Nee hoor, maar dat ga ik zo wel doenquote:
Ik wilde net praten voor jouquote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
even wat gouwe ouwe uit de jaren tachtig
Dan zeg ik niets meer!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt zo, dan maakt hij me weer aan het lachen
Hele goede vriend van me, ken ik al vanaf mijn 14e
Mag er een verzoekje in? Leningrad van Billy Joel?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:28 schreef dekatophetspek het volgende:
even wat gouwe ouwe uit de jaren tachtig
als er 1 schaap over de dam is om te gaanquote:
Ben aan het gamen. Wanneer ik drinken ga halen kom ik even hier kijkenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er 1 schaap over de dam is om te gaanvolgen er meer
Ja ik zoquote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sorry...maar dit schaapje moet echt naar bed toequote:Op zondag 16 juni 2013 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
truste schaapjequote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry...maar dit schaapje moet echt naar bed toe
Derde deur links na de damquote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tel zequote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Truste lieverd, lekker slapenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
hmmmm kom er ff niet op,quote:Op zondag 16 juni 2013 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
Tjeetje, deze doet mij aan zo'n ander electro nummer denken. Was geen hit, maar wel op C64, Atari, en de andere spelcomputer uit de late '90.
Neu joh, da-da-da was van de tijd dat ik niet meer zelf covox-kaartjes bouwde. Dit doet mij denken aan een *.modje wat ik had toen ik nog mijn eigen kaartjes bouwdequote:Op zondag 16 juni 2013 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm kom er ff niet op,
of bedoel je da-da-da?
nee, ik ben jong, Atari spelcomputer, Commodore 64, Sinclair, Amiga.... allemaal gehadquote:Op zondag 16 juni 2013 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu joh, da-da-da was van de tijd dat ik niet meer zelf covox-kaartjes bouwde. Dit doet mij denken aan een *.modje wat ik had toen ik nog mijn eigen kaartjes bouwde
Je weet wel die tijd van de C64, BBC, en atari, ow, Sinclair was toen ook nog een speler op de markt tijd
Golf-Oscar-Delta, ik ben een fossiel
Computerclubs, bandjes en floppy disks copierenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
mooie tijden. cassettebandjes opnemen van de radio met nieuwe spelletjes en software
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hieldenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
mooie tijden. cassettebandjes opnemen van de radio met nieuwe spelletjes en software
Daar had je dan weer een dubbel cassettedeck voor om de bandjes te knippenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hielden
Dit he?quote:
Om je dood aan te ergeren. Gelukkig was de cassetterecorder stevig genoeg om mijn woede op te koelenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja DJ's die hun mond niet vroeg genoeg hielden
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:43 schreef dekatophetspek het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Melting het volgende:
Pfff.... ik ga nu mijn bed wel in.
Thanks voor de muziekjes, Katophetspek.
Wellicht tot morgen allemaal.
Trustequote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef Melting het volgende:
Pfff.... ik ga nu mijn bed wel in.
Thanks voor de muziekjes, Katophetspek.
Wellicht tot morgen allemaal.
Wij hadden piraten zender die hielp mee met opnemen van cassette's, alleen zo laatquote:Op zondag 16 juni 2013 00:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om je dood aan te ergeren. Gelukkig was de cassetterecorder stevig genoeg om mijn woede op te koelen
Als nachtmens moet dat een zegen zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 00:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden piraten zender die hielp mee met opnemen van cassette's, alleen zo laat
Niet zo jongquote:
Oe, stiekem. Dat is het lekkerstquote:Op zondag 16 juni 2013 00:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet zo jong
Want dan wil je wel maar mag je niet, dus stiekem
Soms welquote:
is ie er nog?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Je was een beetje ondergeschneeuwd in het R49 post geweld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |