quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Rekik, Kongolo...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Syntix, ouwe trolljood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die kennen we niet. Geen Ajax zeker, dan wordt het sowieso niets. Bazoer/Denswil it is.
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.quote:
De Vrij is geen aansteller.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jezus, de Vrij er dus gewoon uit met aanstelleritus. Lekker dan.
Ik zou ook erg teleurgesteld zijn met zo'n kop. Of is deze te makkelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Strootman is te teleurgesteld om te reagerenDat is wel erg treurig zeg.
Nee, niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.
Doet vPersie ook weleensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Strootman is te teleurgesteld om te reagerenDat is wel erg treurig zeg.
De Pers mag dat omdat hij de beste isquote:
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, niet?Waarom willen ze zich dan wel als Joods identificeren op de tribune daar?
Das Ballotelli.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Pers mag dat omdat hij de beste is
Oh ok. Maar ik wil niet meer naar die clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn weten
Een kneuzing. Dat klinkt mij altijd in de oren als 'eigenlijk was het niets maar we noemen het een kneuzing om de speler in kwestie niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden'quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |