In de categorie: nee dankje.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kón met mijn vader de stad in, wat drinken, maar dat doen we nu dus volgende week.
Ik kom er aanquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Yay, we mogen allemaal met xcachet naar bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:10 schreef Fok-it het volgende:
Laten we Msacras idee opvolgen en het over interessante onderwerpen hebben:
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grSaai. NEXT!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grBoooooringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr gris illuminatie manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelijk weer serieus reagerenquote:
Ben mob grquote:
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de categorie: nee dankje.
[..]
Ik kom er aan
Wat vinden jullie van de globalisering van derdewereldlanden en wat voor sociaal-economische gevolgen heeft dat voor supermachten in de westerse wereld? gr grIk vind wel dat de derdewereldlanden wat meer macht mogen hebben, ze mogen echt niet zo verhongeren en weet ik veel watten. En ja ik denk dat de westerse wereld zeker wat macht verliest, maar zo veel denk ik nou ook weer niet, vooral omdat we altijd nog kunnen samenwerken als het fout gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Dont waste your time, or time will waste you. Knights of Cydoniaquote:
Lijkt me ookquote:Op zondag 16 juni 2013 02:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoezo nee dank je? Vind het wel tof dat mijn vader het aanbood, hij wil ook gewoon de deur uit en niet thuis zitten, en zeg nou zelf; het is leuker dan de hele nacht lekker op FOK! zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |