and go!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
idd... rare is enige andere manelijke huisgenoot is foetsie, en denk dat die knakker op de trap naar ziekenhuis moet... kerel gleed net naar beneden .. en is nog steeds buitenwestenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
7 meiden en een opblaaspop
Het wordt steeds leuker
edit: TT aangepast
Ja dat wel maar ik moet echt even brood halen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Doe dat later joh. Het wordt spannend hier.
Kan ook van de drank zijn hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
idd... rare is enige andere manelijke huisgenoot is foetsie, en denk dat die knakker op de trap naar ziekenhuis moet... kerel gleed net naar beneden .. en is nog steeds buitenwesten
Vast een vrouwtje. Maakt het 8 meiden totaal.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik moet echt even brood halen.
Was de pop een mannetje of een vrouwtje?
Moet ie maandag op het werk weer zeggen dat hij tegen een deur is gelopen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vast een vrouwtje. Maakt het 8 meiden totaal.
Oh boy, wat gaat theguyver er van lusten straks
vrouw. zit een foto op van de meid die geslaagd is...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:20 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik moet echt even brood halen.
Was de pop een mannetje of een vrouwtje?
Nou, dat is een heel contrast. Van een wild feest naar de kinderboerderij.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
vrouw. zit een foto op van de meid die geslaagd is...
brb mijn meisje staat voor de deur ga zo naar kinderboerderij met der... eerst een goeie bak koffieen voor mezelf ook een klein ontbijt..
de jongen op de trap word nu naar benee getilt en door paar dames naar ziekenhuis gebracht..
![]()
laat jullie straks wel ff weten wat er met m aan de hand is
Wat Lavenderr zegt, heel contrast.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
vrouw. zit een foto op van de meid die geslaagd is...
brb mijn meisje staat voor de deur ga zo naar kinderboerderij met der... eerst een goeie bak koffieen voor mezelf ook een klein ontbijt..
de jongen op de trap word nu naar benee getilt en door paar dames naar ziekenhuis gebracht..
![]()
laat jullie straks wel ff weten wat er met m aan de hand is
Als een nachtkaars. Een apotheosequote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat Lavenderr zegt, heel contrast.
Nou nou ik wist dat er wind stond maar zo hard? hopelijk morgen niet zo want dan waait alle apparatuur van het podium bij de brouwersdam.
haha iddquote:
Ben gewoon lui vandaagquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:18 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha idd
Het lukt nog niet echt om wat te gaan doen he? Of tik je elke keer als je met de stofzuiger/stofdoek in de buurt van de pc bent een bericht?
Ok excuus voor deze onvergeeflijke foute spelling van 1 van neerlands grootste helden ooit.quote:
mwa nee.quote:
Wat voor vrouwelijk object hebben we het over? Heeft de TT er iets mee te maken?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mwa nee.
rustig voetbal kijken over voetbal praten, biertje drinken, proberen contact te leggen met het vrouwelijk object, en dan misschien de kroeg in. maar eigenlijk weinig zin om te gaan stappen.
nee, weinig maar ik had mij eigenlijk voorbereid om vanavond alleen thuis te zitten en voetbal te kijken. (want veel vrienden zijn naar pinkpop) maar nu heeft vriend gevraagd of ik met zijn vriendin en een vriendin van haar wat kom drinken. best leuk wel ofzo.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat voor vrouwelijk object hebben we het over? Heeft de TT er iets mee te maken?
Ja ik ook maar dat zal helaas niet gaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, weinig maar ik had mij eigenlijk voorbereid om vanavond alleen thuis te zitten en voetbal te kijken. (want veel vrienden zijn naar pinkpop) maar nu heeft vriend gevraagd of ik met zijn vriendin en een vriendin van haar wat kom drinken. best leuk wel ofzo.
MAAR IK WIL VOETBAL KIJKEN.
jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat zal helaas niet gaan.
Ken je die vriendin?
ja moet nog even kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Je kent haar en zegt mwa weenie. Ik zeg afbellen en voetbal kijken.
Tis wat, maag leegpompen alcohol vergiftiging. viel er nog wat uit z'n maag te pompen na al die tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:35 schreef theguyver het volgende:
biw, tuurlijk is mijn meisie niet boos![]()
Ze is wel wat gewend van me![]()
de jongen heeft een lichte hersenschudding en alcohol vergiftiging.
Hij licht nu op de bijkom kamer nadat zijn maag is leeg gepompt, hoorde van 1 van de meiden dat zodra Hij bij kennis was, vroeg om een biertje![]()
Schijnbaar is het een vriend van een van de meiden die op sleeptouw meekwam.
ff kleine impressie hoe 50% van het studenten huis er uit zag.
[ afbeelding ]
ik was pleites en ze hebben gelukkig al heel wat opgeruimd, mijn kamers zijn redelijk bespaard gebleven![]()
Nou dat is dan toch heel leuk! Misschien zit er gelijk wel een klik met die meid. Als je haar nog helemaal niet kent en kwam niet verder dan hoi hoi dan zou ik voor haar gaan ipv voetbal. Wie weet. Of wacht je eigenlijk op een leuke man?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja moet nog even kijken.
niet vaak meegesproken ofzo, meestal is het hoi, hoi en doei doei
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch heel leuk! Misschien zit er gelijk wel een klik met die meid. Als je haar nog helemaal niet kent en kwam niet verder dan hoi hoi dan zou ik voor haar gaan ipv voetbal. Wie weet. Of wacht je eigenlijk op een leuke man?
Wat? zij en een leuke man en jij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
misschien valt er wat te combineneren
een dorpje er naast.quote:
Linke soep daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tribal zit graag dicht bij de atoombommen.
Tuurlijk, het is geen atoombom die elk moment af kan gaan. Er moet nog een proces plaatsvinden. Maar er zijn vast anderen die dat beter uit kunnen leggen. So be my guest voor degene die weten hoe dat in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Linke soep daar.
Alhoewel. Denk dat het wel meevalt. Alles is goed beveiligd.
Je wil uitleg over hoe je een atoombom laat afgaan? Je weet wel dat de NSA meeleest, hm?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is geen atoombom die elk moment af kan gaan. Er moet nog een proces plaatsvinden. Maar er zijn vast anderen die dat beter uit kunnen leggen. So be my guest voor degene die weten hoe dat in elkaar steekt.
Daar was ik mij al jaren van bewust.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Je wil uitleg over hoe je een atoombom laat afgaan? Je weet wel dat de NSA meeleest, hm?
Je hebt helemaal gelijk. Zo'n ding gaat niet af van een stootje. Het is geen droog dynamiet oid. Zo'n centrale lijkt mij ook riskanter, met name omdat het actief in gebruik is.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar was ik mij al jaren van bewust.
Maar serieus, het is niet een kwestie van een strijkertje in dat hok gooien en boem. Ik doelde meer op de mensen die dat denken. Ik woon redelijk dicht bij een kerncentrale, denk dat dat meer risico is dan die bommen.
Juist, maar eerlijk is eerlijk daar ging de discussie ook niet echt over...het ging natuurlijk over dat ze hier zijn.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk. Zo'n ding gaat niet af van een stootje. Het is geen droog dynamiet oid. Zo'n centrale lijkt mij ook riskanter, met name omdat het actief in gebruik is.
In dit geval kun je Lubbers en van Agt wel de strijkers noemen. Interessantdoenerij van die twee oude mannen om iets los te maken in de samenleving. Alsof dit niet al algemeen bekend was.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:48 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar was ik mij al jaren van bewust.
Maar serieus, het is niet een kwestie van een strijkertje in dat hok gooien en boem. Ik doelde meer op de mensen die dat denken. Ik woon redelijk dicht bij een kerncentrale, denk dat dat meer risico is dan die bommen.
Mooi gezegd en helemaal gelijk met je vergelijking...vind ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In dit geval kun je Lubbers en van Agt wel de strijkers noemen. Interessantdoenerij van die twee oude mannen om iets los te maken in de samenleving. Alsof dit niet al algemeen bekend was.
Yeah, al zou dat helemaal geen discussie hoeven zijn. Ze zijn er, dat zou al algemene kennis moeten zijn geweest. Ze hadden er nooit moeten wezen, dat zou al algemene moraal moeten zijn geweest. Punt.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Juist, maar eerlijk is eerlijk daar ging de discussie ook niet echt over...het ging natuurlijk over dat ze hier zijn.
Niet onze discussie hoor of in BNW...gewoon algemeen.
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is oordelen over een situatie van vroeger met kennis van nu.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Yeah, al zou dat helemaal geen discussie hoeven zijn. Ze zijn er, dat zou al algemene kennis moeten zijn geweest. Ze hadden er nooit moeten wezen, dat zou al algemene moraal moeten zijn geweest. Punt.
Is de situatie niet ook nu? Was de moraal omtrent massavernietigingswapens toen anders dan nu?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Dat is oordelen over een situatie van vroeger met kennis van nu.
Ik weet niet of de moraal anders was dan nu. Ik leefde niet in die tijd. Wat ik wel weet is dat de wereld in 35 jaar 2 enorme oorlogen had meegemaaktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Is de situatie niet ook nu? Was de moraal omtrent massavernietigingswapens toen anders dan nu?
Wapens zijn altijd wapens geweest; instrumenten om leed te veroorzaken. Niets positiefs aan.
Wars are bad, 'mkay? Al is er wel iets goeds aan oorlogen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik weet niet of de moraal anders was dan nu. Ik leefde niet in die tijd. Wat ik wel weet is dat de wereld in 35 jaar 2 enorme oorlogen had meegemaakt
Goed voor de economie.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Wars are bad, 'mkay? Al is er wel iets goeds aan oorlogen...
Ik doelde meer op dat ze eindigen.quote:
Mee they are bad. en als antwoord vermoed ik dat je doelt op wat Insomnia schreef.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Wars are bad, 'mkay? Al is er wel iets goeds aan oorlogen...
Das weer een ander probleem.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Blaadjes het volgende:
Wel helemaal met je eens trouwens. het einde is het beste....maar dat is ook weer relatief. Je zal maar de verliezende partij zijn en daarna worden onderdrukt.
Veel plezier op het feest! Het wordt vast leuker dan je nu denktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
Hoe dan ook, ik heb verplichtingen dus ga jullie verlaten. Miss tot vanavond laat.
Doei
Ja verliep vandaag super goed mag morgen weer .;)quote:
Weekenddienst dus. Ben je maandag vrij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja verliep vandaag super goed mag morgen weer .;)
nee woensdag pas vrijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weekenddienst dus. Ben je maandag vrij?
Ja goed! Heb een lekker lui weekend. Komt weinig uit mijn handen vandaag terwijl ik van plan was om mijn huis van boven tot onder schoon te maken.quote:
als jij je hier goed bij voelt is het toch goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed! Heb een lekker lui weekend. Komt weinig uit mijn handen vandaag terwijl ik van plan was om mijn huis van boven tot onder schoon te maken.
Ach, maakt het uit. Het is allemaal netjes dus volgend weekend weer een kans.
Ja, voel me er prima bijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als jij je hier goed bij voelt is het toch goed
mooi zoquote:
Nee was helemaal niet eng, was zo mooi schitterend om te zien zelfs.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt eng!
Hoe was je buffet gisteren? Je bent niet weggewaaid merk ik. Gelukkig maar
Staat hier ook op, net een half uurtjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar Saturdaynight Fever te kijken. Wat een geweldige film
Fijn dat het zo'n toffe dag wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was helemaal niet eng, was zo mooi schitterend om te zien zelfs.
De kleine wilde een b uizerd op zijn hand maar hij mocht niet omdat hij te klein was, zijn armpje kwam niet ver genoeg boven zijn hoofdje.
Maar aan het eind mocht hij toch toen de Buizerd vol zat met eten.
Er was ook een valk jemig wat een mooi beest zeg
En uilen een steenuil van drie maanden, wat een scheet om op te eten zeg
Een kerkuil, een bosuil , een oehoe en een syberische uiltje van drie maanden, die wordt groter als de Oehoe.
Daarna zijn we naar ribhouse texas geweest dus al met een leuke en gezellige dag gehad>
Het buffet gisteren was goed/gezellig en geslaagd ( had mee geholpen om te organiseren)
Waaide wel hard, maar vanmiddag in de open veld tijdens de roofvogel show waaide het nog harder.
Zal morgen wat foto's hier zetten, heb ze op mijn pc staan en die is al uit.quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tribal zit graag dicht bij de atoombommen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef theguyver het volgende:
jeeej huisje is weer schoon en de dames hebben feestje nr 2
Hoi Lavenderrtje!quote:Op zondag 16 juni 2013 08:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning Blaadjes![]()
Hier veel wind en wisselvallig weer.
Zie je wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Lavenderrtje!![]()
De wind lijkt hier ook harder dan ik eerst dacht. Had m'n ogen nog niet echt open denk ik.
Je had gelijk hoor! Was best leuk gister. Ging pas als laatste weg, ze begonnen met opruimen.
Toch is dat vaak zo he? Iets waar je tegenop ziet kan soms heel anders uitpakken.quote:
Heel erg waar dit!quote:Op zondag 16 juni 2013 08:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch is dat vaak zo he? Iets waar je tegenop ziet kan soms heel anders uitpakken.
Terwijl dingen waar je je op verheugt tegen kunnen vallen.
De koffie vanmorgen valt iig erg mee
Lijkt erop he?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:48 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij is er iemand met z'n verkeerde been uit bed gestapt.
Een begin van een ochtend offensiefquote:
Zon? Welke zon?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een begin van een ochtend offensief
Ach ja dat is gunstig he met de zon in de rug.
Oh ja! nog een slecht moment ook voor een offensief met de luchtmacht.quote:
Verstandig! En voortaan niet meer zo de aanval openen op mij ok? Ik val jou ook nooit aan, stel hoogstens een vraag.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:34 schreef tribalwars het volgende:
Lekker weer had net een stukje hardgelopen
Ohhh! Nu begrijp ik haar post van laatst ook beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Dotteke werkt voor de Donald Duck. Dat kan niet anders:
[ afbeelding ]
Die toen nog niets eens uitgekomen was.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh! Nu begrijp ik haar post van laatst ook beter.
Plagiaat van haar eigen artikel
En Kwaakstraat vind ik een geniale naam voor een SC![]()
Ok maar kijk dan a.u.b een paar bronnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verstandig! En voortaan niet meer zo de aanval openen op mij ok? Ik val jou ook nooit aan, stel hoogstens een vraag.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ok maar kijk dan a.u.b een paar bronnen.
Dan kun je beter oordelen of mijn topic onzin is of nietquote:
Dat klopt maar ik had geen oordeel gegeven.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan kun je beter oordelen of mijn topic onzin is of niet
laat maar danquote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik had geen oordeel gegeven.
quote:
Doe het maar niet hier dan is het goedquote:
Ok!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Doe het maar niet hier dan is het goed
stuur ook geen pics
nee ik ook niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Doe het maar niet hier dan is het goed
stuur ook geen pics
quote:
Wel met friet er bij dan.quote:
een cola of een drankje?quote:
Eerst koffie en dan ...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor koffie.
Of drank. Ik weet niet precies welke van de twee
Dan maar een biertje dan . blaadje voor jouw koffie dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cola graag . En wat kan ik voor jou inschenken? En voor Blaadjes?
Biertje komt eraan, van de tapquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan maar een biertje dan . blaadje voor jouw koffie dan.
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.quote:
Slim!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
lulquote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.quote:
Gewoon weglopen, kan iedeeen. Het gaat om durvenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Heb het ooit op tv gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaald
hik,quote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Biertje komt eraan, van de tap
Irish coffee voor Blaadjes, die zat te aarzelen of hij drank of koffie wilde, dus krijgt hij het allebei .
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijvenquote:
Scheelt dat echt, dat light?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
Dat klopt. Light is slecht(er).quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
dat doe je ook niet. Hier mag je alles zeggen. Wat jij nu zegt heb ik vaker gehoortquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
comin'upquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hik,
Doe nog maar eentje van allebei dan.
doen we ook niet. maar nu wel met vodka en koffie blijkbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.
Maar je moet zelf weten ik wil je sfeer niet verpesten.
Advies: drink water of thee in plaats van frisdrank. Natuurlijk mag je op een feest best cola drinken maar drink het niet heel de dag door.
alle light is goedquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
Hoi Insoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
met schroeven kun je cola ook los krijgen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en bye Tjacka. Bedtijd voor mij. Tot morgen
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en bye Tjacka. Bedtijd voor mij. Tot morgen
jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó weer morgen. Kletsen we lekker verder. Goed?
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ook al zo vroeg op, in je bed gepist?
jazeker wel, al was vandaag drukke dag bbq oppassen op mijn nichtjes en de kleine meisje op op concours geweest en beetje aan de zijlijn aan lopen moedigenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi theguyver. Ben je al een beetje bijgekomen na alle hectiek van vrijdag en gisteren?
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Dotteke werkt voor de Donald Duck. Dat kan niet anders:
[ afbeelding ]
Mogguh en werkse!quote:Op maandag 17 juni 2013 07:36 schreef theguyver het volgende:
zo mijn weekje vakantie zit er op, schijnt het nog beter te worden dan afgelopen week.
mja veel lol gehad, weinig thuis geweest.
zo bakkie koffie in mijn miken weer op naar kantoor.
[ afbeelding ]
Ty betekend dat ik weer beetje actief word hier.quote:
Het was wel lekker rustig ja, kun je niet nog een weekje met vakantie?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ty betekend dat ik weer beetje actief word hier.
Jullie hebben een weekje rust gehad, en ik een weekje feest gevierd
hehe laatste week van julli en eerste week van augustus zijn jullie weer ff van me af, 2 weken vrijwilligers werk bij een festival ... tot die tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 08:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig ja, kun je niet nog een weekje met vakantie?
zo dat is leuk om te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 08:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
hehe laatste week van julli en eerste week van augustus zijn jullie weer ff van me af, 2 weken vrijwilligers werk bij een festival ... tot die tijd
Ja zeker wel klein festival. maar ik mag de artiesten helpen met aansluiten apperatuur.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dat is leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all,
Hier zoals beloofd Blaadjes, wat foto's van de roofvogelshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEIP, goede morgen DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all,
Hier zoals beloofd Blaadjes, wat foto's van de roofvogelshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zeg nou eens eerlijk Dotje, werk jij voor de donald duck met je verhalen over blaadjes.
Ich hock in meinem Bonker
Morguh Jacq, ja ik ga der heen!!quote:
Verhalen over Blaadjes,quote:Op maandag 17 juni 2013 09:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Maar zeg nou eens eerlijk Dotje, werk jij voor de donald duck met je verhalen over blaadjes.
Ja hogere temperaturen maar wel heel veel regen!!!quote:
jup maar na de regen komt de zonnenschijnquote:Op maandag 17 juni 2013 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hogere temperaturen maar wel heel veel regen!!!
quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef Blaadjes het volgende:
Fijne middag allemaal met niks doen, werken of wat dan ook.
Dankje!quote:Op maandag 17 juni 2013 12:34 schreef Blaadjes het volgende:
Fijne middag allemaal met niks doen, werken of wat dan ook.
oh mooiquote:Op maandag 17 juni 2013 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoor![]()
Geeft niks
jaquote:Op maandag 17 juni 2013 16:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Volgend jaar toch maar gaan dan he?
tof,quote:Op maandag 17 juni 2013 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben in 2009 geweest. Bruce Springsteen gezien.
The Opposites vind ik ook geen bal aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 16:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
tof,
soberso een fan van the boss en die muziek wat er dit jaar was trok mij niet ofzo.
ik ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Opposites vind ik ook geen bal aan.
De rest ook niet echt dit jaar.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja slapeloosheid al 3-4 jaar, maar lichamelijk kunnen ze niets vinden dus ja
Hier ook de hele dag gedreigd, maar meer dan 3 druppels hebben we niet gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
Avond jongelui![]()
Dacht dat we regen en onweer zouden krijgen, los van dat het een beetje benauwd is is het goed te doen buiten.
Yep, nou ja gewerkt, volgens mij hebben we meer koffie gedronken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag gedreigd, maar meer dan 3 druppels hebben we niet gehad.
Lekker gewerkt vandaag?
Met een bakkie op op een ladder. En dan verwachten dat dat scherm recht hangtquote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, nou ja gewerkt, volgens mij hebben we meer koffie gedronken.
Moet je niet nog een bakje? Ach joh 1 kan toch nog wel. Zal ik anders een lekker koud biertje voor jullie pakken. pfff
Haha ja dat zeg ik ook altijd, ik lust best een biertje maar dan als het klaar is. Poosje terug waren we bij een vent die begon om half 10 al te vragen of we een biertje wilde.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een bakkie op op een ladder. En dan verwachten dat dat scherm recht hangt
Ja, denk ook dat die man zijn kans schoon zag om lekker vroeg aan het bier te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat zeg ik ook altijd, ik lust best een biertje maar dan als het klaar is. Poosje terug waren we bij een vent die begon om half 10 al te vragen of we een biertje wilde.
Volgens mij wou hij er zelf gewoon graag 1 maar mocht dat niet van z'n vrouw ofzo. Hij dacht vast dan kan ik tegen haar zeggen: ja kijk zij doen er ook 1.![]()
Jij ook lekker gewerkt?
Mooi!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat die man zijn kans schoon zag om lekker vroeg aan het bier te gaan![]()
Ja, ging goed, lekker gewerkt, dankje
Beide?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, z'n vrouw was een poolse tientonner, gevalletje "convoi exceptionnel"
Maar die polen die ik ken/kende dronken allemaal al vrij snel na het uit bed komen op een vrije dag. Zij was duidelijk een uitzondering of was het nou uitzonderlijk.
Neeee? haha. was het zo'n Amerikaanse weather girl?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoor net een weervrouw zeggen: "Dat het warm is heeft natuurlijk met de zon te maken".
Goh
Nee, Margot Ribberink. Ze praat alsof ze het tegen een stel kleuters heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neeee? haha. was het zo'n Amerikaanse weather girl?
Haha geeft niks hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is lullig. Dat wist ik niet. Sorry Insomnia
Ja dat is toch ook heel vreemd.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Margot Ribberink. Ze praat alsof ze het tegen een stel kleuters heeft.
Kreeg het idee dat ze het ook vreemd vindt dat het franse noodweer in Frankrijk is
Wat? ik pest nooit iemand weg!quote:
Oh lekker. Wat ga je eten? Ik moet ook nog miss breng je me op ideeën.quote:
Spaghetti.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh lekker. Wat ga je eten? Ik moet ook nog miss breng je me op ideeën.
Oe pastatje. Wel goed idee! Het is al niet zo vroeg meer. Even kijken wat ik nog in huis heb.quote:
Ik zal wel moeten hè somsquote:
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehoudenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je nick is natuurlijk al een giveaway.
Maar klote zeg dat je zo slecht slaapt
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehouden![]()
Dit http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47883778,d.d2kquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehouden![]()
Yep. Lichamelijk kunnen ze geen bijzonderheden vinden wat als oorzaak zou kunnen worden aangewezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47883778,d.d2k
ook al eens gedaan?
Hele hangover trilogie kijken!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke film? Iets met humor ofzo.
Voor zo meteen dus, niet in de bios.
Ik kijk naar The object of my affection met Jennifer Aniston op RTL8, maar dat zal je wel een vrouwenfilm vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke film? Iets met humor ofzo.
Voor zo meteen dus, niet in de bios.
Klote zeg. Op die manier kunnen ze ook niet veel voor je doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yep. Lichamelijk kunnen ze geen bijzonderheden vinden wat als oorzaak zou kunnen worden aangewezen.
Jij kijkt dus dat zal dan welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk naar The object of my affection met Jennifer Aniston op RTL8, maar dat zal je wel een vrouwenfilm vinden.
Is slapen ook ellende bij jou?quote:
Nee absoluut niet.quote:
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Het enige is dat ik niet meer uit kan slapen zoals vroeger. Kan wel tot 11 uur blijven liggen en slapen maar dan word ik wel elke 5 a 10 min wakker. draai ik me om een slaap ik weer. Daar word ik heel gebroken van dus dat doe ik ook niet meer.
Maar dat zie ik niet als een probleem.
insomnia, is lastig, er zijn groot aantal dingen wat er tegen te doen...quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,
ik quote de verkeerde ha ha ppfff tis wat bij mij of niet.
Ik bedoelde Insomnia
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,
Ik bedoelde Insomnia
Dat lijkt me in belang van de kinderen geen goed idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef theguyver het volgende:
tip neem een vriendin met kind van 3 het helpt als goeie oplossing :p
Tja waar het hart vol van is loopt de quote van over.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde Insomnia
Echt helemaal niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzo
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt helemaal niet?
Hoe ga je daarmee om, ga je wel gewoon liggen of kom je er weer uit?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja waar het hart vol van is loopt de quote van over.
Ik slaap al jaren heel slecht, moet wel zeggen dat het de laatste tijd een stukje beter gaatquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzo
Trustequote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga me lappie uitzetten, slaap lekker voor straks![]()
Doei!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga me lappie uitzetten, slaap lekker voor straks![]()
owww ik bedoel meer je bent als de kleine eenmaal in bed ligt helemaal stuk en valt in slaapquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me in belang van de kinderen geen goed idee.
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
En ik ga gewoon liggen en na een paar uur sta ik maar op
ja en vaak als het 3 uur snachts is maak je zelf de beslissing als ik nu ga slapen word ik niet op tijd wakker en zo.. zijn er meer hier die probleem dus al hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?
Tja, weet niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
owww ik bedoel meer je bent als de kleine eenmaal in bed ligt helemaal stuk en valt in slaap![]()
heb zelfde al jaren 4 uur per nacht slapen.
laatste tijd slaap ik heerlijk, komt daardoor
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?
hmm, je komt bekaf thuis... maar als nog klappen de rolgordijnen niet dicht..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzo
Oh man als ik bekaf thuis kom ga ik op de bank zitten met een biertje en voor ik op de helft ben zit ik al met m'n ogen dicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm, je komt bekaf thuis... maar als nog klappen de rolgordijnen niet dicht..
een goeie oplossing is, in feite echt gaan liggen ogen dicht en belangrijkste gedachten leeg, niet gaan nadenken over iets... dat is vaak het lastigst
dat heb ik ook wel. maar wel in mindere mate dan jou denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzo
oxazepamquote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Je hebt toch zo'n medicijn, geen slaapmiddel. Hoe heet dat nou...iets met pan op het einde. Word je rustig van. Helpt je gedachten afremmen ofzo.
Ja dat gebruik ik nu al een tijd (af en toe ook diazepam), maar dat helpt steeds minder en gebruik het inderdaad al veel te lang dan eigenlijk gezond is. Maar da's een ander probleem.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxazepam
MAar ja, dat kun je niet oneindig blijven gebruiken
Oh ja dat was het. Seresta. Al bij veel mensen voorbij zien komen maar die gebruikten het meer als drugsquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxazepam
MAar ja, dat kun je niet oneindig blijven gebruiken
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Seresta. Al bij veel mensen voorbij zien komen maar die gebruikten het meer als drugs
Ben je nu nog onder behandeling of doen ze helemaal niets meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.
Ok dat wist ik niet. Pass mij die waterpijp nog maar eens zei ik dan meestalquote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.
Nee, niet echt. Ze weten eigenlijk niet zo goed wat ze met me aanmoeten dus geven ze me maar een herhaal recept. Ik liep eerst bij een psycholoog maar dat is eigenlijk ook wel beetje op een dood spoor geraakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu nog onder behandeling of doen ze helemaal niets meer?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet. Pass mij die waterpijp nog maar eens zei ik dan meestal
Wat een ellendequote:Op maandag 17 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ze weten eigenlijk niet zo goed wat ze met me aanmoeten dus geven ze me maar een herhaal recept. Ik liep eerst bij een psycholoog maar dat is eigenlijk ook wel beetje op een dood spoor geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |