Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.
musequote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydonia
Samen met je vader heeeelemaaaaaal naaaaaaar ddeeeeee klooootteeequote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydonia
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Laten we Msacras idee opvolgen en het over interessante onderwerpen hebben:
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grZoiets moet groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb liever dat wat anders groeit.quote:
Van onder jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het is heel normaal dat je op deze leeftijd al kaal bent.
Valt bij bosjes van mijn hoofd af jaquote:Op zondag 16 juni 2013 02:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, het is heel normaal dat je op deze leeftijd al kaal bent.
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ookZijn denk ik maar weinig vaders die dat aanbieden
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar mijn pa en de stad in gaan, mehh.
Gelijk heb je, anders zit je daar ook maar met je gezicht op half 7quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.
[..]
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik heb wel genoeg geFok!t voor vandaag.
Doei doei, slaapselekkerdingen.
Leg uitquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelijk heb je, anders zit je daar ook maar met je gezicht op half 7
Dat is een uitdrukking.quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed, ik heb wel genoeg geFok!t voor vandaag.
Doei doei, slaapselekkerdingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn pa is net zo, ook tukkerquote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.
[..]
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |