Veel plezier op het feest! Het wordt vast leuker dan je nu denktquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:35 schreef Blaadjes het volgende:
Hoe dan ook, ik heb verplichtingen dus ga jullie verlaten. Miss tot vanavond laat.
Doei
Ja verliep vandaag super goed mag morgen weer .;)quote:
Weekenddienst dus. Ben je maandag vrij?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja verliep vandaag super goed mag morgen weer .;)
nee woensdag pas vrijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Weekenddienst dus. Ben je maandag vrij?
Ja goed! Heb een lekker lui weekend. Komt weinig uit mijn handen vandaag terwijl ik van plan was om mijn huis van boven tot onder schoon te maken.quote:
als jij je hier goed bij voelt is het toch goedquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja goed! Heb een lekker lui weekend. Komt weinig uit mijn handen vandaag terwijl ik van plan was om mijn huis van boven tot onder schoon te maken.
Ach, maakt het uit. Het is allemaal netjes dus volgend weekend weer een kans.
Ja, voel me er prima bijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
als jij je hier goed bij voelt is het toch goed
mooi zoquote:
Nee was helemaal niet eng, was zo mooi schitterend om te zien zelfs.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klinkt eng!
Hoe was je buffet gisteren? Je bent niet weggewaaid merk ik. Gelukkig maar
Staat hier ook op, net een half uurtjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit naar Saturdaynight Fever te kijken. Wat een geweldige film
Fijn dat het zo'n toffe dag wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee was helemaal niet eng, was zo mooi schitterend om te zien zelfs.
De kleine wilde een b uizerd op zijn hand maar hij mocht niet omdat hij te klein was, zijn armpje kwam niet ver genoeg boven zijn hoofdje.
Maar aan het eind mocht hij toch toen de Buizerd vol zat met eten.
Er was ook een valk jemig wat een mooi beest zeg
En uilen een steenuil van drie maanden, wat een scheet om op te eten zeg
Een kerkuil, een bosuil , een oehoe en een syberische uiltje van drie maanden, die wordt groter als de Oehoe.
Daarna zijn we naar ribhouse texas geweest dus al met een leuke en gezellige dag gehad>
Het buffet gisteren was goed/gezellig en geslaagd ( had mee geholpen om te organiseren)
Waaide wel hard, maar vanmiddag in de open veld tijdens de roofvogel show waaide het nog harder.
Zal morgen wat foto's hier zetten, heb ze op mijn pc staan en die is al uit.quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tribal zit graag dicht bij de atoombommen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 02:01 schreef theguyver het volgende:
jeeej huisje is weer schoon en de dames hebben feestje nr 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |