Klinkt mooi hillz.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Hilzillah het volgende:
En nu ga ik om mezelf op te fleuren Olli spulletjes wassen.
Je hebt je tenslotte al een week kunnen beheersen! Geniet ervanquote:Op zondag 16 juni 2013 16:06 schreef Hilzillah het volgende:
En nu ga ik om mezelf op te fleuren Olli spulletjes wassen.
Oooh! Zo leuk!quote:[b]Op zondag 16 juni 2013 18:21 schreef Mabawa. het volgende:[/b
Volgens mij voelde ik net een schopje ipv gefladder in mijn buik
17 1/7.quote:
.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Juud79 het volgende:
Utrecht is idd wel van de baan hier hoor, gisteren eigenlijk al. Ventje doet het heel goed, slaapt rustig sinds vannacht, heeft vandaag ruim een uur bij me liggen slapen. Vanavond nog een keer waarschijnlijk.er zitten nog wel draden en snoertjes aan, maar daar kijken we gewoon doorheen.
Hij krijgt sinds de afgelopen nacht alleen nog maar mamamelk en geen KV meer, ik kolf voldoende nu, meer dan dat zelfs.
Ik blijf nog tot di ochtend hier en dan gaat het grote heen en weer rijden van start. Gelukkig wonen we op 6 min autorijden van het ziekenhuis, dus dat is wel ideaal.
En opvang thuis voor mijn kleine peutertje is ook zo goed als rond zodat ik kan gaan en staan waar ik wil.
Wat een gedoe komt er op je af zo, ik wens het niemand toe...gelukkig ben ik wel tot begin Okt vrij om te genieten met/van mijn kindjes.
Hillz, mooi gedaan zo, altijd nare dingen zijn dat om te doen....
Dat zit dan, volgens mij, al hoog voor je termijnquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
17 1/7.
Ik vond zelf trouwens dat mijn buik niet meer gegroeid was sinds ik 13 weken was. Ik dacht ja met 13 weken was voornamelijk darmen en buik die zich eindelijk mocht laten gaan, nu stabiliseert het ofzo. Maar een jurkje dacht daar anders over
Fundus zit nu precies op navelhoogte. 'Voel' het wel echt groeien.
Edit: En mijn boobies trouwens ookWil ik niet, ze zijn al zo gigantisch.
Nog een tip: koop een schriftje en leg hem zsm op neo. Zij zullen er dan van alles inschrijven over hoe het gaat en zo. Zelf ga je straks in een rollercoaster van heen en weer naar het ziekenhuis, kolven, zorg voor Lientje en je eigen herstel. Ik kwam er zelf niet aan toe en heb daar nog steeds spijt van.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:52 schreef Juud79 het volgende:
n opvang thuis voor mijn kleine peutertje is ook zo goed als rond zodat ik kan gaan en staan waar ik wil.
Wat een gedoe komt er op je af zo, ik wens het niemand toe...gelukkig ben ik wel tot begin Okt vrij om te genieten met/van mijn kindjes.
Wat ontzettend leuk dat 'mijn' pakketje nu bij David terecht komt. Echt een beetje meant to be...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.
Die schopjes zijn echt heel fijn ja. Als het tenminste schopjes waren, maar het kan haast niet missen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:22 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat zit dan, volgens mij, al hoog voor je termijnIk zat bij 18w 2 vingers onder m'n navel en dat was normaal? En nu bij 24w 2 vingers erboven.
Wel heerlijk hè, die schopjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |