het duurde een minuutquote:
Haha ja inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze mevrouw is een beetje de Rob Geus van de Franse taal.
Kapelle, zeelandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
waar komen deze knurften vandaan in NL??
De Jordaan. Hoor je toch?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
Zeelandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef Snowsquall het volgende:
Aha thanx! (ik val er net pas in)quote:
Owjaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 22:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Gezin met een zooi dochters met allemaal dubbel D in de bloes. En het camerawerk kon daar niet omheen.
je weet dat er een knop is om het volgende topic te openen? Dan wordt bijna alles automagisch geregeld. Je moet alleen wel een nieuwe naam voor het topic verzinnenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, ik ws traag, maar ik was wel bezigmaakt niet uit
ja, ja, ik was net te laat denk ikquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
je weet dat er een knop is om het volgende topic te openen? Dan wordt bijna alles automagisch geregeld. Je moet alleen wel een nieuwe naam voor het topic verzinnen
Vroeg ik me ook al af, ja. Is wel zo praktisch.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet gewoon in Nederland de Franse taal leren?
Ja ik wilde net zeggen..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ie 38? Hij heeft toch ook een zoon van 24?
Ach, dat pak je zo op als je eenmaal in Frankrijk bentquote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef tralalala het volgende:
Waarom niet gewoon in Nederland de Franse taal leren?
38quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is ie 38? Hij heeft toch ook een zoon van 24?
Zij kunnen het ook niet.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 23:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
38ik dacht minstens 10 jaar ouder
we hebben een connectiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |