ik ook nietquote:Op maandag 17 juni 2013 16:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
The Opposites vind ik ook geen bal aan.
De rest ook niet echt dit jaar.
quote:
quote:Op maandag 17 juni 2013 17:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja slapeloosheid al 3-4 jaar, maar lichamelijk kunnen ze niets vinden dus ja
Hier ook de hele dag gedreigd, maar meer dan 3 druppels hebben we niet gehad.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef Blaadjes het volgende:
Avond jongelui![]()
Dacht dat we regen en onweer zouden krijgen, los van dat het een beetje benauwd is is het goed te doen buiten.
Yep, nou ja gewerkt, volgens mij hebben we meer koffie gedronken.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook de hele dag gedreigd, maar meer dan 3 druppels hebben we niet gehad.
Lekker gewerkt vandaag?
Met een bakkie op op een ladder. En dan verwachten dat dat scherm recht hangtquote:Op maandag 17 juni 2013 19:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, nou ja gewerkt, volgens mij hebben we meer koffie gedronken.
Moet je niet nog een bakje? Ach joh 1 kan toch nog wel. Zal ik anders een lekker koud biertje voor jullie pakken. pfff
Haha ja dat zeg ik ook altijd, ik lust best een biertje maar dan als het klaar is. Poosje terug waren we bij een vent die begon om half 10 al te vragen of we een biertje wilde.quote:Op maandag 17 juni 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met een bakkie op op een ladder. En dan verwachten dat dat scherm recht hangt
Ja, denk ook dat die man zijn kans schoon zag om lekker vroeg aan het bier te gaanquote:Op maandag 17 juni 2013 19:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha ja dat zeg ik ook altijd, ik lust best een biertje maar dan als het klaar is. Poosje terug waren we bij een vent die begon om half 10 al te vragen of we een biertje wilde.
Volgens mij wou hij er zelf gewoon graag 1 maar mocht dat niet van z'n vrouw ofzo. Hij dacht vast dan kan ik tegen haar zeggen: ja kijk zij doen er ook 1.![]()
Jij ook lekker gewerkt?
Mooi!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat die man zijn kans schoon zag om lekker vroeg aan het bier te gaan![]()
Ja, ging goed, lekker gewerkt, dankje
Beide?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:54 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooi!
Ja, z'n vrouw was een poolse tientonner, gevalletje "convoi exceptionnel"
Maar die polen die ik ken/kende dronken allemaal al vrij snel na het uit bed komen op een vrije dag. Zij was duidelijk een uitzondering of was het nou uitzonderlijk.
Neeee? haha. was het zo'n Amerikaanse weather girl?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoor net een weervrouw zeggen: "Dat het warm is heeft natuurlijk met de zon te maken".
Goh
Nee, Margot Ribberink. Ze praat alsof ze het tegen een stel kleuters heeft.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neeee? haha. was het zo'n Amerikaanse weather girl?
Haha geeft niks hoorquote:Op maandag 17 juni 2013 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, dat is lullig. Dat wist ik niet. Sorry Insomnia
Ja dat is toch ook heel vreemd.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, Margot Ribberink. Ze praat alsof ze het tegen een stel kleuters heeft.
Kreeg het idee dat ze het ook vreemd vindt dat het franse noodweer in Frankrijk is
Wat? ik pest nooit iemand weg!quote:
Oh lekker. Wat ga je eten? Ik moet ook nog miss breng je me op ideeën.quote:
Spaghetti.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Oh lekker. Wat ga je eten? Ik moet ook nog miss breng je me op ideeën.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |