het duurde een minuutquote:
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mevrouw is een beetje de Rob Geus van de Franse taal.
Kapelle, zeelandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
waar komen deze knurften vandaan in NL??
De Jordaan. Hoor je toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
Zeelandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
Aha thanx! (ik val er net pas in)quote:
Owjaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezin met een zooi dochters met allemaal dubbel D in de bloes. En het camerawerk kon daar niet omheen.
je weet dat er een knop is om het volgende topic te openen? Dan wordt bijna alles automagisch geregeld. Je moet alleen wel een nieuwe naam voor het topic verzinnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik ws traag, maar ik was wel bezigmaakt niet uit
ja, ja, ik was net te laat denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet dat er een knop is om het volgende topic te openen? Dan wordt bijna alles automagisch geregeld. Je moet alleen wel een nieuwe naam voor het topic verzinnen
Vroeg ik me ook al af, ja. Is wel zo praktisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet gewoon in Nederland de Franse taal leren?
Ja ik wilde net zeggen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ie 38? Hij heeft toch ook een zoon van 24?
Ach, dat pak je zo op als je eenmaal in Frankrijk bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet gewoon in Nederland de Franse taal leren?
38quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ie 38? Hij heeft toch ook een zoon van 24?
Zij kunnen het ook niet.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
38ik dacht minstens 10 jaar ouder
we hebben een connectiequote:
Dat leren ze in de kerkquote:
Hij maakte wel wat foutjes, maar verder best aardig hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:15 schreef fespo het volgende:
wel respect voor die jongen.![]()
iemand die verstaat of hij goed Frans praat?
En dit inderdaad. Ze wonen daar al een half jaarquote:
echt he! Bizarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
Dat zijn van die momenten dat je je als kind heel kut voelt. Je ouders die over je hoofd heen gaan zeggen dat dat dus superdom is wat je hebt gedaan.
Ik zat net te denken, sta dan op kut!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Even lekker relaxen denkt moeders. En die arme man commanderen.
Privé is wel Frans!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
En mevrouw zit lekker de Privé te lezen
De weekendquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
En mevrouw zit lekker de Privé te lezen
hypotheekje hequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:20 schreef Karina het volgende:
Volgens mij hebben ze een geldboomHoe lang zitten ze daar nu al zonder amper wat te verdienen?
ik hield ook geld over van mijn hypotheekquote:
ja en danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:22 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik hield ook geld over van mijn hypotheek
dat daxht ik ook ja...bizarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:21 schreef donald_dick het volgende:
je hebt zo weinig mensen en toch een dubbele boeking
uitgegeven aan een bankquote:
geen ideequote:
Rièn de merci (zei hij puttend uit zn mavo frans van 30jr geledenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:25 schreef donald_dick het volgende:
ik dank jullie hartelijk voor het commentaar
Dat businessplan op een memootjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=12901
Aflevering Kreta
Ali de kaasboer in Zwedenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Aflevering Kreta
Elly Engert.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:28 schreef md89 het volgende:
Ze zitten er nog steeds![]()
https://www.facebook.com/ellyengertjan.paauwe
Iemand daar toevallig nog een screenshot van?quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iemand daar toevallig nog een screenshot van?
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Na een half jaar in Frankrijk moest ze nog opzoeken hoe je 'ik zou graag willen weten' vertaaltquote:Op zondag 9 juni 2013 01:29 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een sneue, ongeletterde mensen, kennen niet eens Nederlands, laat staan dat ze het Frans ooit machtig zullen worden. Zoonlief moet bellen met de hulpdiensten en krijgt vervolgens op zijn mieter omdat ie de waarheid vertelt?? Echt te triest voor woorden.
Eens kijkenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Aflevering Kreta
Site doet het wel hoor.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:26 schreef Hamilton het volgende:
http://www.evenfransleven.nl/
site is down
quote:[quote]Op zaterdag 8 juni 2013 23:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat me altijd opvalt aan die mensen die b&b's beginnen. Ze richten zich ALTIJD op Nederlandse gasten. Hun websites zijn altijd .nl domeinnamen en komen ook altijd kazen op bezoek.
quote:Met name de boekingen voor de chambre’d’hotes-kamers lopen goed. Er hebben al een paar gasten geboekt die vorig jaar ook bij ons waren en laatst hebben we ook een Frans echtpaar te gast gehad.
je moet wel kunnen communiceren met je gastenquote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[..]toch onbegrijpelijk dat ze zich zo beperken.
Ook weer eens gekeken, ik ben er nog steeds verbaasd over....quote:
Vanwege de locatie is het een mooie tussenstop voor 1 of meerdere dagen voor Nederlanders op doorreis naar Zuid-Frankrijk en Spanje. Dat is op zich een heel grote markt, hoewel het grootste deel natuurlijk in juli/augustus die kant opgaat. Buiten het hoogseizoen zouden ze zich toch meer moeten richten op gasten uit de regio Parijs, die niet meer dan een paar uur willen rijden naar een omgeving om te wandelen, fietsen, vissen, relaxen, enz.quote:Op zondag 9 juni 2013 14:42 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
[..]toch onbegrijpelijk dat ze zich zo beperken.
Ik had hem al eens gezien volgens mij (waarschijnlijk wegens dit topic.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook weer eens gekeken, ik ben er nog steeds verbaasd over....
'Vergunningen, daar doe ik niet aan hoor, dat kost veel te veel tijd en geld, en als ze komen, nou, dan versta ik ze toch niet'
Dat weet ik echt niet meer hoor, dat is al zolang geleden.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:56 schreef hexje het volgende:
En ze reageerden toch ook zelf in het ik vertrek topic toen het de eerste keer was uitgezonden?
Crisis... Dit klinkt als één groot drama.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Vanavond deze:
Sinds koerier Mirjam van haar man scheidde en een relatie kreeg met klusjesman Edmond, is ze in het vissersdorp Enkhuizen het gesprek van de dag. Zat van al het geroddel en toe aan een nieuwe start, besluiten ze Noord-Holland achter zich te laten en in het gehuchtje Saint-Nicolas-des-Biefs een vakantiepark van het Franse postbedrijf over te nemen. Voor een slordige EUR 98.000,- zijn ze de eigenaar van een woonhuis, vier chalets en 1,5 hectare grond. Voor dit alles laten ze wel hun vijf kinderen in Nederland achter. Zo zal Lisa, de veertienjarige dochter van Mirjam, noodgedwongen bij haar vader intrekken en kunnen de kinderen van Edmond niet meer om het weekend bij hun vader langs. Het stel vertrekt tóch in de hoop samen een beter leven te beginnen. Of dat ook echt zo zorgeloos zal verlopen, is nog maar de vraag want het vakantiepark staat al twintig jaar leeg en is in barslechte staat. Al snel blijkt dat de positief ingestelde Hollanders de hoeveelheid werk behoorlijk hebben onderschat en dat ook het gemis van de kinderen groter is dan gedacht. En als de eerste gasten arriveren, moet nog blijken of Edmond en Mirjam daar ook wel echt klaar voor zijn.
Het komt mij ook niet bekend voor, maar volgens mij is het wel een herhaling.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:58 schreef Palomar het volgende:
Is dat ook een herhaling? Komt me niet bekend voor.
Haha oja, die gingen ook naar Frankrijk toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:16 schreef hexje het volgende:
Die 2 met een bloemenzaak was ook wel om te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha oja, die gingen ook naar Frankrijk toch?Ja die.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
mar gej bent unne slimme meidquote:
idd, ze hebben allebei dezelfde visie...NOTquote:
Ik dacht dat een zoon 14 was, maar misschien zij ook wel, ik had haar ouder geschat.quote:
hadden ze wel iets meer dan twee jaar moeten wachtenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet een paar jaar kunnen wachten, totdat de kinderen uit huis waren? Dit is toch niks zo.
Inderdaad, dit is misschien wel de ongelukkigste leeftijd om te vertrekken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Hadden ze niet een paar jaar kunnen wachten, totdat de kinderen uit huis waren? Dit is toch niks zo.
Beetje doorsparen, Frans leren. Altijd handigquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hadden ze wel iets meer dan twee jaar moeten wachten
Waar moet je in godsnaam beginnenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef alors het volgende:
Kan zij niet klussen dan? Ze heeft toch twee handen?
Nouja ergens, haal die vloer eruit, krab het behang eraf, weet ik veel, zij willen daar gaan wonen.quote:
Ze weet niet eens hoe een ijskast werktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja ergens, haal die vloer eruit, krab het behang eraf, weet ik veel, zij willen daar gaan wonen.
Commanderen, daar is ze wel goed in.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze weet niet eens hoe een ijskast werktKlussen kan ze denk ik niet.
Beetje raar inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
De kinderen afzetten bij mensen die niet thuis zijn? NIet ff bellen ofzo?
Dat meisje is haar dochter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef tralalala het volgende:
Wie zijn die kinderen dan? Nichtjes/Neefjes?
misschien omdat er camera's bij zijn...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
zij is best hard en zakelijk.....totaal geen emotie te bespeuren
Misschien door de medicijnen..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Snowsquall het volgende:
zij is best kil en zakelijk.....totaal geen emotie te bespeuren
ja. Dan is het ergens te begrijpen, waarom ze zo'n avontuur zijn gestart.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
Het is dus eigenlijk een vlucht als ik het zo hoor.
van welk jaar??quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ze tillen het over de winter heen...
quote:
En als je dat niet weet, dan zoek je dat van te voren toch even op? Wanneer is het koud, wanneer bloedheet, ik begrijp dat echt niet. Ik zou echt ALLES onderzoeken van te voren.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Niet weten dat Midden-Frankrijk gewoon fakking koud is 's winters
Ik wist het niet. Maar ik interesseer me ook niet voor Frankrijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:03 schreef alors het volgende:
Niet weten dat Midden-Frankrijk gewoon fakking koud is 's winters
Zij denken echt vanuit het NLs maar je bent in Frankrijk en das ff andersquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En als je dat niet weet, dan zoek je dat van te voren toch even op? Wanneer is het koud, wanneer bloedheet, ik begrijp dat echt niet. Ik zou echt ALLES onderzoeken van te voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |