quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Pascalus het volgende:
Bij deze neem ik afscheid van mijn Cor Pot-UI. Ik blijf echter #TeamJohannes steunen.
#TeamJohannes
Van Basten toenquote:
Laat hem eerst maar een jaar lang fatsoenlijk wedstrijden spelen in het eerste. Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeftquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jep die traint elke dag met wereldsterren bij Ajax.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
BOEM! Tan reageert op m'n tweet
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
heb je een klein stijfje van je aandachtstrekkerij gekregen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
Hahahaah wat een hapquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
bij fucking fc utrechtquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat hem eerst maar een jaar lang fatsoenlijk wedstrijden spelen in het eerste. Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeft
Troll account dat moet welquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
M'n hele broek zit onder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je een klein stijfje van je aandachtstrekkerij gekregen?
en in de eerste knock out ronde eruitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Basten toenop voorsprong komen en gewoon aanvallend wisselen.
ik wil van Basten ooit terug als bondscoachquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Basten toenop voorsprong komen en gewoon aanvallend wisselen.
Ja maar miskraam enzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en in de eerste knock out ronde eruit
Ajax ookquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef geindoctrineerd het volgende:
Stormvogels Telstar schijnt interesse in vd Hoorn te hebben #gerucht
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:32 schreef GGMM het volgende:
Mijn avond is weer goed.
[ afbeelding ]
Ik moet gelijk weer aan dat eigendoelpunt denkenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iets wat van der Hoorn wel gedaan heeft
Ja und?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |