Misschien door de medicijnen..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
zij is best kil en zakelijk.....totaal geen emotie te bespeuren
ja. Dan is het ergens te begrijpen, waarom ze zo'n avontuur zijn gestart.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Het is dus eigenlijk een vlucht als ik het zo hoor.
van welk jaar??quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze tillen het over de winter heen...
quote:
En als je dat niet weet, dan zoek je dat van te voren toch even op? Wanneer is het koud, wanneer bloedheet, ik begrijp dat echt niet. Ik zou echt ALLES onderzoeken van te voren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Niet weten dat Midden-Frankrijk gewoon fakking koud is 's winters
Ik wist het niet. Maar ik interesseer me ook niet voor Frankrijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Niet weten dat Midden-Frankrijk gewoon fakking koud is 's winters
Zij denken echt vanuit het NLs maar je bent in Frankrijk en das ff andersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dat niet weet, dan zoek je dat van te voren toch even op? Wanneer is het koud, wanneer bloedheet, ik begrijp dat echt niet. Ik zou echt ALLES onderzoeken van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |