Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ik hoop dat jullie de aankomende tijd goed doorkomen en gauw thuis kunnen genietenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine mannetje heeft net lekker een uurtje op mijn blote borst geslapen, hij doet het goed naar omstandigheden. Was onrustig vandaag (niet zo gek natuurlijk) maar ik kon gelukkig iets voor hem betekenen.
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
En wat ontzettend lief dat er een doosje kleertjes maat 44 is aangeboden
Heerlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2013 16:45 schreef Juud79 het volgende:
Mijn kleine mannetje heeft net lekker een uurtje op mijn blote borst geslapen, hij doet het goed naar omstandigheden. Was onrustig vandaag (niet zo gek natuurlijk) maar ik kon gelukkig iets voor hem betekenen.
Ook slechts 3 pakjes maat 50, want ja wij zouden nu toch wel een acht ponder krijgen....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.
Van dit soort dingen krijg ik echt een brok in mijn keel... Wat fijn dat er zulke mensen bestaan! En dan zeggen ze dat het grote boze internet zo koud, kil en afstandelijk is... Het kan ook anders dus!!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
[..]
dat is het fok prematurenpakketje. Is bij Isis begonnen en via mij naar L-E gegaan. We weten uit ervaring hoe je wordt overvallen door een vroeggeboorte en dat je doorgaans geen maatje 44 in huis hebt en e hoofd staat er dan ook niet naar. Dan is het zo fijn e hartverwarmend dat dat op deze manier bij je komt. En de bedoeling is dan dat Juud het pakketje weer doorstuurt wanneer het nodig is. Maar hopelijk duurt dat nog een hele tijd.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:15 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ook slechts 3 pakjes maat 50, want ja wij zouden nu toch wel een acht ponder krijgen....![]()
Ik vind het zo fijn die kleertjes, ik weet nog niet hoe lang ie ze zal dragen, hoeveel ik ervan nodig heb. Ik koop vast ook wel wat zelf, maar dit is wel enorm welkom.![]()
Vanavond weer een uur met hem gezeten, hij is geprikkeld door alles wat ie heeft meegemaakt en bij mij meteen rustig aan het slapen. Al is dat na een uurtje ook wel genoeg en gaat ie weer de couveuse in voor een uurtje of twee en herhaalt daarna hetzelfde proces zich nogmaals.
Oh en hij is zo mooi....zo'n kind van ons.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
24 wkn, mooie mijlpaal gotc!
Ik ben zo enorm moe, ben er gewoon misselijk en emo van. Belachelijk bij 19 wkn![]()
We hadden vrijdag de hele dag een bruiloft en waren rond 11 uur savonds thuis. Gister de hele dag op de bank gehangen en vandaag is het niet veel beter.
Enorm staan vloeken en janken net om helemaal niks![]()
![]()
En zometeen naar een verjaardag en komend weekend 2 dgn feest voor mijn grote dame..pff hopen dst dat minder nasleep heeft.
Valt me stiekem best tegen van mezelf
Maargoed, ik denk gooi het er hier even uit
Ja,quote:Op zondag 16 juni 2013 15:30 schreef DJMomo het volgende:
Waardig afscheid van je hondje kunnen nemen hillz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |