Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.quote:
Slim!quote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
lulquote:Op zondag 16 juni 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ga is goed doe de rekening maar op de naam van blaadjes.
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.quote:
Gewoon weglopen, kan iedeeen. Het gaat om durvenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nu snel weg rennen dan hoeven we niks te betalen. We gaan allemaal om naar de wc 10 seconden na elkaar.
Heb het ooit op tv gezien.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik merk het al. Die truc heb je eerder uitgehaald
hik,quote:Op zondag 16 juni 2013 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Biertje komt eraan, van de tap
Irish coffee voor Blaadjes, die zat te aarzelen of hij drank of koffie wilde, dus krijgt hij het allebei .
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijvenquote:
Scheelt dat echt, dat light?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
Dat klopt. Light is slecht(er).quote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Scheelt dat echt, dat light?
Ik moet altijd denken aan die diikke man/vrouw bij MCdonlads. 3 burgers en een cola light.
dat doe je ook niet. Hier mag je alles zeggen. Wat jij nu zegt heb ik vaker gehoortquote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Light is veel slechter (aspartan)dan normaal cola. maar je moet zelf weten ik wil de sfeer niet verpesten.
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat dat beter is om te drinken om op mijn gewicht te blijven![]()
![]()
comin'upquote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
hik,
Doe nog maar eentje van allebei dan.
doen we ook niet. maar nu wel met vodka en koffie blijkbaarquote:Op zondag 16 juni 2013 20:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt nog beter water drinken je wilt niet weten wat er allemaal in zit.
Maar je moet zelf weten ik wil je sfeer niet verpesten.
Advies: drink water of thee in plaats van frisdrank. Natuurlijk mag je op een feest best cola drinken maar drink het niet heel de dag door.
alle light is goedquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
Hoi Insoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Insomnia_ het volgende:
cola light is goed voor je tanden
Goedenavond overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |