kutblagen ook hahaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef tralalala het volgende:
Ze hebben dan ook weer net geen zoontjes die Frans spreken.
Vooruit dan maarquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:07 schreef rubbereend het volgende:
shit ik wilde de TT met "Avec les PTT" doen
groot probleemquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
de papieren liggen nog in de auto....
Ze hebben gewoon geredeneerd vanuit hun vakanties in de zomer daar dat het van lente tot herfst zomer is en er zachte winters zijn, terwijl het in een berggebied ligt op 200 km van de Alpen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik wist het niet. Maar ik interesseer me ook niet voor Frankrijk.
Ik neem aan dat zij zich toch enigszins inlezen in daar waar ze heengaan emigreren?
"La Hollandais stupide."quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:09 schreef rubbereend het volgende:
die man van de bank heeft wat te vertellen in zn pauze
quote:
+1 Ik zou daar echt geen oog dicht doenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
Ze hadden beter een heel nieuw huis kunnen neerzetten, was minder werk geweest.
Pardon.quote:
Dan was de wc zo klaar geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
Zouden ze ook van die echte Franse wc's hebben?
"karakteristiek"quote:
Vooral als je een ikea kast in elkaar gaat zetten.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wat heb ik een schurfthekel aan dit soort wijven.
Dadelijk maakt hij haar afquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan was de wc zo klaar geweest.
Zij weer: "maak eens wat af".
Ik zat ook al te kijken, maar ik ben niet zo een keukenprinses dus ik dacht dat het misschien normaal was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Gadverdamme. Kip knippen met een huis- tuin- en keukenschaar.
Sowieso, kip knippen.
Ja echt, maar wel verstaanbaar(zal wel uit midden limburg zijn)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt? Dit is nog redelijk verstaanbaar
Doet mijn buurvrouw ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef marcodej het volgende:
Gadverdamme. Kip knippen met een huis- tuin- en keukenschaar.
Sowieso, kip knippen.
Idd. Studentenprutje noem ik zoiets.quote:
Dat is normaal in ik Vertrek, de hotelbaas eet meequote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Dat lijkt me echt fucking awkward, met vreemde mensen eten
sowieso zou ik niet eens met die mensen willen eten!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is normaal in ik Vertrek, de hotelbaas eet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |