Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Werk zelf is niet leuk nee haha
Maar altijd onwijs gezellig en goed betaald
Goed idee. Zo maar even doen jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh misschien meer water drinken. Helpt altijd
Ben net thuis van werk dus geen plannen meer.En jij?
In een sushi restaurantquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed idee. Zo maar even doen ja
Waar werk je? Niet veel, filmpje gekeken
lekkerquote:
Precies. En soms weinig te doen tussen door dus lekker Fok!en en andere dingen doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja als het gezellig is en goed betaalt dan maakt dat het alweer wat minder erg dat het werk zelf niet leuk is.
gvd neequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:52 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Niet vloeken als we straks voor het altaar staan hè.
Haha.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is mijn iets van mijn ouders. Als ze iets lekkers kopen ofzo laten ze het zo lang mogelijk liggen en ik mag er niet aan zitten. Een jaar later ''Oh shit, het is over datum, jammer''
FJ REW(VTYC%$(WHYVW$%VYCTMW%*$ *$WGY *W% GHRTW*HGT
Oh kan ook hahaquote:
Ik zit ook in afwasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef'squote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh kan ook hahaVind je dat niet een beetje saai dan?
Jij bent dan ook saai.quote:
Beter dan niks doen of niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een 18 jarige jongen aan de afwas
Zegt een nonstop Fok!erquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een 18 jarige jongen aan de afwas
Haha oke nicequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef's
Jij kan whappen tijdens je werk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee in de keuken is het altijd enorm gezellig met m'n baas en de chef's
Ik zeur niet over mijn werk hoor. Afwas is niet leuk zei ik. Nooit gezegd dat het stom isquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren over dat werk stom is!
Me leven...?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat me leven!!!!
FUCK YOU XCACHET
Daaaaarom.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha oke niceNja als je maar geld hebt
Mijn baas zijn quote: "Ik weet altijd alles en alles mag van mij"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan whappen tijdens je werk.
En ik maar zwoegen. Hele tijd heen en weer vliegen bah
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zoek werk als je niks te doen hebt. Het sociale contact zou ik missen als ik nu zou stoppen.
Neen, ik kokquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Kan je niet promoveren naar kok of serveerster
Zelfde hierquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.
En ik ga me niet verlagen tot afwassen, dat gaat te ver.
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFUquote:
Maar jij kan wel leuk serverenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Neen, ik kok![]()
Mijn salaris promoveert wel elk half jaar
Weet je al wat je gaat doen na de zomer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daaaaarom.
[..]
Mijn baas zijn quote: "Ik weet altijd alles en alles mag van mij"
thuis zitten is lager.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja moet ik echt doen, wil het ook wel. Maar ik heb nog al een hekel aan vakkenvullen en voor de rest weet ik niet zoveel werk in dit dorp.
En ik ga me niet verlagen tot afwassen, dat gaat te ver.
En jouw woonplaats is?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFU![]()
![]()
![]()
in me* woonplaats.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon 'mijn' net als dat je ook 'jouw' kan zijn, wordt misschien niet overal gebruikt in Nederland, maar in mijn woonplaats wel! STFU![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |