Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee want Etsu die voegt altijd wat toe aan de SC en praatte ook gister helemaal normaal
Waar is die gozer gebleven dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.
Dat verklaart het welquote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik studeer dan ook politicologie (nouja, bijna).
Etsu haat ook op mij, en ik kan me niet herinneren dat ik zoveel heb gebaggerd in de SC. Überhaupt niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van het een komt het ander toch? Net als dat gehaat op Appelcake bijvoorbeeld, komt echt niet uit het niets hoor.
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wil jij mij steunen in deze moeilijke tijden?
Gestikt in een Limburgse friet.quote:
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef msacras het volgende:
[..]
Etsu haat ook op mij, en ik kan me niet herinneren dat ik zoveel heb gebaggerd in de SC. Überhaupt niet.
Dit lijkt mij een uitdagingquote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.
Jullie zitten bij elkaar in de klas?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja is goed. Ik vind Etsu een coole gozer, die op mijn broer lijkt, ik vind het jammer dat hij me niet mag. En ik kan begrijpen dat jij hem niet mag, maar als je hem negeert dan heb je geen last van hem, hij heeft dan ook geen last van jou en dan is het een stuk gezelliger in de klas/chat.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoor
O.quote:
En die OF is verbannen hoorde ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gestikt in een Limburgse friet.
Nee geen idee, ik mis hem niet
Haat komt soms gewoon uit het niets. Is een feit.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Zeg ook niet dat Etsu perfect is hoor
Wedden dat hij hier straks op reageertquote:
Houd je vooroordelen voor jequote:Op zondag 16 juni 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi, ik vind je UI wel leuk en daarom zijn mijn vooroordelen positief over je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |