En welke hallucinerende middelen gebruik je nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Je was een beetje ondergeschneeuwd in het R49 post geweld
Sneeuwstorm?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kingtoppie
![]()
Je was een beetje ondergeschneeuwd in het R49 post geweld
Neu, denk 't niet, dikke pakken met sneeuw en zo. Kost wat tijd om je daardoorheen weer naar het oppervlak te gravenquote:
Slaap lekker Vinquote:
Net één opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag gedaan hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:00 schreef ACT-F het volgende:
Ik ben toch met geile dingen bezig hier
WheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Scheur zequote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
En spannend, vandaag weer auto rijden na ruim 5 maanden. Klinkt gek van iemand die 50.000 per jaar wegkaggelde, maar 5 km klinkt mij nu al als heel ver in de oren
Slaap lekker en succesquote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
En spannend, vandaag weer auto rijden na ruim 5 maanden. Klinkt gek van iemand die 50.000 per jaar wegkaggelde, maar 5 km klinkt mij nu al als heel ver in de oren
truste Muissiequote:Op zondag 16 juni 2013 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
Slapen ga
graag gedaanquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
Ik ga ook naar mijn bedje toe
Kat bedankt geweldige muziek
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
pfffffff woehahahahahaahquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef ACT-F het volgende:
Wat is het toch fijn om klein te zijn
[ afbeelding ]
truste Beebquote:Op zondag 16 juni 2013 01:04 schreef Kally het volgende:
ik ga zo ook maar eensquote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef dekatophetspek het volgende:
Nog één liedje hierna en dan moet ik weer aan het werk.
NEE, NIET ALS IK GA SLAPENquote:
Ik ben erquote:
Nee joh, als je wakker wordtquote:
rondjequote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Net 64 euro gewonnen met gokautomaat
Jaquote:
Dat moet ook sloom en loomquote:
Hoe groot was de investering?quote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Rondje van de Sintquote:Op zondag 16 juni 2013 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:
20 euro investering, 84 euro gewonnen. Maar ik stond ook een tijdje boven de 130quote:
Principe van het spel is hetzelfde maar wel nieuwerwets ding ::Pquote:
op tijd stoppenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
20 euro investering, 84 euro gewonnen. Maar ik stond ook een tijdje boven de 130
[..]
Principe van het spel is hetzelfde maar wel nieuwerwets ding ::P
Dat had ik ook kunnen zeggen toen ik nog 12 van de 20 over had, of toen ik nog maar 6 euro overhad.quote:
da's de valkuil van het gokken iddquote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat had ik ook kunnen zeggen toen ik nog 12 van de 20 over had, of toen ik nog maar 6 euro overhad.
Je weet nooit wanneer je moet stoppen
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
Maar zo een dm is zo leuk om te lezen!
[ afbeelding ]
Living on the edgequote:Op zondag 16 juni 2013 01:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niks rondje, die 20 euro was m'n laatste geldMaar nu kan ik nog wel ff door tot stufi
Ze zijn er nogquote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
[ afbeelding ]
Naam ed is weg gelaten dus....quote:Op zondag 16 juni 2013 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Maar DM's plaatsen ist verboten he
quote:Op zondag 16 juni 2013 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
Ik zat ff in de dm.....
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |