quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Rekik, Kongolo...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:51 schreef Kopsterk het volgende:
Zo goed zijn onze verdedigende talenten eigenlijk helemaal niet. Alle hoop op Denswil/Bazoer dan maar voor de toekomst.
Syntix, ouwe trolljood.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die kennen we niet. Geen Ajax zeker, dan wordt het sowieso niets. Bazoer/Denswil it is.
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.quote:
De Vrij is geen aansteller.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jezus, de Vrij er dus gewoon uit met aanstelleritus. Lekker dan.
Ik zou ook erg teleurgesteld zijn met zo'n kop. Of is deze te makkelijk?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Strootman is te teleurgesteld om te reagerenDat is wel erg treurig zeg.
Nee, niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ajax is geen jodenclub, ik neem je graag keer mee naar mijn eigen club en vertel je dan over onze geschiedenis.
Doet vPersie ook weleensquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
De Pers mag dat omdat hij de beste isquote:
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn wetenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, niet?Waarom willen ze zich dan wel als Joods identificeren op de tribune daar?
Das Ballotelli.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
De Pers mag dat omdat hij de beste is
Oh ok. Maar ik wil niet meer naar die clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geen idee, kennelijk omdat de Meer zich bevond in de Joodse buurt van Amsterdam, maar Ajax was niet de joodse club daar, dat was Wilhelmina, overigens voetballen er nog maar 2 joden bij onze club naar mijn weten
Een kneuzing. Dat klinkt mij altijd in de oren als 'eigenlijk was het niets maar we noemen het een kneuzing om de speler in kwestie niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden'quote:
Was de beste achterin. Al is dat niet zo moeilijk, enkel BMI is een concurent en die speelde iets minder vandaagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Een kneuzing. Dat klinkt mij altijd in de oren als 'eigenlijk was het niets maar we noemen het een kneuzing om de speler in kwestie niet al te veel gezichtsverlies te laten lijden'.
Jammer, we zijn de grootste senioren vereniging van Nederland, en 1 van de weinige clubs waarbij je als speler van het 22e net zo veel aandacht krijgt als een speler van het eerste, daarnaast uitgekozen door de KNVB als de beste club van Noord Hollandquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh ok. Maar ik wil niet meer naar die club
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jammer, we zijn de grootste senioren vereniging van Nederland, en 1 van de weinige clubs waarbij je als speler van het 22e net zo veel aandacht krijgt als een speler van het eerste, daarnaast uitgekozen door de KNVB als de beste club van Noord Holland
Wij hebben dan ook een hoop Knickerbockers bij onze clubquote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]nog meer teams dan Knickerbockers
Nee, hij dacht waarschijnlijk dat hij echt iets had.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Ja hoor, De Vrij stelt zich aan omdat hij niet naar de finale wil.
Tyfuslul idd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Louis kon zich ook niet meer inhouden na deze dramatische verliespartij.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:23 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Louis kon zich ook niet meer inhouden na deze dramatische verliespartij.
http://nos.nl/video/518801-reactie-strootman.htmlquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dat meldde EL.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/518801-reactie-strootman.html
??
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?quote:
Want nu was je in de veronderstelling dat ik het zelf verzon?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?
Debiel.
Zeg het hem. Wat vind jij eigenlijk van het initiatief om Engelaar langer aan Psv te binden door het wegvallen van het gehele middenveld?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zet je dat er dan niet ff bij?
Debiel.
Zeg ik toch niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want nu was je in de veronderstelling dat ik het zelf verzon?
Kneus.
Oke.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeg het hem. Wat vind jij eigenlijk van het initiatief om Engelaar langer aan Psv te binden door het wegvallen van het gehele middenveld?
* mrstylo geeft een knuffel terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uh, oke.
* GGMM geeft mrstylo een grote knuffel.
Hij is een model prof, dus mag wel blijven.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou er toch op zijn minst tegen zijn, maar oke.
Krijg wat, troll.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
De Italianen speelden waarschijnlijk nog net op halve kracht ook.
Het is wachten tot de Ajax opleiding nieuwe stijl weer spelers gaat afleverenquote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
Sorry, maar wat was Oranje matig.
Als dit de zogenaamde talentvolle lichting moet voorstellen dan zie ik de toekomst somber in.
Onzin natuurlijk. Wel kun je stellen dat Nederland dit aan zichzelf te wijten heeft. Het overwicht wat er de gehele wedstrijd was is geen moment tot uiting gekomen in een reeks doelpogingen of echt zware druk,quote:Op zondag 16 juni 2013 00:46 schreef VeX- het volgende:
Sorry, maar wat was Oranje matig.
Als dit de zogenaamde talentvolle lichting moet voorstellen dan zie ik de toekomst somber in.
Omdat ie naar Ajax gaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |