het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:03 schreef Soempie het volgende:
Och jeetje, Juud ...Na hoeveel tijd doen de longrijpingsmedicijnen hun werk? Sterkte!
Ah oke, hopelijk dat de remmers dan werken en in elk geval die longrijpingsspuiten hun werk kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
het zijn 2 spuiten die je krijgt en in principe 24 uur na de laatste spuit. Heb ik zelf niet gered maar geen problemen met de longen gehad gelukkig.
Zolang je niet je handen in je mond stopt lijkt het me geen probleem. En voor de zekerheid ook nog desinfecteren als je klaar bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:53 schreef Purple010 het volgende:
Vraagje hier, we willen morgen de voortuin aanpakken en mijn handen kriebelen om te helpen.
Alleen is het nu een zandbak en lopen er vreemde katten! Ik gebruik wel netjes handschoenen, maar is dat genoeg? Toch flink huiverig...
Ja hoiquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:17 schreef Purple010 het volgende:
Zag in het vorige topic in ene Zandsculptuur voorbij schuiven. Gefeliciteerd meis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Hilzillah het volgende:
*Zucht*Dat is ook moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Juud79 het volgende:
En toen was daar om 19.13 uur vanavond onze zoon, zijn naam is David.
Hij weegt 2200 gram en een beetje en had een lastige start wat betreft ademhaling. Nu afwachten hoe het gaat, mocht het minder gaan kan het zijn dat ie naar Utrecht moet. Ik mag dan wel mee.
Nu even bijkomen en slapen, morgen pas weer online.
Lees dit nu pas, wat vreselijk lief *jank*quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef L-E het volgende:
Juud, pm staat voor je open. Alsmede een pakketje kleding in maat 44, mocht het nodig zijn. (verzendkosten zijn voor mij)
Heel veel sterkte, het is een heftige tijd, ik duim voor jullie.
Lieve Juud, van harte gefeliciteerd met de geboorte van David. Wat een prachtige naam. Ik hoop dat jullie niet naar Utrecht hoeven maar dat hij "gewoon" bij jullie in de buurt verder kan groeien. Fijn dat je in elk geval als iets hebt kunnen kolven. Geeft wat houvast he... dat je dat nog voor hem kunt doen.... hoop dat jullie veel kunnen buidelen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 06:34 schreef Juud79 het volgende:
Ow nog meer jank natuurlijk om zoveel lieve wensen. ;-)
David is stabiel al de hele nacht, krijgt ondersteuning om zijn longblaasjes open te houden, wat bloed omdat ie bloedarmoede bleek te hebben, antibiotica uit voorzorg.
En er zit al 4.5 ml moedermelk in zijn buik, 1 ml per keer. Blij dat ik nog iets voor hem kan doen nu.
Heb zelf de hele nacht niet kunnen slapen, wel iedere twee uur gekolfd en van 04.00 tot 05.00 uur bij David geweest.
Komt vaak voor bij prematuren, iets met de nog niet geheel ontwikkelde darmen waardoor het eea niet goed wordt opgenomen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 07:41 schreef Jipster het volgende:
Oe Juud, nu al mama van twee! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft ie stabiel en fijn vande moedermelk!
Enig idee hoe ie aan bloedarmoede komt?
Nee, dat hoort zeker niet. Ben jij ook bloed verloren van david? Sterkte n hopelijk blijft hij stabiel!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:55 schreef Juud79 het volgende:
Als ie stabiel blijft, dan blijft ie hier.
Bloedarmoede komt doordat er via de navelstreng bloed van hem naar mijn bloed is gegaan, dat hoort niet...hoe dat kan en of het een oorzaak is dat weten ze nog niet.
gefeliciteerd! mooi gewicht voor de termijn, de duimen draaien dat het gewoon niet nodig gaat zijn om naar utrecht te moetenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:14 schreef Juud79 het volgende:
En toen was daar om 19.13 uur vanavond onze zoon, zijn naam is David.
Hij weegt 2200 gram en een beetje en had een lastige start wat betreft ademhaling. Nu afwachten hoe het gaat, mocht het minder gaan kan het zijn dat ie naar Utrecht moet. Ik mag dan wel mee.
Nu even bijkomen en slapen, morgen pas weer online.
Fijn dat je er zelf uit bent. Dat geeft ook veel rust.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:21 schreef Kiwisoep het volgende:
Juud wat knap dat David al een beetje melk binnen heeft. Horen jullie later hoe het nou gegaan is met het bloedverlies via jou? Of is dit het, en hebben ze gewoon geen idee waarom dat gebeurt is?
Hier een wilde buikbaby. Ze lijkt steeds meer een ritme te hebben, wanneer wakker/slapen. Heb wel eens gehoord dat sommigen dit buikritme aanhouden, ben benieuwd.
Ze is in ieder geval gek op het zonnetje/warmte, zodra ik deze aan 1 kant op mijn buik heb gaat ze naar die kant van mijn buik.
Had ik een paar dagen minder dikke enkels en voeten, komt het ineens weer terug. Terwijl het niet eens echt mooi weer is hier (en dus vrees ik voor volgende week).
Ook hebben we een afspraak gemaakt voor een uitwendige versie. Het leek er bij de liggingsecho op dat ze met een boel moeite ook zelf nog zou kunnen draaien, ik hoop het. Volgende week donderdag mogen we heen. Ik heb erbij gezegd dat als er teveel kracht of moeite nodig is, ze haar mogen laten liggen zoals ze nu ligt. Dan is het gewoon niet anders. Uit eindelijk hebben we de keuze gemaakt door onszelf af te vragen wat we het meest belangrijk vinden, dat is zo min mogelijk risico lopen. Een gewone bevalling van een baby met hoofdligging heeft de minste risico's. Vandaar dat we de kans niet willen laten lopen. Lukt het niet, pech gehad, dan kijken we verder en laten we eerst een gynaecoloog zijn blik werpen op bevallen/keizersnede.
Vrij lang verhaal, maar jullie begrijpen; stuk rustiger in mijn koppie nu de knoop is doorgehakt!
Ja en toch knaagt het hoor. Er zijn er genoeg die hulp eigenlijk nodig hebben en het niet vergoed krijgen. En ik heb deze privilege wel. Het voelt echt als een luxe iets omdat ik gewoon mijn armen en benen nog heb. Ik kan nog lopen en iets pakken enz enz. Maar ik hoop dat het goed uitpakt we krijgen 10wk lang 3uur per week.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:54 schreef Kiwisoep het volgende:
Nou inderdaad. Zo is het maar net FR. Wat goed trouwens van de hulp in huis, zal voor jou ook wel ff een last zijn geweest die van je schouders af is gevallen/zal gaan vallen.
Dit dusquote:Op zaterdag 15 juni 2013 15:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar jij hebt de hulp nu ook even hard nodig! Niets om je schuldig over te voelen als je het mij vraagt. Deze baby en jullie dochter vragen nu even al genoeg van je.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat jullie de aankomende tijd goed doorkomen en gauw thuis kunnen genietenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine mannetje heeft net lekker een uurtje op mijn blote borst geslapen, hij doet het goed naar omstandigheden. Was onrustig vandaag (niet zo gek natuurlijk) maar ik kon gelukkig iets voor hem betekenen.
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat ontzettend lief dat er een doosje kleertjes maat 44 is aangeboden
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine mannetje heeft net lekker een uurtje op mijn blote borst geslapen, hij doet het goed naar omstandigheden. Was onrustig vandaag (niet zo gek natuurlijk) maar ik kon gelukkig iets voor hem betekenen.
Ook slechts 3 pakjes maat 50, want ja wij zouden nu toch wel een acht ponder krijgen....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.
Van dit soort dingen krijg ik echt een brok in mijn keel... Wat fijn dat er zulke mensen bestaan! En dan zeggen ze dat het grote boze internet zo koud, kil en afstandelijk is... Het kan ook anders dus!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ook slechts 3 pakjes maat 50, want ja wij zouden nu toch wel een acht ponder krijgen....![]()
Ik vind het zo fijn die kleertjes, ik weet nog niet hoe lang ie ze zal dragen, hoeveel ik ervan nodig heb. Ik koop vast ook wel wat zelf, maar dit is wel enorm welkom.![]()
Vanavond weer een uur met hem gezeten, hij is geprikkeld door alles wat ie heeft meegemaakt en bij mij meteen rustig aan het slapen. Al is dat na een uurtje ook wel genoeg en gaat ie weer de couveuse in voor een uurtje of twee en herhaalt daarna hetzelfde proces zich nogmaals.
Oh en hij is zo mooi....zo'n kind van ons.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
24 wkn, mooie mijlpaal gotc!
Ik ben zo enorm moe, ben er gewoon misselijk en emo van. Belachelijk bij 19 wkn![]()
We hadden vrijdag de hele dag een bruiloft en waren rond 11 uur savonds thuis. Gister de hele dag op de bank gehangen en vandaag is het niet veel beter.
Enorm staan vloeken en janken net om helemaal niks![]()
![]()
En zometeen naar een verjaardag en komend weekend 2 dgn feest voor mijn grote dame..pff hopen dst dat minder nasleep heeft.
Valt me stiekem best tegen van mezelf
Maargoed, ik denk gooi het er hier even uit
Ja,quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef DJMomo het volgende:
Waardig afscheid van je hondje kunnen nemen hillz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt mooi hillz.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Hilzillah het volgende:
En nu ga ik om mezelf op te fleuren Olli spulletjes wassen.
Je hebt je tenslotte al een week kunnen beheersen! Geniet ervanquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Hilzillah het volgende:
En nu ga ik om mezelf op te fleuren Olli spulletjes wassen.
Oooh! Zo leuk!quote:[b]Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Mabawa. het volgende:[/b
Volgens mij voelde ik net een schopje ipv gefladder in mijn buik
17 1/7.quote:
.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Utrecht is idd wel van de baan hier hoor, gisteren eigenlijk al. Ventje doet het heel goed, slaapt rustig sinds vannacht, heeft vandaag ruim een uur bij me liggen slapen. Vanavond nog een keer waarschijnlijk.er zitten nog wel draden en snoertjes aan, maar daar kijken we gewoon doorheen.
Hij krijgt sinds de afgelopen nacht alleen nog maar mamamelk en geen KV meer, ik kolf voldoende nu, meer dan dat zelfs.
Ik blijf nog tot di ochtend hier en dan gaat het grote heen en weer rijden van start. Gelukkig wonen we op 6 min autorijden van het ziekenhuis, dus dat is wel ideaal.
En opvang thuis voor mijn kleine peutertje is ook zo goed als rond zodat ik kan gaan en staan waar ik wil.
Wat een gedoe komt er op je af zo, ik wens het niemand toe...gelukkig ben ik wel tot begin Okt vrij om te genieten met/van mijn kindjes.
Hillz, mooi gedaan zo, altijd nare dingen zijn dat om te doen....
Dat zit dan, volgens mij, al hoog voor je termijnquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
17 1/7.
Ik vond zelf trouwens dat mijn buik niet meer gegroeid was sinds ik 13 weken was. Ik dacht ja met 13 weken was voornamelijk darmen en buik die zich eindelijk mocht laten gaan, nu stabiliseert het ofzo. Maar een jurkje dacht daar anders over
Fundus zit nu precies op navelhoogte. 'Voel' het wel echt groeien.
Edit: En mijn boobies trouwens ookWil ik niet, ze zijn al zo gigantisch.
Nog een tip: koop een schriftje en leg hem zsm op neo. Zij zullen er dan van alles inschrijven over hoe het gaat en zo. Zelf ga je straks in een rollercoaster van heen en weer naar het ziekenhuis, kolven, zorg voor Lientje en je eigen herstel. Ik kwam er zelf niet aan toe en heb daar nog steeds spijt van.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Juud79 het volgende:
n opvang thuis voor mijn kleine peutertje is ook zo goed als rond zodat ik kan gaan en staan waar ik wil.
Wat een gedoe komt er op je af zo, ik wens het niemand toe...gelukkig ben ik wel tot begin Okt vrij om te genieten met/van mijn kindjes.
Wat ontzettend leuk dat 'mijn' pakketje nu bij David terecht komt. Echt een beetje meant to be...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die schopjes zijn echt heel fijn ja. Als het tenminste schopjes waren, maar het kan haast niet missen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zit dan, volgens mij, al hoog voor je termijnIk zat bij 18w 2 vingers onder m'n navel en dat was normaal? En nu bij 24w 2 vingers erboven.
Wel heerlijk hè, die schopjes?
Nog een bemoeizuchtige tip maar neem alsjeblieft zelf ook rust. Je hebt behalve de zorg voor David ook zorg voor lientje. Ik had het idee pas rust te krijgen toen ean thuis was. En toen mijn verlof er bijna op zat kwam de man met de hamer. En begon het echte verwerken pas. Probeer er toch veel over te praten want het is heel heftig geweest en het blijft nog even heftig.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Juud79 het volgende:
Wat fijn, al die reacties en tips!Ik ga er zeker iets mee doen.
Het is soms net alsof ik een ander leven ben ingestapt en even buiten mijn eigen leven sta... zo onwerkelijk.
Zo ben je zwanger en zo opeens is het klaar. En heb je twee kinderen op twee plekken, geen kraamtijd, een boel regelwerk en zorgen en een pittige bevalling en flink wat schrik van de slechte start van het mannetje te verwerken.
Al gaat het nu heel goed met hem en dus ook met mij.
Gotverquote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ik kom me hier helaas weer afmelden, helaas is drie keer geen scheepsrecht voor ons... moet nog n echo krijgen, maar de testen worden lichter en ben sinds vandaag bloed aan het verliezen...pfff, wat n gedoe wordt het zo zeg...eerst moeite met zwanger worden, nu drie keer zwanger in een half jaar en moeite met zwanger blijven...
Dat ga ik zeker nog wel doen, wil ook het bevalingsverslag opvragen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef Suikertante het volgende:
Babbel wat ontzettend stom en naar voor jullie. Heel veel sterkte
Juud, hoop dat jij je bevallingsverhaal nog gaat posten. Het is voor jezelf in elk geval fijn om op te schrijven!
In je profiel staat dat je man bentquote:Op maandag 17 juni 2013 09:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Haha ja, zeker weten als ik zo naar die pens kijk!
Hoe zwaar is je boxspring? Ik heb zelf een boxspring met electrisch verstelbare toestand, dat ding weegt loodquote:Op maandag 17 juni 2013 09:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Ff heel wat anders, al iemand die zn bed op klossen heeft? Wij hebben een boxspring met vrij brede poten, is het dan handiger er kratjes onder te zetten? En hoe erin/eruit? Een krukje dat zie je niet snachts bij die vele plaspauzes?
Hebben jullie echt bij wk 36 zeiltje in bed gelegd? Hier de ziekenhuis tas klaarstaan. Hoop rust om dingen klaar te hebben trouwens, heerlijk.
Heb je geen matras over van logeerbed ofzo? Of van iemand te leen? Tis maar tijdelijk..quote:Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar dan moet ik dus speciaal voor nu een matras aanschaffen? De kraamzorg heeft het bed opgemeten ennhet was op een paar cm na te laag, was helaas geen uitzondering waard
Dat waarbij mij ook zo. Ik heb er echter niets mee gedaan en de kraamverzorgsters heb ik er verder niet over gehoord. Wel met groot verschil dat ik ks heb gehad en pas dag 5 thuis kwam.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar dan moet ik dus speciaal voor nu een matras aanschaffen? De kraamzorg heeft het bed opgemeten ennhet was op een paar cm na te laag, was helaas geen uitzondering waard
Oeh!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:14 schreef zandsculptuur het volgende:
BE wil je mij op 21 februari in het lijstje zetten?
Zó herkenbaar allemaal. Alle tips zijn al gegeven, daar heb ik niets aan toe te voegen. Ik hoop dat jullie de ruimte vinden om te genieten, maar ook de minder leuke dingen de ruimte geven. Wij konden dat in het begin niet zo goed, de hele wereld was vol lof over hoe L. het deed en wij deden vrolijk mee, tot we beseften dat we daarnaast óók heel verdrietig waren om hoe alles was gelopen. En dat heel hard roepen dat je blij bent dat iedereen nog leeft die gevoelens niet doen verdwijnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Juud79 het volgende:
Wat fijn, al die reacties en tips!Ik ga er zeker iets mee doen.
Het is soms net alsof ik een ander leven ben ingestapt en even buiten mijn eigen leven sta... zo onwerkelijk.
Zo ben je zwanger en zo opeens is het klaar. En heb je twee kinderen op twee plekken, geen kraamtijd, een boel regelwerk en zorgen en een pittige bevalling en flink wat schrik van de slechte start van het mannetje te verwerken.
Al gaat het nu heel goed met hem en dus ook met mij.
Onze matras ligt op de grond en ook wij hoefden geen klossen. Ik mocht gewoon op de bank liggen tijdens de controles. Als thuis bevalt is het lastiger natuurlijk, maar overleggen kan altijd!quote:Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Vaak hoeft een boxspring niet op klossen omdat ze zelf al zo hoog zijn. Je kunt aan je kraamzorg vragen of dit nodig is. En anders idd wat cwen zegt, een matras er tussen.
True!quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Als dit niks blijkt te zijn is een matras gauw geregeld en vriend blij met zoveel biertjes in zijn bierkoelkast haha
quote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Als dit niks blijkt te zijn is een matras gauw geregeld en vriend blij met zoveel biertjes in zijn bierkoelkast haha
Helaas voor hem kan je ook alleen de kratjes meenemenquote:Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Handig voor alle kraamvisitequote:Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Geloof dat dat ook een goed iets is, toch?
quote:Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Suikertante het volgende:
Zo tof om jouw naam telkens als laatste poster in dit topic te zien staan Zand!
Dat was je potverdorie geraden ook!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]Wen er maar aan, ik ben van plan dit keer een flinke tijd te blijven hangen
![]()
.
tipje.. leg een stevige plank op de kratten zo wordt het gewicht wat beter verdeeldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb ook een boxspring in mn vorige kraamtijd extra matras erop gelegd maar dat was een verschrikking. Bed werd veel te zacht. Kraamzorg zei haal het er maar af. Nu gaat het bed op kratjes met een opstapje er naast. Poten van de thuiszorg passen niet onder het midden aangezien hier 2 pootjes naast elkaar staan.
Ik weet precies hoe het voelt. Je lichaam heeft het nodig, maar het is niet zo leukquote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Sull het volgende:
n ik verveel me nu zo, omdat ik niet veel kan
Krijg je nu verder onderzoek om te zien of er een oorzaak is voor de miskramen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Morgen belt de gyn voor overleg en 2 juli echo om te kijken of we weer verder kunnen..hopelijk tot snel!
Ik vind het haken met zpagetti wat tegen vallen... wat maak jij dan zoal?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Sull... Klote, denk goed om jezelf en jullie kindje. En uit wanhoop beginnen met haken valt nog niet tegen hier
Ik had ook heel enthousiast een haaksetje gekocht maar ik snap gewoon de 1e handeling al niet. Wat een faal zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef Kiwisoep het volgende:
Had ik inderdaad ook al ondervonden. Hier voornamelijk babyballerina's gehaakt (echt te schattig, al zeg ik het zelf) en mutsjes. O en een grove colsjaal voor mezelf. Met zpaghetti alleen een mandje gehaakt en toen had ik spierpijn haha. Maar begonnen omdat ik rusten moest ivm harde buiken, en ik kan het ondertussen
Wie had dat gedacht. O en als je op amiguri ofzo zoekt, vind je superschattige kleine diertjes om te haken!
ik ook niet! Zelfs met joetoep erbij nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had ook heel enthousiast een haaksetje gekocht maar ik snap gewoon de 1e handeling al niet. Wat een faal zeg.
jeuj ik heb een lotgenootquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
ik ook niet! Zelfs met joetoep erbij niet
Dank je heb ik iets te doen morgenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef mignonne het volgende:
http://bymiek.blogspot.nl/p/haakles.html
try this voor de basics
Ik ga bij oma op les heb ik afgesproken... Zag in het crea topic iemand die beestjes om kindersuprise eitjes maakte. ik vind dat fantastisch hè!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je heb ik iets te doen morgen
Ik heb geen oma meerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga bij oma op les heb ik afgesproken... Zag in het crea topic iemand die beestjes om kindersuprise eitjes maakte. ik vind dat fantastisch hè!
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
mijne lenen?Die heeft een tekort aan kleinkinderen.
Breien!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik vind het haken met zpagetti wat tegen vallen... wat maak jij dan zoal?
Nog andere hobby tips? Ik ben normaal van het taarten bakken en decoreren, maar het vele staan is niet zo handig nu...
Nee, rotterdam zuid. Omdat ik gezegd had dat ik de gebreide vestjes zo leuk vond, is ze speciaal voor mij weer gaan breien... Maar ze kan het niet meer. last van nek en schouders.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..quote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Waren jullie ook zo ontzettend moe in het begin? Kan de hele dag wel slapen.
done!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef ikke_84 het volgende:
BE zou je mij naar 3 januari willen zetten in de lijst?
Fijn, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef RunForrestRun het volgende:
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..
practice makes perfectquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Gaaf mignonne! Zo goed ben ik nog niet hoor!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef mignonne het volgende:
niet mijn eigen foto's overigens! het zijn de afbeeldingen van de ravelry patronen.mijn foto's staan op mn ravelry account.
[..]
practice makes perfect
ik hou wel van fröbelen met naald en draadop diverse manieren
![]()
Nee joh! gewoon beginnen, echt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:33 schreef Sull het volgende:
Mignonne, tjonge jij legt de lat wel gelijk heel hoog hoor! Nu zie ik het helemaal niet meer gebeuren dat dat mij gaat lukken![]()
Ik ga het gewoon maar eens proberen dat gewone haken, maar daarvoor moet ik eerst nog wat boodschapjes doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |