quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Bij deze neem ik afscheid van mijn Cor Pot-UI. Ik blijf echter #TeamJohannes steunen.
#TeamJohannes
Van Basten toenquote:
Laat hem eerst maar een jaar lang fatsoenlijk wedstrijden spelen in het eerste. Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep die traint elke dag met wereldsterren bij Ajax.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
BOEM! Tan reageert op m'n tweet
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
heb je een klein stijfje van je aandachtstrekkerij gekregen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
Hahahaah wat een hapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
bij fucking fc utrechtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar een jaar lang fatsoenlijk wedstrijden spelen in het eerste. Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeft
Troll account dat moet welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
M'n hele broek zit onder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je een klein stijfje van je aandachtstrekkerij gekregen?
en in de eerste knock out ronde eruitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Basten toenop voorsprong komen en gewoon aanvallend wisselen.
ik wil van Basten ooit terug als bondscoachquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Basten toenop voorsprong komen en gewoon aanvallend wisselen.
Ja maar miskraam enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en in de eerste knock out ronde eruit
Ajax ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Stormvogels Telstar schijnt interesse in vd Hoorn te hebben #gerucht
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
Ik moet gelijk weer aan dat eigendoelpunt denkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeft
Ja und?quote:
Toen we het EK wonnen met Foppe, noem eens de spelers op die echt top zijn geworden?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef BenGepeept het volgende:
Verliozen van de jeugd van de Serie BEn dan te bedenken dat het halve team in het Oranje van van Gaal speelt.
Slechtste generatie ooit !
En dan gelijk spelen tegen het eerste van Italiėquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef BenGepeept het volgende:
Verliozen van de jeugd van de Serie BEn dan te bedenken dat het halve team in het Oranje van van Gaal speelt.
Als je het zo zegt is het wel erg triest idd .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef BenGepeept het volgende:
fok-it you.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja und?Zoet speelt bij fucking RKC
wat een aidsredenatie
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een aidsgeneratie
Vermeer.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen we het EK wonnen met Foppe, noem eens de spelers op die echt top zijn geworden?
Oefenwedstrijden en Italie.. water en vuurquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan gelijk spelen tegen het eerste van Italiė
Valt ook wel te merken dit toernooi overigens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een aidsredenatie
Maher was best dramatisch, vooral in de laatste minuten een bal compleet verkeerd gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rapportcijfers Oranje:
Maher: 7.5
Strootman: 7.5
Wijnaldum: 7.0
Van Ginkel: 7.0
De Vrij: 7.0
Martins Indi: 7.0
Ola John: 6.5
Depay: 6.5
Luuk de Jong: 6.0
Zoet: 6.0
Van Rhijn 5.0
Blind: 4.5
Van Der Hoorn: 3.0
Fer: te kort ingevallen
Eens op Maher na die een 6 speelde hooguit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rapportcijfers Oranje:
Van Rhijn 5.0
Overigens had natuurlijk Zoet ook niet moeten spelen, maar Bizot want die komt van Ajax.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat een aidsredenatie
Mijn inbreng.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rapportcijfers Oranje:
Van Rhijn 8.0
Blind: 5.5
wat doet dat er toe?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen we het EK wonnen met Foppe, noem eens de spelers op die echt top zijn geworden?
quote:
Ah GGMM heeft je goed opgeleid zie ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Overigens had natuurlijk Zoet ook niet moeten spelen, maar Bizot want die komt van Ajax.
Van Rhijn een 5quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Rapportcijfers Oranje:
Van Rhijn 5.0
Sommige mensen snappen er geen reet van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Van Rhijn een 5. Had Insigne gewoon in de zak.
Hij had Italiė in zijn zak, creeėrde meerdere kansen en was aangever bij veel aanvallen. Maar op het einde toen iedereen naar voren moest, speelt hij een verkeerde pass, maar dan heeft hij nog altijd 120 wel goede passes gegeven.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eens op Maher na die een 6 speelde hooguit.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
behalve bij de goal .quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Eens Van Rhijn speelde echt een prima pot. Blind daarentegen was niet zo best, maar nog wel een 5.5. Van Rhijn eerder een 7.5 minimaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
12 goede passes.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij had Italiė in zijn zak, creeėrde meerdere kansen en was aangever bij veel aanvallen. Maar op het einde toen iedereen naar voren moest, speelt hij een verkeerde pass, maar dan heeft hij nog altijd 120 wel goede passes gegeven.
Als je een speler al niet meer mag laten passen, dan krijgt elke verdediger standaard een onvoldoende.quote:
Trek er 2,5 punten vanaf en het kloptquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens Van Rhijn speelde echt een prima pot. Blind daarentegen was niet zo best, maar nog wel een 5.5. Van Rhijn eerder een 7.5 minimaal.
Babel, Vermeer, Maduro, Schilder, de Ridderquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blind niet best?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens Van Rhijn speelde echt een prima pot. Blind daarentegen was niet zo best, maar nog wel een 5.5. Van Rhijn eerder een 7.5 minimaal.
Insigne speelde een hele slechte wedstrijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je een speler al niet meer mag laten passen, dan krijgt elke verdediger standaard een onvoldoende.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Babel, Vermeer, Maduro, Schilder, de Ridder
En Waterman.
Aha. Nee je hebt gelijk. Nederland B speelde Spanje ook eigenlijk weg, was het niet dat ze slecht speelde.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Insigne speelde een hele slechte wedstrijd
Klassie moest Isco wegspelen iddquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha. Nee je hebt gelijk. Nederland B speelde Spanje ook eigenlijk weg, was het niet dat ze slecht speelde.
Veruit de beste speler op het toernooi.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klassie moest Isco wegspelen idd
'Jullie'quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:44 schreef hafcfan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lekker voor julie met je A team.
Blind kan veel beter dan dat hij vanavond liet zien hoor. Dat zegt mss meer over de rest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Blind niet best?
Blind was juist een van de beste in het veld.
v.d Hoorn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef anoukane het volgende:
Door welke speler moet van Gaal vanavond een streep zetten?
Wat mij betreft, Luuk de Jong, Wijnaldum, John en?
vd Hoornquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef anoukane het volgende:
Van Rhijn, Blind, Maherquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef anoukane het volgende:
Omdat ze voor hun doen nog goed speelden ook. Normaal zijn ze nog slechter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hoe komen ze er toch bij dat ze goed gespeeld hebben. De belangrijkste helft van de wedstrijd was zeer matig.
De Vrij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef anoukane het volgende:
Jij hebt er geen verstand van. Ajax > de rest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn, Blind, Maher
Van der Hoorn heeft nog potentie
Die heeft inderdaad een blessure dus daar kan je momenteel een streep door zetten.quote:
Rene van Rijswijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:47 schreef anoukane het volgende:
Die terugspeelballen van hem op de keeper in de eerste helft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad een blessure dus daar kan je momenteel een streep door zetten.
Goed opgemerkt knul.
Waarom Maher?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Rhijn, Blind, Maher
Van der Hoorn heeft nog potentie
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Rekik, Kongolo...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Syntix, ouwe trolljood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die kennen we niet. Geen Ajax zeker, dan wordt het sowieso niets. Bazoer/Denswil it is.
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.quote:
De Vrij is geen aansteller.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jezus, de Vrij er dus gewoon uit met aanstelleritus. Lekker dan.
Ik zou ook erg teleurgesteld zijn met zo'n kop. Of is deze te makkelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Strootman is te teleurgesteld om te reagerenDat is wel erg treurig zeg.
Nee, niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.
Doet vPersie ook weleensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
De Pers mag dat omdat hij de beste isquote:
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, niet?Waarom willen ze zich dan wel als Joods identificeren op de tribune daar?
Das Ballotelli.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Pers mag dat omdat hij de beste is
Oh ok. Maar ik wil niet meer naar die clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn weten
Een kneuzing. Dat klinkt mij altijd in de oren als 'eigenlijk was het niets maar we noemen het een kneuzing om de speler in kwestie niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden'quote:
Was de beste achterin. Al is dat niet zo moeilijk, enkel BMI is een concurent en die speelde iets minder vandaagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een kneuzing. Dat klinkt mij altijd in de oren als 'eigenlijk was het niets maar we noemen het een kneuzing om de speler in kwestie niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden'.
Jammer, we zijn de grootste senioren vereniging van Nederland, en 1 van de weinige clubs waarbij je als speler van het 22e net zo veel aandacht krijgt als een speler van het eerste, daarnaast uitgekozen door de KNVB als de beste club van Noord Hollandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh ok. Maar ik wil niet meer naar die club
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer, we zijn de grootste senioren vereniging van Nederland, en 1 van de weinige clubs waarbij je als speler van het 22e net zo veel aandacht krijgt als een speler van het eerste, daarnaast uitgekozen door de KNVB als de beste club van Noord Holland
Wij hebben dan ook een hoop Knickerbockers bij onze clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]nog meer teams dan Knickerbockers
Nee, hij dacht waarschijnlijk dat hij echt iets had.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Ja hoor, De Vrij stelt zich aan omdat hij niet naar de finale wil.
Tyfuslul idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Louis kon zich ook niet meer inhouden na deze dramatische verliespartij.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Louis kon zich ook niet meer inhouden na deze dramatische verliespartij.
http://nos.nl/video/518801-reactie-strootman.htmlquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dat meldde EL.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/518801-reactie-strootman.html
??
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?quote:
Want nu was je in de veronderstelling dat ik het zelf verzon?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?
Debiel.
Zeg het hem. Wat vind jij eigenlijk van het initiatief om Engelaar langer aan Psv te binden door het wegvallen van het gehele middenveld?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?
Debiel.
Zeg ik toch niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want nu was je in de veronderstelling dat ik het zelf verzon?
Kneus.
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg het hem. Wat vind jij eigenlijk van het initiatief om Engelaar langer aan Psv te binden door het wegvallen van het gehele middenveld?
* mrstylo geeft een knuffel terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
* GGMM geeft mrstylo een grote knuffel.
Hij is een model prof, dus mag wel blijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er toch op zijn minst tegen zijn, maar oke.
Krijg wat, troll.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
De Italianen speelden waarschijnlijk nog net op halve kracht ook.
Het is wachten tot de Ajax opleiding nieuwe stijl weer spelers gaat afleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
Sorry, maar wat was Oranje matig.
Als dit de zogenaamde talentvolle lichting moet voorstellen dan zie ik de toekomst somber in.
Onzin natuurlijk. Wel kun je stellen dat Nederland dit aan zichzelf te wijten heeft. Het overwicht wat er de gehele wedstrijd was is geen moment tot uiting gekomen in een reeks doelpogingen of echt zware druk,quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
Sorry, maar wat was Oranje matig.
Als dit de zogenaamde talentvolle lichting moet voorstellen dan zie ik de toekomst somber in.
Omdat ie naar Ajax gaat.quote:
Azijn pisser , dat ben je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Ja hoor, De Vrij stelt zich aan omdat hij niet naar de finale wil.
Het veldspel was aardig maar uit het balbezit werd te weinig gecreėerd, Nederland kwam aanvallend tekort gisteren en dan heb ik het niet alleen over de aanvallers.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wel kun je stellen dat Nederland dit aan zichzelf te wijten heeft. Het overwicht wat er de gehele wedstrijd was is geen moment tot uiting gekomen in een reeks doelpogingen of echt zware druk,
Dat het mis is gegaan is spijtig, maar al met al was ik zeker gezien de eerdere wedstrijden op dit toernooi nog vrij tevreden over het vertoonde veldspel.
Soort lauwe ochtendpisquote:Op zondag 16 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas in de ochtend andere reacties van gisteravond quoten vind ik wat treurigs hebben.
Hele avonden hier zin, nee dat is pas stoerquote:Op zondag 16 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas in de ochtend andere reacties van gisteravond quoten vind ik wat treurigs hebben.
Je bedoelt vanwege die rustdag?quote:
Welnee joh.. moet hij dan de ballen erin schieten? Kan hij er wat aan doen dat De Vrij geblesseerd raakt en Van der Hoorn de draaicirkel heeft van een locomotief? Nee dacht ik zo..quote:
Je kijkt diegene toch aan met wie je praat?quote:Op zondag 16 juni 2013 06:53 schreef HalvinCarris het volgende:
http://nos.nl/artikel/518781-het-lag-aan-ons-mezelf-iedereen.html
Strootman, kijk eens in de camera joh mafkees
Ik heb vooral jou zien falen De Jong. Hoesen had gewoon erin gemoeten.quote:Luuk de Jong ziet Jong Oranje als team falen
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feestquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb vooral jou zien falen De Jong. Hoesen had gewoon erin gemoeten.
Hoesen speelde tegen de Spanjaarden met alleen maar kneuzen om zich heenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feest
Dan zou hij er beter mee om moeten gaan want hij speelt altijd met kneuzen samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoesen speelde tegen de Spanjaarden met alleen maar kneuzen om zich heen
Hij speelt normaal met godenzonen, dat weet jij ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou hij er beter mee om moeten gaan want hij speelt altijd met kneuzen samen.
Met je ongefundeerde Hoesenbashquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feest
Aiax was een simpele boogschutter in de Trojaanse oorlogquote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij speelt normaal met godenzonen, dat weet jij ook.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je ongefundeerde Hoesenbash. Je komt echt alleen maar om te trollen met jen ietszeggende bijdrages.
Sommige = de meeste kijkers/volgers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen er geen reet van.
Ik adviseer je je TV-bril op te zetten. Overschatte voetballer. Leuk voor de Nederlandse Eredivisie!quote:[img]http:[/b]
[..]
Hij had Italiė in zijn zak, creeėrde meerdere kansen en was aangever bij veel aanvallen. Maar op het einde toen iedereen naar voren moest, speelt hij een verkeerde pass, maar dan heeft hij nog altijd 120 wel goede passes gegeven.
Neen, de beste heeft gewonnen. Hoewel ik de superlatieven van Ronald de Boer niet terug zag!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef GGMM het volgende:
De gelukkigste heeft gewonnen.
Mensen die vinden dat Italiė minder goed was dan Nederland hebben er totaal geen kijk op.
Cynicus.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Babel, Vermeer, Maduro, Schilder, de Ridder
En Waterman.
Neen, lees de column van Cruijff vandaag. Of de 60% juist is, betwijffel ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:46 schreef KingRoland het volgende:
Een van de wedstrijden waar je een type Robben gewoon mist.
Nederland heeft geluk dat ze de halve finale hebben verloren, tegen Spanje was het echt een drama geworden denk ik.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet gezien. Maar dit klinkt goed
Spanje
Italiė
Denk ik ook. De spelers / staf van Jong Oranje lijden aan schromelijke zelfoverschatting.. Wat Nederlandse talenten al jaren missen is technisch vermogen en creativiteit.. het zijn allemaal robotjes van Van Gaal zoals ik ergens las. Er zit er niet eentje bij waar ik warm voor loop, ook Maher niet.. vind hem ook een beetje overschat.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nederland heeft geluk dat ze de halve finale hebben verloren, tegen Spanje was het echt een drama geworden denk ik.
Aad300 zei datquote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk ik ook. De spelers / staf van Jong Oranje lijden aan schromelijke zelfoverschatting.. Wat Nederlandse talenten al jaren missen is technisch vermogen en creativiteit.. het zijn allemaal robotjes van Van Gaal zoals ik ergens las. Er zit er niet eentje bij waar ik warm voor loop, ook Maher niet.. vind hem ook een beetje overschat.
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:57 schreef Pedroso het volgende:
Spanje verreweg de best voetballende ploeg van het toernooi. Ook qua spelersmateriaal hebben ze de besten. Dus tja, lijkt me duidelijk dat ze dik verdiend kampioen zijn geworden.
Dat is niet te hopen.. Ben nu wel klaar met die paella-vretersquote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.
Dat denk ik niet. Duitsland gaan ze niet zomaar verslaan. Tevens was dit Duitse elftal op dit toernooi lang niet voorzien van de beste spelers. Spanje is nog erg goed maar Duitsland is bezig met een gigantische inhaalslag en gaat ze zeker binnen een paar jaar voorbij.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is in zowat elke leeftijdscategorie, Spanje gaat nog heel lang domineren.
Daar ben ik niet zo zeker van, maar een toernooi winnen hangt van meer factoren af dan kwaliteit, zijn gewoon in beide landen heel goed bezig.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Duitsland gaan ze niet zomaar verslaan. Tevens was dit Duitse elftal op dit toernooi lang niet voorzien van de beste spelers. Spanje is nog erg goed maar Duitsland is bezig met een gigantische inhaalslag en gaat ze zeker binnen een paar jaar voorbij.
Was echt wel een penalty al had hij niet de intentie om hem neer te leggen, maar goed was gewoon een te groot klasse verschil en Italiė was ook al niet beter dan Nederland de halve finale,quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef bianconeri het volgende:
tja wat voor toernooi was dit nou dan...
Nederland met half elftal A-spelers nog niet in staat om iets moois te doen.
Spanje met als talent Isco. Italie ook leuk elftal.
Wel misser btw van de scheidsrechter in de finale bij die 1e penalty. In herhaling zag je heel duidelijk dat puur de bal getikt werd, paar sec later lichtjes de speler maar dat was gwn niets.
Spanjaarden zijn btw ook erg goed in schwalbes, zie Barca bv al.
Dat was een penalty. Tello kapt de bal af en die Italiaan zwaait er met zijn been achteraan en haalt hem neer. Die Italiaan had niet moeten gleiden als een debiel. Daarbij vond ik dat die Italianen vaker op de grond gingen liggen terwijl het niets was en dan moord en brand schreeuwen. Vervolgens schoppen ze iemand onderuit dan is er niets aan de handquote:Op woensdag 19 juni 2013 15:27 schreef bianconeri het volgende:
tja wat voor toernooi was dit nou dan...
Nederland met half elftal A-spelers nog niet in staat om iets moois te doen.
Spanje met als talent Isco. Italie ook leuk elftal.
Wel misser btw van de scheidsrechter in de finale bij die 1e penalty. In herhaling zag je heel duidelijk dat puur de bal getikt werd, paar sec later lichtjes de speler maar dat was gwn niets.
Spanjaarden zijn btw ook erg goed in schwalbes, zie Barca bv al.
Speelt nu bij Ajax, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:26 schreef alors het volgende:
Een foutjemoet kunnen baas
Hij maakt alleen maar foutjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |