Ik zal wel moeten hè somsquote:
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehoudenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je nick is natuurlijk al een giveaway.
Maar klote zeg dat je zo slecht slaapt
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehouden![]()
Dit http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47883778,d.d2kquote:Op maandag 17 juni 2013 20:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik registreerde me op FOK! om over iets slaap gerelateerd te posten in LIF, maar dat is er nooit van gekomen maar heb wel de nick gehouden![]()
Yep. Lichamelijk kunnen ze geen bijzonderheden vinden wat als oorzaak zou kunnen worden aangewezen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.47883778,d.d2k
ook al eens gedaan?
Hele hangover trilogie kijken!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke film? Iets met humor ofzo.
Voor zo meteen dus, niet in de bios.
Ik kijk naar The object of my affection met Jennifer Aniston op RTL8, maar dat zal je wel een vrouwenfilm vindenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Blaadjes het volgende:
Iemand nog suggesties voor een leuke film? Iets met humor ofzo.
Voor zo meteen dus, niet in de bios.
Klote zeg. Op die manier kunnen ze ook niet veel voor je doen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Yep. Lichamelijk kunnen ze geen bijzonderheden vinden wat als oorzaak zou kunnen worden aangewezen.
Jij kijkt dus dat zal dan welquote:Op maandag 17 juni 2013 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk naar The object of my affection met Jennifer Aniston op RTL8, maar dat zal je wel een vrouwenfilm vinden.
Is slapen ook ellende bij jou?quote:
Nee absoluut niet.quote:
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,quote:Op maandag 17 juni 2013 21:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Het enige is dat ik niet meer uit kan slapen zoals vroeger. Kan wel tot 11 uur blijven liggen en slapen maar dan word ik wel elke 5 a 10 min wakker. draai ik me om een slaap ik weer. Daar word ik heel gebroken van dus dat doe ik ook niet meer.
Maar dat zie ik niet als een probleem.
insomnia, is lastig, er zijn groot aantal dingen wat er tegen te doen...quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,
ik quote de verkeerde ha ha ppfff tis wat bij mij of niet.
Ik bedoelde Insomnia
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzoquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebroken wakker worden is ook niet, heb dat wel eens al ik s'middags in slaap val,
Ik bedoelde Insomnia
Dat lijkt me in belang van de kinderen geen goed idee.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:04 schreef theguyver het volgende:
tip neem een vriendin met kind van 3 het helpt als goeie oplossing :p
Tja waar het hart vol van is loopt de quote van over.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde Insomnia
Echt helemaal niet?quote:Op maandag 17 juni 2013 22:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja drama hier. Soms 2 nachten totaal niet kunnen slapen enzo
Nee helemaal niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Echt helemaal niet?
Hoe ga je daarmee om, ga je wel gewoon liggen of kom je er weer uit?
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tja waar het hart vol van is loopt de quote van over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |