Ik slaap al jaren heel slecht, moet wel zeggen dat het de laatste tijd een stukje beter gaatquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzo
Trustequote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga me lappie uitzetten, slaap lekker voor straks![]()
Doei!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:42 schreef Dotteke het volgende:
Ga me lappie uitzetten, slaap lekker voor straks![]()
owww ik bedoel meer je bent als de kleine eenmaal in bed ligt helemaal stuk en valt in slaapquote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me in belang van de kinderen geen goed idee.
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee helemaal niet.
En ik ga gewoon liggen en na een paar uur sta ik maar op
ja en vaak als het 3 uur snachts is maak je zelf de beslissing als ik nu ga slapen word ik niet op tijd wakker en zo.. zijn er meer hier die probleem dus al hebbenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?
Tja, weet niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
owww ik bedoel meer je bent als de kleine eenmaal in bed ligt helemaal stuk en valt in slaap![]()
heb zelfde al jaren 4 uur per nacht slapen.
laatste tijd slaap ik heerlijk, komt daardoor
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat is echt wel minder. Ik ben maar een leek hoor maar is het op een gegeven moment ook zo dat je een poosje ligt en dan begint te denken ik kan weer niet slapenen dan dus ook niet meer kan slapen?
hmm, je komt bekaf thuis... maar als nog klappen de rolgordijnen niet dicht..quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzo
Oh man als ik bekaf thuis kom ga ik op de bank zitten met een biertje en voor ik op de helft ben zit ik al met m'n ogen dicht.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
hmm, je komt bekaf thuis... maar als nog klappen de rolgordijnen niet dicht..
een goeie oplossing is, in feite echt gaan liggen ogen dicht en belangrijkste gedachten leeg, niet gaan nadenken over iets... dat is vaak het lastigst
dat heb ik ook wel. maar wel in mindere mate dan jou denk ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat speelt zeker mee, na een paar uur slaat de paniek ook een beetje toe dat je weer een nacht niet gaat slapen enzo
oxazepamquote:Op maandag 17 juni 2013 23:14 schreef Blaadjes het volgende:
Je hebt toch zo'n medicijn, geen slaapmiddel. Hoe heet dat nou...iets met pan op het einde. Word je rustig van. Helpt je gedachten afremmen ofzo.
Ja dat gebruik ik nu al een tijd (af en toe ook diazepam), maar dat helpt steeds minder en gebruik het inderdaad al veel te lang dan eigenlijk gezond is. Maar da's een ander probleem.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxazepam
MAar ja, dat kun je niet oneindig blijven gebruiken
Oh ja dat was het. Seresta. Al bij veel mensen voorbij zien komen maar die gebruikten het meer als drugsquote:Op maandag 17 juni 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
oxazepam
MAar ja, dat kun je niet oneindig blijven gebruiken
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:24 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh ja dat was het. Seresta. Al bij veel mensen voorbij zien komen maar die gebruikten het meer als drugs
Ben je nu nog onder behandeling of doen ze helemaal niets meer?quote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.
Ok dat wist ik niet. Pass mij die waterpijp nog maar eens zei ik dan meestalquote:Op maandag 17 juni 2013 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werkt heel erg goed maar gewenning treed echt enorm snel toe.
Nee, niet echt. Ze weten eigenlijk niet zo goed wat ze met me aanmoeten dus geven ze me maar een herhaal recept. Ik liep eerst bij een psycholoog maar dat is eigenlijk ook wel beetje op een dood spoor geraakt.quote:Op maandag 17 juni 2013 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu nog onder behandeling of doen ze helemaal niets meer?
quote:Op maandag 17 juni 2013 23:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet. Pass mij die waterpijp nog maar eens zei ik dan meestal
Wat een ellendequote:Op maandag 17 juni 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ze weten eigenlijk niet zo goed wat ze met me aanmoeten dus geven ze me maar een herhaal recept. Ik liep eerst bij een psycholoog maar dat is eigenlijk ook wel beetje op een dood spoor geraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |