Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasserquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, ik stel me zo wel voor dat daar vaak het Amerikaanse type mens in rijdt, dus wat dikker. En dat schijnt wel gevolgen te hebben voor de grootte van je piemel.
Hagridquote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, als zijn schoenen op de deurmat stonden dacht je minstens dat Hagrid op visite was.
Ik wel. Ik ken jouw schoolquote:
Hun humor welquote:
Ver gezocht hoor!quote:Op zondag 16 juni 2013 02:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mwah, rare vogel hoorquote:
Toch ligt het gemiddelde van America best wel laag.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasser
Nou, zo stond het niet in dat boekje wat ik als kind al las over het menselijk lichaam. Daar zag je op het plaatje toch echt wat anders hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Want je kent natuurlijk het zegde: hoe dikker de man, hoe groter de plasser
jupquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef LETMEIN het volgende:
Is het hier altijd zo druk in de late uurtjes?
Aziaten danquote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toch ligt het gemiddelde van America best wel laag.
Vooral als je South park hebt gezien.
zaterdagen heh, dan heeft niemand wat te doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef LETMEIN het volgende:
Is het hier altijd zo druk in de late uurtjes?
Het is best wel een witte schoolquote:Op zondag 16 juni 2013 02:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wel. Ik ken jouw school
[..]
Hun humor wel
[..]
Ver gezocht hoor!
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zaterdagen heh, dan heeft niemand wat te doen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het zijn al bijna weer de vroege uurtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |