kutblagen ook hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben dan ook weer net geen zoontjes die Frans spreken.
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef rubbereend het volgende:
shit ik wilde de TT met "Avec les PTT" doen
groot probleemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
de papieren liggen nog in de auto....
Ze hebben gewoon geredeneerd vanuit hun vakanties in de zomer daar dat het van lente tot herfst zomer is en er zachte winters zijn, terwijl het in een berggebied ligt op 200 km van de Alpen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Maar ik interesseer me ook niet voor Frankrijk.
Ik neem aan dat zij zich toch enigszins inlezen in daar waar ze heengaan emigreren?
"La Hollandais stupide."quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef rubbereend het volgende:
die man van de bank heeft wat te vertellen in zn pauze
quote:
+1 Ik zou daar echt geen oog dicht doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter een heel nieuw huis kunnen neerzetten, was minder werk geweest.
Pardon.quote:
Dan was de wc zo klaar geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Zouden ze ook van die echte Franse wc's hebben?
"karakteristiek"quote:
Vooral als je een ikea kast in elkaar gaat zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wat heb ik een schurfthekel aan dit soort wijven.
Dadelijk maakt hij haar afquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was de wc zo klaar geweest.
Zij weer: "maak eens wat af".
Ik zat ook al te kijken, maar ik ben niet zo een keukenprinses dus ik dacht dat het misschien normaal was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Gadverdamme. Kip knippen met een huis- tuin- en keukenschaar.
Sowieso, kip knippen.
Ja echt, maar wel verstaanbaar(zal wel uit midden limburg zijn)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Dit is nog redelijk verstaanbaar
Doet mijn buurvrouw ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Gadverdamme. Kip knippen met een huis- tuin- en keukenschaar.
Sowieso, kip knippen.
Idd. Studentenprutje noem ik zoiets.quote:
Dat is normaal in ik Vertrek, de hotelbaas eet meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt fucking awkward, met vreemde mensen eten
sowieso zou ik niet eens met die mensen willen eten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is normaal in ik Vertrek, de hotelbaas eet mee
Denk je?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
Mjah ik denk dat een scheiding niet zo ver weg is eigenlijk.
vooral zonder hoorquote:
Ze leek meer rouwig om die miskraam dan om het gemis van haar eigen kinderen.quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ze leek meer rouwig om die miskraam dan om het gemis van haar eigen kinderen.
iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
daaromquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
ze zat gewoon niet meer op die kids te wachtenquote:
Deze webpagina kan niet worden weergegevenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
http://www.gites.nl/tehuu(...)-and-breakfast/8906/
Moet je dan de hele tijd treuren om je kinderen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daarom
[..]
ze zat gewoon niet meer op die kids te wachten
in de sneeuw net zo duur als in het hoogseizoenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
nee maar ik bemerkte ook weinig gemis..... tja ze waren papa vergeten met vaderdag..... tja dat gebeurt niet zomaarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Moet je dan de hele tijd treuren om je kinderen?
zo slapen zij dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet gaan:
Al onze kamers zijn voorzien van twee éénpersoons bedden
Als ik ze tegen elkaar aan schuif, ga je dan meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik zou niet gaan:
Al onze kamers zijn voorzien van twee éénpersoons bedden
Hehe nee mij te primitiefquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Als ik ze tegen elkaar aan schuif, ga je dan mee
Nee, ik ook niet maar it's the thought that countsquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe net alsof ik dit niet heb gelezen he?
? Lijkt me niet, alles is grijs 'op aanvraag' en niet rood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:26 schreef Snowsquall het volgende:
En alles is volgeboekt juni juli augustus(volgens de site)
En dan zeker gezellig met die twee etenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:27 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet maar it's the thought that counts
Ze hebben een gastenboek!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef 99.999 het volgende:
Ze scoren goed
http://www.zoover.nl/fran(...)es/bed-and-breakfast
quote:Edmond en Mirjam zijn zeer gastvrij!
quote:het heerlijke eten wat Mirjam (eigenaar) heeft gekookt.
quote:Mirjam en Edmond zijn zeer gastvrij en besteden veel aandacht aan het welzijn van hun gasten.
Nee ik zag het...me was wrongquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
? Lijkt me niet, alles is grijs 'op aanvraag' en niet rood.
wij waren er klaar voorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:29 schreef Reismeis het volgende:
Van hun Facebook:
Dit stuk staat op de site van Ik Vertrek, het klopt niet helemaal en de verbeteringen staan tussen haakjes
Sinds koerier Mirjam van haar man scheidde en een relatie kreeg met klusjesman Edmond (hij had een eigen bedrijf en werkte als Klussenier), is ze in het vissersdorp Enkhuizen het gesprek van de dag(dit sterk overdreven). Zat van al het geroddel en toe aan een nieuwe start, besluiten ze Noord-Holland achter zich te laten en in het gehuchtje Saint-Nicolas-des-Biefs een vakantiepark van het Franse postbedrijf (het was een voormalige kindervakantie kolonie van de Franse ptt, er konden ongeveer 60 kinderen van de werknemers hier vakantie vieren)over te nemen. Voor een slordige EUR 98.000,- zijn ze de eigenaar van een woonhuis, vier chalets en 1,5 hectare grond. Voor dit alles laten ze wel hun vijf kinderen in Nederland achter. Zo zal Lisa, de veertienjarige dochter van Mirjam, noodgedwongen(ze wilde heel erg graag bij haar vader wonen) bij haar vader intrekken en kunnen de kinderen van Edmond niet meer om het weekend bij hun vader langs(het grote voordeel is dat als onze kinderen bij ons zijn, het gelijk voor een week is en zo is het contact natuurlijk optimaal!) Het stel vertrekt tóch in de hoop samen een beter leven te beginnen. Of dat ook echt zo zorgeloos zal verlopen, is nog maar de vraag want het vakantiepark staat al twintig jaar(7 jaar!!) leeg en is in barslechte staat(het was in een redelijke staat). Al snel blijkt dat de positief ingestelde Hollanders de hoeveelheid werk behoorlijk hebben onderschat en dat ookhet gemis van de kinderen groter is dan gedacht. En als de eerste gasten arriveren, moet nog blijken of Edmond en Mirjam daar ook wel echt klaar voor zijn. (Nou wij waren en zijn er klaar voor hoor!)
Zóóó wat is dat eten duur. 19,50 en dan zal je zo´n bordje met de schaar geknipte kippenprut krijgen..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:25 schreef alors het volgende:
Reviews zijn wel positief, maar dit jaar nog geen reacties http://www.zoover.nl/fran(...)es/bed-and-breakfast
Hebben het redelijk voor elkaar dus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
Onderaan dit stuk een reactie met stand van zaken van de eigenaar
http://www.westfrieslando(...)quo-ik-vertrek-rsquo
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:30 schreef 99.999 het volgende:
Onderaan dit stuk een reactie met stand van zaken van de eigenaar
http://www.westfrieslando(...)quo-ik-vertrek-rsquo
Ben je al weer klaar met Dries?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hebben het redelijk voor elkaar dus.
hohoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Zóóó wat is dat eten duur. 19,50 en dan zal je zo´n bordje met de schaar geknipte kippenprut krijgen..
quote:'s Avonds kunnen onze gasten van een 4-gangen diner genieten, waar we ons best doen er een gezellige avond van te maken met een mooi gedekte tafel. We proberen de grootte van het gezelschap zo te houden dat we voldoende aandacht kunnen besteden aan onze gasten.
Kippensoep uit een pakkie gang 1quote:
Tja moet ook wel frustrerend zijn wanneer de boel redelijk loopt en je dan al die shit weer over je heen krijgtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:38 schreef Reismeis het volgende:
Ambiance de Vacances @vakantieallier 1u
Leuk al die reacties van jullie, maar wij zitten wel mooi in Frankrijk. Wat ga jij maandagochtend doen? #ikvertrek #fileleed #baas
En gratis aandacht voor de gasten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kippensoep uit een pakkie gang 1
Meloen met een plakkie ham gang 2
Kippenprutje gang 3
Danoontje gang 4
Zoiets??
Of heeulll luxequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Kippensoep uit een pakkie gang 1
Meloen met een plakkie ham gang 2
Kippenprutje gang 3
Danoontje gang 4
Zoiets??
Maar goed dat ze niet op Fok lezen dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Reismeis het volgende:
Ze zijn zich op Twitter al aan het verdedigen op de negatieve commentaren.
En ik zag daar ook het linkje wat niet werktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:37 schreef Reismeis het volgende:
Ze zijn zich op Twitter al aan het verdedigen op de negatieve commentaren.
TV SC? Dan was het gastenboek van ze al helemaal vol gepost met gekke plaatjes van paarden.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik dacht dat dit een sc was, sorry.
Hee, ze zitten vlak bij waar ik een huisje heb, ik doe altijd mijn boodschappen in Le Mayet de Montagne, en dat zag ik op de kaart van hun lokatie. Zal ik er van de zomer even langsgaan????quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
O nee toch maar niet, ik vind die vrouw zo'n zeur, ik snap niet hoe die man het uithoudtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hee, ze zitten vlak bij waar ik een huisje heb, ik doe altijd mijn boodschappen in Le Mayet de Montagne, en dat zag ik op de kaart van hun lokatie. Zal ik er van de zomer even langsgaan????
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:43 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hee, ze zitten vlak bij waar ik een huisje heb, ik doe altijd mijn boodschappen in Le Mayet de Montagne, en dat zag ik op de kaart van hun lokatie. Zal ik er van de zomer even langsgaan????
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
TV SC? Dan was het gastenboek van ze al helemaal vol gepost met gekke plaatjes van paarden.
Of een hotel problemen had tijdens de bouw, vind ik niet zo heel belangrijk bij de keuze om er al dan niet heen te gaan, op het moment dat het allemaal af is. Het gedrag van die vrouw vind ik wel een reden om het niet te bezoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:15 schreef Meike26 het volgende:
Iriitante is wel, vleesknipper of niet, dat je weer negatieve aandacht krijgt door zo'n herhaling van 2 en half jaar geleden. Een paar jaar geleden was dat vooral een kwestie voor horeca bedrijven die De Smaakpolitie op bezoek hadden gekregen, en hoe erg ik dat mens ook een zeurkous vind, ik vind het ook wel vervelend voor hun dat ze nog steeds worden afgerekend over de opstart periode.
Sowieso, hotels waarbij je bij het eten met de eigenaars zit opgescheept lijken me vreselijk.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Of een hotel problemen had tijdens de bouw, vind ik niet zo heel belangrijk bij de keuze om er al dan niet heen te gaan, op het moment dat het allemaal af is. Het gedrag van die vrouw vind ik wel een reden om het niet te bezoeken.
Pfff maar goed dat er een apart topic is van Ik Vertrek hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
TV SC? Dan was het gastenboek van ze al helemaal vol gepost met gekke plaatjes van paarden.
tja daar moet je van te voren over nadenken. Als je denkt dat je zo goed en interessant bent dat je ermee op TV wil dan moet je er ook niet over zeuren. Maarja zoals zoveel dingen is wel duidelijk dat er niet over nagedacht is.quote:Op zondag 16 juni 2013 09:35 schreef Meike26 het volgende:
Dat snap ik, dat is een mening die ik ook met je deel.
Maar of zij nu een feeks is of niet, het is ook niet prettig als je 2,5 jaar aan het knokken bent om je bedrijf op pootjes te zetten en door een herhaling van het programma weer negatieve reclame krijgt. Ze worden nu weer/nog steeds afgerekend over de opstart periode. Dat gun ik niemand niet, dat is gewoon erg vervelend, net als mijn eerdere voorbeeld over de horeca zaken die negatieve reclame kregen door herhalingen van De Smaakpolitie. Hoe erg/ranzig zo'n zaak ook is, het is een erg vervelende manier om je klanten kwijt te raken.
Vanaf 31 augustus nieuwe afleveringen.quote:Sandor (37) en Christa (38) Marsi uit Amersfoort leven al jaren langs elkaar heen. Sandor werkt zes dagen in de week als chef-kok en als hij midden in de nacht thuiskomt, liggen zijn vrouw en de kinderen Laszlo (9) en Zsusza (6) al uren in bed. Hier moet verandering in komen en daarom besluiten ze hun leven drastisch om te gooien en samen in Italië te gaan genieten van 'La Dolce Vita'.
In de provincie Le Marche, vlakbij de universiteitsstad Urbino, huurt het stel voor 35.000 euro per jaar een Bed & Breakfast met zwembad. Hier willen ze gastenkamers verhuren en culinaire workshops aanbieden. Alles lijkt in kannen en kruiken. Alleen het huurcontract moet nog worden getekend en dan kunnen ze aan de slag.
Maar dan volgt er een onaangename verrassing. Bij aankomst treft de familie het pand niet leeg aan, maar woont er doodleuk een moeder met haar kind in hún appartement. De vrouw lijkt niet van plan om te vertrekken, maar de Marsi's hebben al hun schepen achter zich verbrand. Al met al een benarde positie en Sandor moet keihard knokken om te voorkomen dat hij straks met vrouw, kinderen en complete inboedel op straat komt te staan...
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1013149quote:Tom en Petra proberen hun droom in Engeland waar te maken. En die droom is een zogenaamde Inn.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
Tijd in de TT maar even aangepast voor voorlopig.
Is nu wel beslist...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:26 schreef Karina het volgende:
Eerst nog effe voetballen afkijken dan zap ik naar 1.
Neequote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is nu wel beslist...
EDIT: mmm, misschien toch niet
Pa is niet helemaal 100% meer volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:41 schreef marcodej het volgende:
Zo, ziet eruit als een warm afscheid van pa.
Ach je verwacht het niet he, nooit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Italiaans op reis. Goed voorbereid. Wederom.
Ach ze spreken daar toch wel engelsquote:
Ach, ze moet gewoon een tandje bijzetten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:52 schreef alors het volgende:
Zo, toen stond ze met haar mond vol tanden.
En pizzaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:54 schreef MarMar het volgende:
Oh maar buongiorno en ciao weten ze weldan komt het vast goed.
Tja dat vragen we ons bijna elke aflevering af.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef gers het volgende:
Waarom volgen die lui niet eerst een taalcursus ? Stomme vraag ik weet het
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Als gezombieficeerde 9 tot 5 kantoorslaaf haal ik hier echt mijn levensvreugde uit.
Daar selecteert de grootste familie op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef gers het volgende:
Waarom volgen die lui niet eerst een taalcursus ? Stomme vraag ik weet het
Epischere soap-Barbaraquote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:55 schreef marcodej het volgende:
Ik heb Barbara altijd al een trut gevonden.
[ afbeelding ]
Atwtquote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
https://bingobaker.com/play/111385
De bingokaart
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
De bingokaart
Aan haar gebit te zien bijt ze hem eraf.quote:
Geniaal!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 22:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
De bingokaart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |