SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ja mijn exvriendin ging altijd over de zeik als je Maggi aroma pakte voor de pasta. "DAN HEB JE GEEN TREK IN PASTA, DAN HEB JE TREK IN MAGGI!!!! DAN KUN JE NET ZO GOED DAT FLESJE METEEN AAN JE MOND ZETTEN EN HEM LEEGDRINKEN!!!"quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Kijk jij snapt mijHelaas is het vaak dat sauzen de tekortkomingen aan de burger verhullen en dat proef je dan ook.
Dat doe ik altijd bij jouquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef Kally het volgende: [..] Nee waarom denkt iedereen dat, hij is Ishi want dan kan hij meer geilen tegen mij, alter ego dingetje
![]()
En te vroegquote:
Ditquote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
Die TT![]()
arme Koen...of eerder arme vrouw van Koen
quote:
Omgquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mijn exvriendin ging altijd over de zeik als je Maggi aroma pakte voor de pasta. "DAN HEB JE GEEN TREK IN PASTA, DAN HEB JE TREK IN MAGGI!!!! DAN KUN JE NET ZO GOED DAT FLESJE METEEN AAN JE MOND ZETTEN EN HEM LEEGDRINKEN!!!"Nog nooit gehoord dat ingrediënten een maaltijd soms net wat lekkerder kunnen maken, en dat dat niet meteen betekent dat je alleen dat ene ingrediënt wil hebben of zo?
Militairen hebben zover ik weet een prima uithoudingsvermogen hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, blijkbaar ben ik weer de enige die denkt in militaire (altijd te vroeg) of academische kwartiertjes (altijd te laat)
Ja, iedereen hier heeft een dirty mind, dat moet je nu wel wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Tja, blijkbaar ben ik weer de enige die denkt in militaire (altijd te vroeg) of academische kwartiertjes (altijd te laat)
Tja ikzelf vind Maggi gewoon echt lekker door de pasta heen, maar als een pasta echt BIJZONDER goed is kan het ook sowieso wel zonder hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Omg
Daarvoor zijn er kruiden. Om het net dat ene beetje extra te geven waardoor het heerlijk is ipv lekker
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat als hij gaat stappen, hij bij mama blijft slapen want dat kan dan niet bij papa
Ik ook niet, maar daarom ook exquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kiest straks dus duidelijk voor mama en uiteindelijk heeft papa zn last niet meer. Waarom nu dan niet iets gemoedelijker.... Damn ik snap die gast echt niet..
En na een paar jaar realiseert ie dat ie iets verkeerd heeft gedaan en wilt ie het compenseren door 'm extra veel aandacht te geven.quote:
Ik ken het, ik heb ook zo'n paquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
En na een paar jaar realiseert ie dat ie iets verkeerd heeft gedaan en wilt ie het compenseren door 'm extra veel aandacht te geven.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat ook niet prettig is
is dit een NL artiestquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef dekatophetspek het volgende:
even een blokje Nederlandse artiesten nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |