Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te gelovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het 'mans' is
Daarna reggae onder het genot van een baapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:35 schreef dekatophetspek het volgende:
even een blokje Nederlandse artiesten nu
Helaas komt het wel verdomd vaak voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te geloven
Ja, maar vaak ook schuld van de vrouwen, eerlijk is eerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Helaas komt het wel verdomd vaak voor
okquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarna reggae onder het genot van een baap
Yep, helaas welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat snap ik 100% ja. Damn wat zijn sommige mensen toch kortzichtig...
Dat weet ik niet zo goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, maar vaak ook schuld van de vrouwen, eerlijk is eerlijk
Vader afkraken, niet toestaan dat de kindjes er naar toe gaan en allesquote:
Oh in dat opzicht. Ja die zijn er ook genoeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Vader afkraken, niet toestaan dat de kindjes er naar toe gaan en alles
Ik zegquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh in dat opzicht. Ja die zijn er ook genoeg.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Yep, helaas wel
Maar ze zijn nog dol op hem, en ik zeg niks negatiefs, dat is hun beslissing
Zo zou het overal moeten zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg
Blijft je vader en laat ze zelf maar kijken wat ze willen
En dit jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kally, respect hoe je dit ondanks alles aanpakt!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Kally, respect hoe je dit ondanks alles aanpakt!
Is ook niet zo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet, of weiger ik te geloven
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is ook niet zo.
Compensatiegedrag komt vaak voort uit onzekerheid, weinig zeggen tegen elkaar kan veel meer betekenen als hele verhalen over niks. Ik ben heel gek met mijn pa, maar we spreken elkaar soms maanden niet. Als we niks te melden hebben melden we dat niet. (iets gechargeerd) Maar zo is hij en zo ben ik. Voor anderen lijkt dit heel afstandelijk, maar dat is het niet. Maar in het ziekenhuis is hij er wel direct, en als ik wat kwijt zou willen weet ik zeker dat dat kan. Maar waarom zou je overdreven elkaar opzoeken?
Maar dat is iets wat ik op jongere leeftijd lastig vind en je zorgt wel dat er altijd een bed is voor je kind en dat je de deur open doet tot een jaar of 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |