Gelukkiger nu zonder pa?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom? Zo is het leven, soms gaat het niet, ik ben gelukkiger nu
Die heb ik nog, sterker nog, ma woont in het zelfde flat, pa in het flat tegenover mequote:
You certainly got my attention and back to this topicquote:
Ohquote:
Ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dacht jij letterlijk gymnastieken of zat je ergens anders met je dirty mind?
Haha neequote:Op zondag 16 juni 2013 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik?
Ik dacht je kamer terug zetten in oude staat ofzo
Joh?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha nee
Was niet zo'n slim plan om dat alleen te doen trouwens, gelijk pijn erna
Melk zuur?quote:
U is alochtoon met blonde haren?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die heb ik nog, sterker nog, ma woont in het zelfde flat, pa in het flat tegenover me
Ik had het over mijn situatie
Tjah... De melk stond wat lang uit de koelkast op een gegeven moment.. Dan wordt het wat warmer en dat is niet zo goed voor de smaak van melk...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk zuur?
Bier nog niet ranzig?
Goede keuze
Ik ben te weinig ego, maar dat haal ik inquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is alochtoon met blonde haren?
Fijn dat je nu gelukkiger bent!Altijd voor je eigen geluk blijven gaan en lekker ego op zn tijd mag!
Ja, sorry zit ook op waquote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
U is alochtoon met blonde haren?
Fijn dat je nu gelukkiger bent!Altijd voor je eigen geluk blijven gaan en lekker ego op zn tijd mag!
Melk THT is TEN MINSTE houdbaar... Ruikt die nog niet zuur, gewoon goed te drinken hoor. Geloof mij, ik ruik het op het moment dat ik de koelkast opentrek of de melk, of iets anders niet meer goed is.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tjah... De melk stond wat lang uit de koelkast op een gegeven moment.. Dan wordt het wat warmer en dat is niet zo goed voor de smaak van melk...
Bier was net nog bevroren in de vriezer
Kapperquote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef dekatophetspek het volgende:
Militaire Kisten, lang haar en een te brede muzieksmaak om ook maar enigszins aan te kunnen geven wie favoriet is
Ja mits goed geconserveerd, als jij je melk 1 hele dag buiten de koelkast gehouden heb is die al niet zo goed meer gok ik...quote:Op zondag 16 juni 2013 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Melk THT is TEN MINSTE houdbaar... Ruikt die nog niet zuur, gewoon goed te drinken hoor. Geloof mij, ik ruik het op het moment dat ik de koelkast opentrek of de melk, of iets anders niet meer goed is.
Als ie niet zuur ruikt, ja, dan drink ik hem nog steeds. Mits geen rauwe melk, maar die mag in NL toch niet op de vrije markt verkocht worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja mits goed geconserveerd, als jij je melk 1 hele dag buiten de koelkast gehouden heb is die al niet zo goed meer gok ik...
Mijn wa is heftig gepraat, beetje te eigenlijkquote:
Neuh, gewoon gepasteuriseerdquote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ie niet zuur ruikt, ja, dan drink ik hem nog steeds. Mits geen rauwe melk, maar die mag in NL toch niet op de vrije markt verkocht worden.
Zolang het niet over mij gaat vind ik t best.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn wa is heftig gepraat, beetje te eigenlijk
Haha, nee niet over jouquote:Op zondag 16 juni 2013 00:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zolang het niet over mij gaat vind ik t best.Als je maar oplet hier!
quote:
3 sc's???quote:Op zondag 16 juni 2013 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik in 3 SC's, 1 WA en zit ook te meelen nog
quote:
Okequote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan je gewoon drinken man
Echt geloof mij, melk wordt zuur als die niet meer goed is, kans daarop met gepasteuriseerde melk is heel veel lager dan met rauwe melk. Dat iets in de koeling bij de supermarkt ligt wilt niet zeggen dat het 24 ongekoeld niet meer drinkbaar/eetbaar is
En geloof mij, ik wil je niet vergiftigenquote:
Dan zeg ik, kap er nu mee!!! Je gaat zo slapen en wil leuke gedachten hebben niet dat!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, nee niet over jou
Nee heftig gesprek over iets van mij, heb ik jou ook verteld toen
quote:
Dat komt zo, dan maakt hij me weer aan het lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zeg ik, kap er nu mee!!! Je gaat zo slapen en wil leuke gedachten hebben niet dat!
Gewoon nog ff leuk posten in Fok en dan slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |