Hoi Lavenderrtje!quote:Op zondag 16 juni 2013 08:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morning Blaadjes![]()
Hier veel wind en wisselvallig weer.
Zie je wel?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi Lavenderrtje!![]()
De wind lijkt hier ook harder dan ik eerst dacht. Had m'n ogen nog niet echt open denk ik.
Je had gelijk hoor! Was best leuk gister. Ging pas als laatste weg, ze begonnen met opruimen.
Toch is dat vaak zo he? Iets waar je tegenop ziet kan soms heel anders uitpakken.quote:
Heel erg waar dit!quote:Op zondag 16 juni 2013 08:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Toch is dat vaak zo he? Iets waar je tegenop ziet kan soms heel anders uitpakken.
Terwijl dingen waar je je op verheugt tegen kunnen vallen.
De koffie vanmorgen valt iig erg mee
Lijkt erop he?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:48 schreef Blaadjes het volgende:
Volgens mij is er iemand met z'n verkeerde been uit bed gestapt.
Een begin van een ochtend offensiefquote:
Zon? Welke zon?quote:Op zondag 16 juni 2013 08:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Een begin van een ochtend offensief
Ach ja dat is gunstig he met de zon in de rug.
Oh ja! nog een slecht moment ook voor een offensief met de luchtmacht.quote:
Verstandig! En voortaan niet meer zo de aanval openen op mij ok? Ik val jou ook nooit aan, stel hoogstens een vraag.quote:Op zondag 16 juni 2013 10:34 schreef tribalwars het volgende:
Lekker weer had net een stukje hardgelopen
Ohhh! Nu begrijp ik haar post van laatst ook beter.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Dotteke werkt voor de Donald Duck. Dat kan niet anders:
[ afbeelding ]
Die toen nog niets eens uitgekomen was.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ohhh! Nu begrijp ik haar post van laatst ook beter.
Plagiaat van haar eigen artikel
En Kwaakstraat vind ik een geniale naam voor een SC![]()
Ok maar kijk dan a.u.b een paar bronnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:12 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Verstandig! En voortaan niet meer zo de aanval openen op mij ok? Ik val jou ook nooit aan, stel hoogstens een vraag.
Waarom?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ok maar kijk dan a.u.b een paar bronnen.
Dan kun je beter oordelen of mijn topic onzin is of nietquote:
Dat klopt maar ik had geen oordeel gegeven.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan kun je beter oordelen of mijn topic onzin is of niet
laat maar danquote:Op zondag 16 juni 2013 18:50 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik had geen oordeel gegeven.
quote:
Doe het maar niet hier dan is het goedquote:
Ok!quote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Doe het maar niet hier dan is het goed
stuur ook geen pics
nee ik ook niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Doe het maar niet hier dan is het goed
stuur ook geen pics
quote:
Wel met friet er bij dan.quote:
een cola of een drankje?quote:
Eerst koffie en dan ...quote:Op zondag 16 juni 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is altijd tijd voor koffie.
Of drank. Ik weet niet precies welke van de twee
Dan maar een biertje dan . blaadje voor jouw koffie dan.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cola graag . En wat kan ik voor jou inschenken? En voor Blaadjes?
Biertje komt eraan, van de tapquote:Op zondag 16 juni 2013 19:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan maar een biertje dan . blaadje voor jouw koffie dan.
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.quote:
Slim!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
lulquote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.quote:
Gewoon weglopen, kan iedeeen. Het gaat om durvenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Heb het ooit op tv gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaald
hik,quote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Biertje komt eraan, van de tap
Irish coffee voor Blaadjes, die zat te aarzelen of hij drank of koffie wilde, dus krijgt hij het allebei .
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijvenquote:
Scheelt dat echt, dat light?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
Dat klopt. Light is slecht(er).quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
dat doe je ook niet. Hier mag je alles zeggen. Wat jij nu zegt heb ik vaker gehoortquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
comin'upquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hik,
Doe nog maar eentje van allebei dan.
doen we ook niet. maar nu wel met vodka en koffie blijkbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.
Maar je moet zelf weten ik wil je sfeer niet verpesten.
Advies: drink water of thee in plaats van frisdrank. Natuurlijk mag je op een feest best cola drinken maar drink het niet heel de dag door.
alle light is goedquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
Hoi Insoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
met schroeven kun je cola ook los krijgen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en bye Tjacka. Bedtijd voor mij. Tot morgen
quote:Op zondag 16 juni 2013 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjacka en bye Tjacka. Bedtijd voor mij. Tot morgen
jaquote:Op zondag 16 juni 2013 23:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is zó weer morgen. Kletsen we lekker verder. Goed?
quote:Op zondag 16 juni 2013 08:28 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey!![]()
Ook al zo vroeg op, in je bed gepist?
jazeker wel, al was vandaag drukke dag bbq oppassen op mijn nichtjes en de kleine meisje op op concours geweest en beetje aan de zijlijn aan lopen moedigenquote:Op zondag 16 juni 2013 08:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi theguyver. Ben je al een beetje bijgekomen na alle hectiek van vrijdag en gisteren?
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:02 schreef Blaadjes het volgende:
Dotteke werkt voor de Donald Duck. Dat kan niet anders:
[ afbeelding ]
Mogguh en werkse!quote:Op maandag 17 juni 2013 07:36 schreef theguyver het volgende:
zo mijn weekje vakantie zit er op, schijnt het nog beter te worden dan afgelopen week.
mja veel lol gehad, weinig thuis geweest.
zo bakkie koffie in mijn miken weer op naar kantoor.
[ afbeelding ]
Ty betekend dat ik weer beetje actief word hier.quote:
Het was wel lekker rustig ja, kun je niet nog een weekje met vakantie?quote:Op maandag 17 juni 2013 08:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ty betekend dat ik weer beetje actief word hier.
Jullie hebben een weekje rust gehad, en ik een weekje feest gevierd
hehe laatste week van julli en eerste week van augustus zijn jullie weer ff van me af, 2 weken vrijwilligers werk bij een festival ... tot die tijdquote:Op maandag 17 juni 2013 08:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het was wel lekker rustig ja, kun je niet nog een weekje met vakantie?
zo dat is leuk om te doenquote:Op maandag 17 juni 2013 08:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
hehe laatste week van julli en eerste week van augustus zijn jullie weer ff van me af, 2 weken vrijwilligers werk bij een festival ... tot die tijd
Ja zeker wel klein festival. maar ik mag de artiesten helpen met aansluiten apperatuur.quote:Op maandag 17 juni 2013 08:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dat is leuk om te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 17 juni 2013 08:56 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all,
Hier zoals beloofd Blaadjes, wat foto's van de roofvogelshowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEIP, goede morgen DotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |