hmm, ik heb in ieder geval al zeker een jaar alles van hem zo'n beetje. Niet dat ik nou zo'n enorme fan ben van hem solo.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:05 schreef Young_David het volgende:
[..]
Dan is het misschien alleen say, say say ... ik kan me herinneren dat ik ooit eens iets niet van hem kon vinden.
greedy bastard. Alsof z'n zakken nog niet vol zitten. Eeuwige gezeik over steaming. Ik download tenminste niet meer sinds ik spotify heb. En ben niet de enige. Als ze dat nou eens begrijpen.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:09 schreef Young_David het volgende:
In other news,
Thom Yorke haalt z'n materiaal van Spotify af (op radiohead na). Argument is dat opkomende artiesten niet genoeg verdienen aan hun muziek. en dat het geld uiteindelijk toch gewoon weer bij de platenbazen komt.
http://www.theverge.com/2(...)nfair-to-new-artists
nouja blijkbaar verdienen de labels met grote artiesten veeeel meer per stream dan nieuwe artiesten. Dat vindt ie niet eerlijk en daar zit wat in.quote:Op maandag 15 juli 2013 19:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
greedy bastard. Alsof z'n zakken nog niet vol zitten. Eeuwige gezeik over steaming. Ik download tenminste niet meer sinds ik spotify heb. En ben niet de enige. Als ze dat nou eens begrijpen.
omdat 'ie nu ook de mensen ermee heeft die wel zijn muziek willen luisteren als leverage gebruiken. Hij doet nu precies wat de platenboeren ook doen. Mensen "dwingen" cd's die overpriced zijn te kopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:27 schreef BoerBert het volgende:
Waarom greedy bastard? Hij is toch geen opkomend artiest?
dat is met de laatste Spotify update verholpen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:17 schreef klaas_th het volgende:
Als ik mijn geluidvolume verander in IOS 7 beta 4, crasht ie.
Ze offline zetten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef Zocalo het volgende:
Ik zit in een nieuwe omgeving met mijn iPad, maar hij herkent geen enkel nummer in de playlists. Alle playlists hebben 0 nummers. Wifi staat aan op mijn laptop en iPad, maar hij synchroniseert ook niet.
Iemand hier bekend mee?
De meeste zijn gewoon gedeelde van bekende mensen. De andere staan online.quote:
Open hem eens als administrator...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:11 schreef wallofdolls het volgende:
Ik heb tegenwoordig echt heel erg veel problemen met de applicatie op Windows 7 PC
• Is op heel random momenten echt extreem traag met reageren
• Stottert heel vaak
• Als ik hem op pauze zet speelt hij soms gewoon door en als ik dan de webapplicatie daemon kill stopt de muziek wel
Gecheckt:
• Resourcegebruik in mijn Task Manager is gewoon normaal. Heb ook 8Gb RAM en een SSD, dus erg veel reden om te stotteren heeft ie niet
• Reinstall
Hij heet dan ook Ludovico Einaudi.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:14 schreef debeterebob het volgende:
Laatste album van Ludovico Einadi ook niet meer te vinden
Wijsneusquote:Op zondag 11 augustus 2013 22:26 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hij heet dan ook Ludovico Einaudi.
Jij ook hier?quote:Op maandag 12 augustus 2013 12:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wijsneus
Maar goed laatste album mist dus
Dat sowieso. Maar daar is het ook niet zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Antwoord op mijn vraag is dus nee en ik moet dus Deezer nemen?
Snap ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar is het ook niet zoHet is gewoon onbeperkte streaming van de hele catalogus. Of dat nou 1 maand is of 10 jaar. Die catalogus blijft dan wel steeds groeien natuurlijk he. Met een eigen collectie hou je dat tempo nooit bij
Dan zou iedereen 1 maand betalen en dan vervolgens downloaden wat ze kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar hoe frustrerend is het dat wanneer je besluit te stoppen (om welke reden dan ook), je niet meer de muziek kan afluisteren waar je in de loop van jaren honderden euro's voor betaald hebt.
Bestaat er geen dienst a la iTunes waar je onbeperkt muziek kan [i]downloaden[/b] voor een x bedrag per maand? Dan heb je de muziek ook daadwerkelijk in bezit en zit je niet vast aan een levenslang abonnement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |