Als je me eerdere reacties had gelezen zou je erachter gekomen zijn dat ik bij een alles-in-1 KPN pakket een Spotify abo zou krijgen. Hier wacht ik dus nog op..quote:Op dinsdag 2 juli 2013 19:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Doe toch niet zo moeilijk over die 5 of 10 euro![]()
quote:AMSTERDAM -
De muziek van Oasis is binnenkort ook via Spotify te beluisteren.
Het management van de Britse rockband laat aan Music Week weten dat het een 'kwestie van tijd' is.
Geen enkel nummer van Oasis is nu te horen via de online muziekdienst. De solo-activiteiten van Liam en Noel Gallagher zijn er overigens wel te vinden.
Andere bands die pas sinds kort overstag zijn gegaan en via Spotify te beluisteren zijn, zijn Metallica, Pink Floyd en The Eagles.
quote:Op maandag 8 juli 2013 08:51 schreef Young_David het volgende:
Straks Led Zeppelin, AC/DC ... het is gewoon aftellen tot The Beatles
Betaal gewoon die vijf euro in de maand. Nergens last meer van, ook zonder reclame.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 13:12 schreef Woods het volgende:
Ze lopen weer echt te kutten, nu heb ik opeens nog maar 16 minuten over, dat is niet echt 10 uur per maand..
quote:Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Betaal gewoon die vijf euro in de maand. Nergens last meer van, ook zonder reclame.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:15 schreef Woods het volgende:
[..]
Als je me eerdere reacties had gelezen zou je erachter gekomen zijn dat ik bij een alles-in-1 KPN pakket een Spotify abo zou krijgen. Hier wacht ik dus nog op..
Even dit terzijde want hoe kan ik überhaupt over me limiet gegaan zijn als ik elke week volgens Spotify 2,5 uur toegewezen krijg? Dan zou ik toch per dat ik lid geworden ben of per nieuwe week nieuwe uren krijgen?
Er staan al langer een paar albums van zowel Paul McCartney solo as met de Wings op. Niet alles, maar toch wel behoorlijk wat (Band On The Run, Ram, McCartney, McCartney II, Pipes Of Peace en Tug Of War onder andere).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Young_David het volgende:
Ik wist niet dat Paul McCartney tegenwoordig ook op Spotify stond. Goed nieuws:
Say Say Say, a song by Paul McCartney and Michael Jackson on Spotify.
Hij staat er al geruime tijd met slechts 27 volledige albums op...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:47 schreef Young_David het volgende:
Ik wist niet dat Paul McCartney tegenwoordig ook op Spotify stond. Goed nieuws:
Say Say Say, a song by Paul McCartney and Michael Jackson on Spotify.
Dan is het misschien alleen say, say say ... ik kan me herinneren dat ik ooit eens iets niet van hem kon vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:23 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Hij staat er al geruime tijd met slechts 27 volledige albums op...
Kan best, met name werk met de Wings is wat magertjes vertegenwoordigd, en We All Stand Together staat er bijvoorbeeld ook niet op.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dan is het misschien alleen say, say say ... ik kan me herinneren dat ik ooit eens iets niet van hem kon vinden.
Mis je die dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 16:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
en We All Stand Together staat er bijvoorbeeld ook niet op.
Jeugdsentiment.quote:
Van Paul stond eerder ook alles op Spotifty, vervolgens was alles weg, en nu zijn er een hoop albums die weer terug zijn gezet. Het wisselt nogal eens.quote:Vreemd en opvallend dat de solo catalogus van John Lennon er tegenwoordig niet meer op staat. Terwijl 2 jaar geleden alle solo albums van hem er nog wel op te vinden waren.
hmm, ik heb in ieder geval al zeker een jaar alles van hem zo'n beetje. Niet dat ik nou zo'n enorme fan ben van hem solo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dan is het misschien alleen say, say say ... ik kan me herinneren dat ik ooit eens iets niet van hem kon vinden.
greedy bastard. Alsof z'n zakken nog niet vol zitten. Eeuwige gezeik over steaming. Ik download tenminste niet meer sinds ik spotify heb. En ben niet de enige. Als ze dat nou eens begrijpen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef Young_David het volgende:
In other news,
Thom Yorke haalt z'n materiaal van Spotify af (op radiohead na). Argument is dat opkomende artiesten niet genoeg verdienen aan hun muziek. en dat het geld uiteindelijk toch gewoon weer bij de platenbazen komt.
http://www.theverge.com/2(...)nfair-to-new-artists
nouja blijkbaar verdienen de labels met grote artiesten veeeel meer per stream dan nieuwe artiesten. Dat vindt ie niet eerlijk en daar zit wat in.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
greedy bastard. Alsof z'n zakken nog niet vol zitten. Eeuwige gezeik over steaming. Ik download tenminste niet meer sinds ik spotify heb. En ben niet de enige. Als ze dat nou eens begrijpen.
omdat 'ie nu ook de mensen ermee heeft die wel zijn muziek willen luisteren als leverage gebruiken. Hij doet nu precies wat de platenboeren ook doen. Mensen "dwingen" cd's die overpriced zijn te kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef BoerBert het volgende:
Waarom greedy bastard? Hij is toch geen opkomend artiest?
dat is met de laatste Spotify update verholpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef klaas_th het volgende:
Als ik mijn geluidvolume verander in IOS 7 beta 4, crasht ie.
Ze offline zetten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in een nieuwe omgeving met mijn iPad, maar hij herkent geen enkel nummer in de playlists. Alle playlists hebben 0 nummers. Wifi staat aan op mijn laptop en iPad, maar hij synchroniseert ook niet.
Iemand hier bekend mee?
De meeste zijn gewoon gedeelde van bekende mensen. De andere staan online.quote:
Open hem eens als administrator...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb tegenwoordig echt heel erg veel problemen met de applicatie op Windows 7 PC
• Is op heel random momenten echt extreem traag met reageren
• Stottert heel vaak
• Als ik hem op pauze zet speelt hij soms gewoon door en als ik dan de webapplicatie daemon kill stopt de muziek wel
Gecheckt:
• Resourcegebruik in mijn Task Manager is gewoon normaal. Heb ook 8Gb RAM en een SSD, dus erg veel reden om te stotteren heeft ie niet
• Reinstall
Hij heet dan ook Ludovico Einaudi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:14 schreef debeterebob het volgende:
Laatste album van Ludovico Einadi ook niet meer te vinden
Wijsneusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Ludovico Einaudi.
Jij ook hier?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wijsneus
Maar goed laatste album mist dus
Dat sowieso. Maar daar is het ook niet zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag is dus nee en ik moet dus Deezer nemen?
Snap ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar is het ook niet zoHet is gewoon onbeperkte streaming van de hele catalogus. Of dat nou 1 maand is of 10 jaar. Die catalogus blijft dan wel steeds groeien natuurlijk he. Met een eigen collectie hou je dat tempo nooit bij
Dan zou iedereen 1 maand betalen en dan vervolgens downloaden wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar hoe frustrerend is het dat wanneer je besluit te stoppen (om welke reden dan ook), je niet meer de muziek kan afluisteren waar je in de loop van jaren honderden euro's voor betaald hebt.
Bestaat er geen dienst a la iTunes waar je onbeperkt muziek kan [i]downloaden[/b] voor een x bedrag per maand? Dan heb je de muziek ook daadwerkelijk in bezit en zit je niet vast aan een levenslang abonnement.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |