Wat is onze concurrentie dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar dan moeten jullie wel meewerken
Denk KLBquote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
JNG is het actiefste subforum van FOK! of niet?
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ik heb nog steeds "Born to make you happy" in mijn hoofd.
Minder gezeik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe zit het met actiefste topic?
Is dit beter dan de KLB SC?
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat mijn vooroordelen positiever waren dan wat ik nu van je vind.
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.quote:
Jij. Bent. Te. Complimenteus.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.
Zonder het ''TS is 12quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.
Dus mijn doel is om jong een soort minifok is. Waar je topics over dingen hebt en je discussieert met leeftijdsgenoten
Open eens een topic dan!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Heel fok. Punt is een beetje dat er heel veel kan in Jong, maar dat er voor bijna alles wel een ander subforum is. Gevolg; wij blijven met pubertjes van 12 hangen die niet naar 1D concerten mogen.
Dus mijn doel is om jong een soort minifok is. Waar je topics over dingen hebt en je discussieert met leeftijdsgenoten
Ach, dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat mijn vooroordelen positiever waren dan wat ik nu van je vind.
?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als ik er aan terugdenk. Wat. Was. Jij. Goed.
Haten op LETMEINquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
letmeinquote:Op zondag 16 juni 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Idd, ik heb nog geen 12 jarige gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |