Over dat eerste zijn de meningen verdeeld. Top grquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Helpen en je mening doordrijven is iets anders. En wat ik vandeweek heb besloten betekent ook dat ik dus ook neit meer ga janken als het hem niet wordt enzo GR
Nou hij doet het nu toch niet meer?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier, jij hebt geen recht van spreken. Jij hebt alle jank posts niet gelezen. Hou je er buiten
Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
Hadden jullie dat niet door?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is let me in?
My life is a lie
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou hij doet het nu toch niet meer?
hahahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 15 juni 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed hoor!Met u?
[/quote![]()
wel oke hoorbeetje koppijn maargoed
Ik zie mijn vader niet eensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
Morgen vaderdag, hopen op een leuk cadeau van mijndochters. Zeker weer een puppy.
Inderdaad.quote:
zo'n eentje van die marktplaats ad?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef Toto69 het volgende:
Morgen vaderdag, hopen op een leuk cadeau van mijndochters. Zeker weer een puppy.
Hm, geen idee eigenlijk.quote:
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n eentje van die marktplaats ad?
Mijn moeder altijd veeeeeeeel te hoogquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Inderdaad.
Vandaag in een klerenwinkel, gaat ze ook gewoon keihard meezingen, vaak nog verkeerde tekst ook, zonder enige schaamte.
Mijne zingt altijd zo overdrevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn moeder altijd veeeeeeeel te hoog
oh misschien meer water drinken. Helpt altijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, geen idee eigenlijk.![]()
Zo maar even wat innemen anders. Nog wat leuks gedaan vanavond?
Dat is mijn iets van mijn ouders. Als ze iets lekkers kopen ofzo laten ze het zo lang mogelijk liggen en ik mag er niet aan zitten. Een jaar later ''Oh shit, het is over datum, jammer''quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |