Jij vindt een SC pure bagger ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Alsof iemand hier wél iets toe te voegen heeft, het is een fokking SCPure bagger.
Anyways, ik heb iig niks tégen hem.
Dankje, hou ook van jouquote:
Ik zal mijn FOK! leven beteren...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt een SC pure bagger ja?KLB is pure bagger, In een SC kan je ook gewoon normaal praten, nouja vindt niet echt dat hij dat doet maar okay.
Je bent zelf een SC.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt een SC pure bagger ja?KLB is pure bagger, In een SC kan je ook gewoon normaal praten, nouja vindt niet echt dat hij dat doet maar okay.
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kwetsende woorden hier, TR gemachtquote:
Niet pure bagger, maar het is nou eenmaal geen serieus R&P topic. Het is gewoon een chat reeks. Hier worden geen wetenschap of levensverhalen besproken, hier posten mensen random posts omdat dat leuk is, en dan reageren mensen soms op elkaar ja, maar daar wordt weer over heen gepraat etc. En wat vind je er niet normaal aan?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of de onderdrukking van Afrikaanse vrouwen, of de presidentsverkiezingen van Iran. Ja goed ideequote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.
Doe ik vaak genoeg, irl enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:45 schreef DrNick het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk prima de hedendaagse politiek kunnen bespreken.
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet pure bagger, maar het is nou eenmaal geen serieus R&P topic. Het is gewoon een chat reeks. Hier worden geen wetenschap of levensverhalen besproken, hier posten mensen random posts omdat dat leuk is, en dan reageren mensen soms op elkaar ja, maar daar wordt weer over heen gepraat etc. En wat vind je er niet normaal aan?
Ik ben hier ook pas weer sinds vrijdagavondquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenVerder heb ik nog niet veel va hem gezien dus moet ik het doen met dat beeld
Nee want Etsu die voegt altijd wat toe aan de SC en praatte ook gister helemaal normaalquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou, inderdaad die periode met die gifjes, en gister met Etsu deed hij ook niet bepaald moeite om normaal te pratenVerder heb ik nog niet veel va hem gezien dus moet ik het doen met dat beeld
Doe maar intelligentquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Doe ik vaak genoeg, irl enzo
Zelfs op fok somsmaar dan via dm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |