Geen geld heeftquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Stellenwatquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Goeree-Overflakkeequote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het wordt allebei gebruikt ja!
In Stellendam.
Geld heb ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef xcachet het volgende:
Me verlagen tot afwassenIemand die geen geld heeft en thuis de hele dag op fok zit
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegdquote:
Ik heb genoeg faptijd hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Thuis zitten heeft ook zijn voordelen. Kun je mannendingen doen...
Maar je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik moet gewoon iets verder van huis een baan zoeken!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je niet zo'n opmerking plaatste had ik het er niets over gezegd
Relaxtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doen
Half uur gemiddeld. Doe het goed, of nietquote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je er per dag aan dan?
Welke vrouw?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
Wie is jouw vrouw dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef TienVingers het volgende:
Op mijn 18e ga ik gewoon een ijskraampje opstarten met mijn vrouw, naast het studeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |