Azijn pisser , dat ben je.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:01 schreef Pascalus het volgende:
Ja hoor, De Vrij stelt zich aan omdat hij niet naar de finale wil.
Het veldspel was aardig maar uit het balbezit werd te weinig gecreëerd, Nederland kwam aanvallend tekort gisteren en dan heb ik het niet alleen over de aanvallers.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Wel kun je stellen dat Nederland dit aan zichzelf te wijten heeft. Het overwicht wat er de gehele wedstrijd was is geen moment tot uiting gekomen in een reeks doelpogingen of echt zware druk,
Dat het mis is gegaan is spijtig, maar al met al was ik zeker gezien de eerdere wedstrijden op dit toernooi nog vrij tevreden over het vertoonde veldspel.
Soort lauwe ochtendpisquote:Op zondag 16 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas in de ochtend andere reacties van gisteravond quoten vind ik wat treurigs hebben.
Hele avonden hier zin, nee dat is pas stoerquote:Op zondag 16 juni 2013 08:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas in de ochtend andere reacties van gisteravond quoten vind ik wat treurigs hebben.
Je bedoelt vanwege die rustdag?quote:
Welnee joh.. moet hij dan de ballen erin schieten? Kan hij er wat aan doen dat De Vrij geblesseerd raakt en Van der Hoorn de draaicirkel heeft van een locomotief? Nee dacht ik zo..quote:
Je kijkt diegene toch aan met wie je praat?quote:Op zondag 16 juni 2013 06:53 schreef HalvinCarris het volgende:
http://nos.nl/artikel/518781-het-lag-aan-ons-mezelf-iedereen.html
Strootman, kijk eens in de camera joh mafkees
Ik heb vooral jou zien falen De Jong. Hoesen had gewoon erin gemoeten.quote:Luuk de Jong ziet Jong Oranje als team falen
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feestquote:Op zondag 16 juni 2013 12:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik heb vooral jou zien falen De Jong. Hoesen had gewoon erin gemoeten.
Hoesen speelde tegen de Spanjaarden met alleen maar kneuzen om zich heenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feest
Dan zou hij er beter mee om moeten gaan want hij speelt altijd met kneuzen samen.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoesen speelde tegen de Spanjaarden met alleen maar kneuzen om zich heen
Hij speelt normaal met godenzonen, dat weet jij ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan zou hij er beter mee om moeten gaan want hij speelt altijd met kneuzen samen.
Met je ongefundeerde Hoesenbashquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoesen zou het niet beter doen. Hoesen verschafte de Spanjaarden zelf een assist waaruit ze mochten scoren. Nou wat een feest
Aiax was een simpele boogschutter in de Trojaanse oorlogquote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij speelt normaal met godenzonen, dat weet jij ook.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met je ongefundeerde Hoesenbash. Je komt echt alleen maar om te trollen met jen ietszeggende bijdrages.
Sommige = de meeste kijkers/volgers.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen er geen reet van.
Ik adviseer je je TV-bril op te zetten. Overschatte voetballer. Leuk voor de Nederlandse Eredivisie!quote:[img]http:[/b]
[..]
Hij had Italië in zijn zak, creeërde meerdere kansen en was aangever bij veel aanvallen. Maar op het einde toen iedereen naar voren moest, speelt hij een verkeerde pass, maar dan heeft hij nog altijd 120 wel goede passes gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |