SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja mijn exvriendin ging altijd over de zeik als je Maggi aroma pakte voor de pasta. "DAN HEB JE GEEN TREK IN PASTA, DAN HEB JE TREK IN MAGGI!!!! DAN KUN JE NET ZO GOED DAT FLESJE METEEN AAN JE MOND ZETTEN EN HEM LEEGDRINKEN!!!"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mijHelaas is het vaak dat sauzen de tekortkomingen aan de burger verhullen en dat proef je dan ook.
Dat doe ik altijd bij jouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Kally het volgende: [..] Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetje
![]()
En te vroegquote:
Ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
Die TT![]()
arme Koen...of eerder arme vrouw van Koen
quote:
Omgquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn exvriendin ging altijd over de zeik als je Maggi aroma pakte voor de pasta. "DAN HEB JE GEEN TREK IN PASTA, DAN HEB JE TREK IN MAGGI!!!! DAN KUN JE NET ZO GOED DAT FLESJE METEEN AAN JE MOND ZETTEN EN HEM LEEGDRINKEN!!!"Nog nooit gehoord dat ingrediënten een maaltijd soms net wat lekkerder kunnen maken, en dat dat niet meteen betekent dat je alleen dat ene ingrediënt wil hebben of zo?
Militairen hebben zover ik weet een prima uithoudingsvermogen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, blijkbaar ben ik weer de enige die denkt in militaire (altijd te vroeg) of academische kwartiertjes (altijd te laat)
Ja, iedereen hier heeft een dirty mind, dat moet je nu wel wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, blijkbaar ben ik weer de enige die denkt in militaire (altijd te vroeg) of academische kwartiertjes (altijd te laat)
Tja ikzelf vind Maggi gewoon echt lekker door de pasta heen, maar als een pasta echt BIJZONDER goed is kan het ook sowieso wel zonder hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Omg
Daarvoor zijn er kruiden. Om het net dat ene beetje extra te geven waardoor het heerlijk is ipv lekker
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat als hij gaat stappen, hij bij mama blijft slapen want dat kan dan niet bij papa
Ik ook niet, maar daarom ook exquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..
En na een paar jaar realiseert ie dat ie iets verkeerd heeft gedaan en wilt ie het compenseren door 'm extra veel aandacht te geven.quote:
Ik ken het, ik heb ook zo'n paquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
En na een paar jaar realiseert ie dat ie iets verkeerd heeft gedaan en wilt ie het compenseren door 'm extra veel aandacht te geven.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat ook niet prettig is
is dit een NL artiestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef dekatophetspek het volgende:
even een blokje Nederlandse artiesten nu
Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te gelovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het 'mans' is
Daarna reggae onder het genot van een baapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef dekatophetspek het volgende:
even een blokje Nederlandse artiesten nu
Helaas komt het wel verdomd vaak voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te geloven
Ja, maar vaak ook schuld van de vrouwen, eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas komt het wel verdomd vaak voor
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarna reggae onder het genot van een baap
Yep, helaas welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik 100% ja. Damn wat zijn sommige mensen toch kortzichtig...
Dat weet ik niet zo goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar vaak ook schuld van de vrouwen, eerlijk is eerlijk
Vader afkraken, niet toestaan dat de kindjes er naar toe gaan en allesquote:
Oh in dat opzicht. Ja die zijn er ook genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Vader afkraken, niet toestaan dat de kindjes er naar toe gaan en alles
Ik zegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh in dat opzicht. Ja die zijn er ook genoeg.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, helaas wel
Maar ze zijn nog dol op hem, en ik zeg niks negatiefs, dat is hun beslissing
Zo zou het overal moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg
Blijft je vader en laat ze zelf maar kijken wat ze willen
En dit jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kally, respect hoe je dit ondanks alles aanpakt!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kally, respect hoe je dit ondanks alles aanpakt!
Is ook niet zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te geloven
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook niet zo.
Compensatiegedrag komt vaak voort uit onzekerheid, weinig zeggen tegen elkaar kan veel meer betekenen als hele verhalen over niks. Ik ben heel gek met mijn pa, maar we spreken elkaar soms maanden niet. Als we niks te melden hebben melden we dat niet. (iets gechargeerd) Maar zo is hij en zo ben ik. Voor anderen lijkt dit heel afstandelijk, maar dat is het niet. Maar in het ziekenhuis is hij er wel direct, en als ik wat kwijt zou willen weet ik zeker dat dat kan. Maar waarom zou je overdreven elkaar opzoeken?
Maar dat is iets wat ik op jongere leeftijd lastig vind en je zorgt wel dat er altijd een bed is voor je kind en dat je de deur open doet tot een jaar of 18.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Melting het volgende:
He's back.... and this time.... he's aan de Schrobbelèr!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Melting het volgende:
He's back.... and this time.... he's aan de Schrobbelèr!
Stom hè? Ik vind het gewoon lekker.quote:
En zelf bepalen! Papa is een top vent! (hoe pijnlijk het ook is) Ze komen er vanzelf achter hoe hij werkelijk is zodra ze volwassen worden! Top Kally!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zijn mensjes, kleintjes maar wel mensjes en die mogen hun eigen mening hebben
Is het ookquote:
Heeft mijn mams ook altijd gedaan, goede leermeesterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zelf bepalen! Papa is een top vent! (hoe pijnlijk het ook is) Ze komen er vanzelf achter hoe hij werkelijk is zodra ze volwassen worden! Top Kally!
Niet?quote:
Al dat tuig hier?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Als we een keer bij jou meeten, dan breng ik wel wat mee.
Ik kreeg van Melting een fles, zo liefquote:
quote:
Dat is op rolafstandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Als we een keer bij jou meeten, dan breng ik wel wat mee.
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categoriequote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg van Melting een fles, zo lief
En het is me lekker
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg van Melting een fles, zo lief
En het is me lekker
Ik snap dit helemaal hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categorie
Wat voor een iets is het?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb laatst een aanbieding meegebracht als voorraad voor mezelf. Was toen 2 liter voor 20,-.![]()
En ik had nog een liter liggen.
Oh ok, weer wat geleerd nipt op de zaterdagavondquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categorie
Zit in zo'n stenen fles, iedere regio heeft zijn eigen smaak, Tesselaartje smaakt naar speculaas.quote:
Bah een dubbel gebroken gezin...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft mijn mams ook altijd gedaan, goede leermeester
quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bah een dubbel gebroken gezin...![]()
Ik weet ook niet waar ik over praat... Opa's en Oma's nooit gescheiden, Pa en Ma ook niet...
Ik drink melk. Like a boss.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb wel macallan 12 fine oak, hakt er wel in trouwens
Eyeballen natuurlijkquote:
nah, bij mij ook niet 100% altijd goed hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wel soms niet.
De afgelopen dagen deed het een beetje het weer na.
Waarom? Zo is het leven, soms gaat het niet, ik ben gelukkiger nuquote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut! DieMoest
zijn...
Sorry....
Ja heel mooi, baal wel dat het ook zo kan gaan als bij jou...
Joah ik woon op een koude / warme lucht front, soms koud, soms warm, en vaak onweer.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, bij mij ook niet 100% altijd goed hoor
Maar gemiddeld gezien wel aardig
quote:
Gelukkiger nu zonder pa?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom? Zo is het leven, soms gaat het niet, ik ben gelukkiger nu
Die heb ik nog, sterker nog, ma woont in het zelfde flat, pa in het flat tegenover mequote:
You certainly got my attention and back to this topicquote:
Ohquote:
Ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht jij letterlijk gymnastieken of zat je ergens anders met je dirty mind?
Haha neequote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik?
Ik dacht je kamer terug zetten in oude staat ofzo
Joh?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha nee
Was niet zo'n slim plan om dat alleen te doen trouwens, gelijk pijn erna
Melk zuur?quote:
U is alochtoon met blonde haren?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik nog, sterker nog, ma woont in het zelfde flat, pa in het flat tegenover me
Ik had het over mijn situatie
Tjah... De melk stond wat lang uit de koelkast op een gegeven moment.. Dan wordt het wat warmer en dat is niet zo goed voor de smaak van melk...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk zuur?
Bier nog niet ranzig?
Goede keuze
Ik ben te weinig ego, maar dat haal ik inquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is alochtoon met blonde haren?
Fijn dat je nu gelukkiger bent!Altijd voor je eigen geluk blijven gaan en lekker ego op zn tijd mag!
Ja, sorry zit ook op waquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is alochtoon met blonde haren?
Fijn dat je nu gelukkiger bent!Altijd voor je eigen geluk blijven gaan en lekker ego op zn tijd mag!
Melk THT is TEN MINSTE houdbaar... Ruikt die nog niet zuur, gewoon goed te drinken hoor. Geloof mij, ik ruik het op het moment dat ik de koelkast opentrek of de melk, of iets anders niet meer goed is.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... De melk stond wat lang uit de koelkast op een gegeven moment.. Dan wordt het wat warmer en dat is niet zo goed voor de smaak van melk...
Bier was net nog bevroren in de vriezer
Kapperquote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Militaire Kisten, lang haar en een te brede muzieksmaak om ook maar enigszins aan te kunnen geven wie favoriet is
Ja mits goed geconserveerd, als jij je melk 1 hele dag buiten de koelkast gehouden heb is die al niet zo goed meer gok ik...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk THT is TEN MINSTE houdbaar... Ruikt die nog niet zuur, gewoon goed te drinken hoor. Geloof mij, ik ruik het op het moment dat ik de koelkast opentrek of de melk, of iets anders niet meer goed is.
Als ie niet zuur ruikt, ja, dan drink ik hem nog steeds. Mits geen rauwe melk, maar die mag in NL toch niet op de vrije markt verkocht worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja mits goed geconserveerd, als jij je melk 1 hele dag buiten de koelkast gehouden heb is die al niet zo goed meer gok ik...
Mijn wa is heftig gepraat, beetje te eigenlijkquote:
Neuh, gewoon gepasteuriseerdquote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ie niet zuur ruikt, ja, dan drink ik hem nog steeds. Mits geen rauwe melk, maar die mag in NL toch niet op de vrije markt verkocht worden.
Zolang het niet over mij gaat vind ik t best.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn wa is heftig gepraat, beetje te eigenlijk
Haha, nee niet over jouquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mij gaat vind ik t best.Als je maar oplet hier!
quote:
3 sc's???quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik in 3 SC's, 1 WA en zit ook te meelen nog
quote:
Okequote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan je gewoon drinken man
Echt geloof mij, melk wordt zuur als die niet meer goed is, kans daarop met gepasteuriseerde melk is heel veel lager dan met rauwe melk. Dat iets in de koeling bij de supermarkt ligt wilt niet zeggen dat het 24 ongekoeld niet meer drinkbaar/eetbaar is
En geloof mij, ik wil je niet vergiftigenquote:
Dan zeg ik, kap er nu mee!!! Je gaat zo slapen en wil leuke gedachten hebben niet dat!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee niet over jou
Nee heftig gesprek over iets van mij, heb ik jou ook verteld toen
quote:
Dat komt zo, dan maakt hij me weer aan het lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik, kap er nu mee!!! Je gaat zo slapen en wil leuke gedachten hebben niet dat!
Gewoon nog ff leuk posten in Fok en dan slapen!
Nee hoor, maar dat ga ik zo wel doenquote:
Ik wilde net praten voor jouquote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
even wat gouwe ouwe uit de jaren tachtig
Dan zeg ik niets meer!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt zo, dan maakt hij me weer aan het lachen
Hele goede vriend van me, ken ik al vanaf mijn 14e
Mag er een verzoekje in? Leningrad van Billy Joel?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
even wat gouwe ouwe uit de jaren tachtig
als er 1 schaap over de dam is om te gaanquote:
Ben aan het gamen. Wanneer ik drinken ga halen kom ik even hier kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er 1 schaap over de dam is om te gaanvolgen er meer
Ja ik zoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sorry...maar dit schaapje moet echt naar bed toequote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste schaapjequote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry...maar dit schaapje moet echt naar bed toe
Derde deur links na de damquote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tel zequote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Truste lieverd, lekker slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmmm kom er ff niet op,quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Tjeetje, deze doet mij aan zo'n ander electro nummer denken. Was geen hit, maar wel op C64, Atari, en de andere spelcomputer uit de late '90.
Neu joh, da-da-da was van de tijd dat ik niet meer zelf covox-kaartjes bouwde. Dit doet mij denken aan een *.modje wat ik had toen ik nog mijn eigen kaartjes bouwdequote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm kom er ff niet op,
of bedoel je da-da-da?
nee, ik ben jong, Atari spelcomputer, Commodore 64, Sinclair, Amiga.... allemaal gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, da-da-da was van de tijd dat ik niet meer zelf covox-kaartjes bouwde. Dit doet mij denken aan een *.modje wat ik had toen ik nog mijn eigen kaartjes bouwde
Je weet wel die tijd van de C64, BBC, en atari, ow, Sinclair was toen ook nog een speler op de markt tijd
Golf-Oscar-Delta, ik ben een fossiel
Computerclubs, bandjes en floppy disks copierenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
mooie tijden. cassettebandjes opnemen van de radio met nieuwe spelletjes en software
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hieldenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
mooie tijden. cassettebandjes opnemen van de radio met nieuwe spelletjes en software
Daar had je dan weer een dubbel cassettedeck voor om de bandjes te knippenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hielden
Dit he?quote:
Om je dood aan te ergeren. Gelukkig was de cassetterecorder stevig genoeg om mijn woede op te koelenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hielden
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Melting het volgende:
Pfff.... ik ga nu mijn bed wel in.
Thanks voor de muziekjes, Katophetspek.
Wellicht tot morgen allemaal.
Trustequote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Melting het volgende:
Pfff.... ik ga nu mijn bed wel in.
Thanks voor de muziekjes, Katophetspek.
Wellicht tot morgen allemaal.
Wij hadden piraten zender die hielp mee met opnemen van cassette's, alleen zo laatquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om je dood aan te ergeren. Gelukkig was de cassetterecorder stevig genoeg om mijn woede op te koelen
Als nachtmens moet dat een zegen zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden piraten zender die hielp mee met opnemen van cassette's, alleen zo laat
Niet zo jongquote:
Oe, stiekem. Dat is het lekkerstquote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet zo jong
Want dan wil je wel maar mag je niet, dus stiekem
Soms welquote:
is ie er nog?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Je was een beetje ondergeschneeuwd in het R49 post geweld
En welke hallucinerende middelen gebruik je nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Sneeuwstorm?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Neu, denk 't niet, dikke pakken met sneeuw en zo. Kost wat tijd om je daardoorheen weer naar het oppervlak te gravenquote:
Slaap lekker Vinquote:
Net één opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben toch met geile dingen bezig hier
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Scheur zequote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
En spannend, vandaag weer auto rijden na ruim 5 maanden. Klinkt gek van iemand die 50.000 per jaar wegkaggelde, maar 5 km klinkt mij nu al als heel ver in de oren
Slaap lekker en succesquote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
En spannend, vandaag weer auto rijden na ruim 5 maanden. Klinkt gek van iemand die 50.000 per jaar wegkaggelde, maar 5 km klinkt mij nu al als heel ver in de oren
truste Muissiequote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
graag gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar mijn bedje toe
Kat bedankt geweldige muziek
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
pfffffff woehahahahahaahquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef ACT-F het volgende:
Wat is het toch fijn om klein te zijn
[ afbeelding ]
truste Beebquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
ik ga zo ook maar eensquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef dekatophetspek het volgende:
Nog één liedje hierna en dan moet ik weer aan het werk.
NEE, NIET ALS IK GA SLAPENquote:
Ik ben erquote:
Nee joh, als je wakker wordtquote:
rondjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net 64 euro gewonnen met gokautomaat
Jaquote:
Dat moet ook sloom en loomquote:
Hoe groot was de investering?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rondje van de Sintquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
20 euro investering, 84 euro gewonnen. Maar ik stond ook een tijdje boven de 130quote:
Principe van het spel is hetzelfde maar wel nieuwerwets ding ::Pquote:
op tijd stoppenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
20 euro investering, 84 euro gewonnen. Maar ik stond ook een tijdje boven de 130
[..]
Principe van het spel is hetzelfde maar wel nieuwerwets ding ::P
Dat had ik ook kunnen zeggen toen ik nog 12 van de 20 over had, of toen ik nog maar 6 euro overhad.quote:
da's de valkuil van het gokken iddquote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen zeggen toen ik nog 12 van de 20 over had, of toen ik nog maar 6 euro overhad.
Je weet nooit wanneer je moet stoppen
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
Maar zo een dm is zo leuk om te lezen!
[ afbeelding ]
Living on the edgequote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks rondje, die 20 euro was m'n laatste geldMaar nu kan ik nog wel ff door tot stufi
Ze zijn er nogquote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
[ afbeelding ]
Naam ed is weg gelaten dus....quote:Op zondag 16 juni 2013 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar DM's plaatsen ist verboten he
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |