Gast, woon jij in Zuthpen?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa is net zo, ook tukkerMaar hij zou het nooit voorstellen. Maar dan isZutphen daar een verkeerde stad voor
Nouja, uhh dat je uitstraalt dat je er eigenlijk geen fuck aan vindtquote:
Ik koop hem gewoon.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
NO ONE'S GONNA TAKE MY AAALLIIIIVVEEE
Gezellig toch?. Wanneer je beter in je vel zit is het wel leuk om te doen lijkt mequote:Op zondag 16 juni 2013 02:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja precies, maar ik zit zelf niet zo lekker in mijn vel dus had niet zo'n zin om weg te gaan.
[..]
Mijn vader dan. Echt een toffe vent, maar best ouderwets. Typische tukker eigenlijk.
Nee Almelo is prettig. Meer buitenlanders dan wat andersquote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn pa is net zo, ook tukkerMaar hij zou het nooit voorstellen. Maar dan isZutphen daar een verkeerde stad voor
Best song ever verdommequote:Op zondag 16 juni 2013 02:15 schreef arachide. het volgende:
Mooie TT erbij. God, wat heb ik zin om Foo Fighters te luisteren.
Oh, ik vind dat zo'n vage uitdrukking. En je broek op half 7 betekent dan weer wat anders blijkbaar. Vage uidrukkingenquote:Op zondag 16 juni 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja, uhh dat je uitstraalt dat je er eigenlijk geen fuck aan vindt
Volgende week dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Gezellig toch?. Wanneer je beter in je vel zit is het wel leuk om te doen lijkt me.
dudequote:Op zondag 16 juni 2013 02:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee Almelo is prettig. Meer buitenlanders dan wat andersNiet racistisch bedoeld, ik heb niks tegen buitenlanders, maar ze maken wel altijd problemen. Nu ben ik zeker weer aan het generaliseren dus ik houd me wel stil.
nodig is een slaaf?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat er 'life' stond.![]()
Maar ja, slaafje nodig .
Geen idee wat dat betekent?quote:Op zondag 16 juni 2013 02:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat zo'n vage uitdrukking. En je broek op half 7 betekent dan weer wat anders blijkbaar. Vage uidrukkingen.
Echoes and silence, patience and gracequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |