen look a like Paris Hilton daaro
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. En ik vond het chill dat ik het volume kon regelen en dat ik 'm niet hoefde te laten stemmen
.
Ja maar we gaan het vervroegen omdat het in ons geval eerder kan.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat hebben we toch al gedaan gister. Of ben je dat alweer vergeten?
Wut? 50*C? Ik zou in een bak met ijs gaan zitten. De hele dag. Leuke vakantie heb je danquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.
En je moest een lange broek aan meen ik
30 is warm genoegquote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wut? 50*C? Ik zou in een bak met ijs gaan zitten. De hele dag. Leuke vakantie heb je dan
M'n vader was paar keer naar saoedi arabie geweest. Idd lange broek aan, ook geen schoenzolen laten zien e.d.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 23:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
En heet. Een jongen uit mijn klas ging erheen op vakantie en het was 50*C ofzo.
En je moest een lange broek aan meen ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |