quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Melting het volgende:
He's back.... and this time.... he's aan de Schrobbelèr!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:51 schreef Melting het volgende:
He's back.... and this time.... he's aan de Schrobbelèr!
Stom hè? Ik vind het gewoon lekker.quote:
En zelf bepalen! Papa is een top vent! (hoe pijnlijk het ook is) Ze komen er vanzelf achter hoe hij werkelijk is zodra ze volwassen worden! Top Kally!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zijn mensjes, kleintjes maar wel mensjes en die mogen hun eigen mening hebben
Is het ookquote:
Heeft mijn mams ook altijd gedaan, goede leermeesterquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En zelf bepalen! Papa is een top vent! (hoe pijnlijk het ook is) Ze komen er vanzelf achter hoe hij werkelijk is zodra ze volwassen worden! Top Kally!
Niet?quote:
Al dat tuig hier?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Als we een keer bij jou meeten, dan breng ik wel wat mee.
Ik kreeg van Melting een fles, zo liefquote:
quote:
Dat is op rolafstandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Als we een keer bij jou meeten, dan breng ik wel wat mee.
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categoriequote:
wat is het dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg van Melting een fles, zo lief
En het is me lekker
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kreeg van Melting een fles, zo lief
En het is me lekker
Ik snap dit helemaal hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categorie
Wat voor een iets is het?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb laatst een aanbieding meegebracht als voorraad voor mezelf. Was toen 2 liter voor 20,-.![]()
En ik had nog een liter liggen.
Oh ok, weer wat geleerd nipt op de zaterdagavondquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij valt buiten het tuig, maar binnen de extreem schoonmaak categorie
Zit in zo'n stenen fles, iedere regio heeft zijn eigen smaak, Tesselaartje smaakt naar speculaas.quote:
Bah een dubbel gebroken gezin...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft mijn mams ook altijd gedaan, goede leermeester
quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bah een dubbel gebroken gezin...![]()
Ik weet ook niet waar ik over praat... Opa's en Oma's nooit gescheiden, Pa en Ma ook niet...
Ik drink melk. Like a boss.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb wel macallan 12 fine oak, hakt er wel in trouwens
Eyeballen natuurlijkquote:
nah, bij mij ook niet 100% altijd goed hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Soms wel soms niet.
De afgelopen dagen deed het een beetje het weer na.
Waarom? Zo is het leven, soms gaat het niet, ik ben gelukkiger nuquote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut! DieMoest
zijn...
Sorry....
Ja heel mooi, baal wel dat het ook zo kan gaan als bij jou...
Joah ik woon op een koude / warme lucht front, soms koud, soms warm, en vaak onweer.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, bij mij ook niet 100% altijd goed hoor
Maar gemiddeld gezien wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |