quote:Op maandag 17 juni 2013 14:29 schreef Suikertante het volgende:
Zo tof om jouw naam telkens als laatste poster in dit topic te zien staan Zand!
Dat was je potverdorie geraden ook!quote:Op maandag 17 juni 2013 14:33 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]Wen er maar aan, ik ben van plan dit keer een flinke tijd te blijven hangen
![]()
.
tipje.. leg een stevige plank op de kratten zo wordt het gewicht wat beter verdeeldquote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb ook een boxspring in mn vorige kraamtijd extra matras erop gelegd maar dat was een verschrikking. Bed werd veel te zacht. Kraamzorg zei haal het er maar af. Nu gaat het bed op kratjes met een opstapje er naast. Poten van de thuiszorg passen niet onder het midden aangezien hier 2 pootjes naast elkaar staan.
Ik weet precies hoe het voelt. Je lichaam heeft het nodig, maar het is niet zo leukquote:Op maandag 17 juni 2013 16:34 schreef Sull het volgende:
n ik verveel me nu zo, omdat ik niet veel kan
Krijg je nu verder onderzoek om te zien of er een oorzaak is voor de miskramen?quote:Op maandag 17 juni 2013 19:17 schreef Babbel1 het volgende:
Bedankt voor alle lieve berichtjes! Morgen belt de gyn voor overleg en 2 juli echo om te kijken of we weer verder kunnen..hopelijk tot snel!
Ik vind het haken met zpagetti wat tegen vallen... wat maak jij dan zoal?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:28 schreef Kiwisoep het volgende:
Sull... Klote, denk goed om jezelf en jullie kindje. En uit wanhoop beginnen met haken valt nog niet tegen hier
Ik had ook heel enthousiast een haaksetje gekocht maar ik snap gewoon de 1e handeling al niet. Wat een faal zeg.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:48 schreef Kiwisoep het volgende:
Had ik inderdaad ook al ondervonden. Hier voornamelijk babyballerina's gehaakt (echt te schattig, al zeg ik het zelf) en mutsjes. O en een grove colsjaal voor mezelf. Met zpaghetti alleen een mandje gehaakt en toen had ik spierpijn haha. Maar begonnen omdat ik rusten moest ivm harde buiken, en ik kan het ondertussen
Wie had dat gedacht. O en als je op amiguri ofzo zoekt, vind je superschattige kleine diertjes om te haken!
ik ook niet! Zelfs met joetoep erbij nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik had ook heel enthousiast een haaksetje gekocht maar ik snap gewoon de 1e handeling al niet. Wat een faal zeg.
jeuj ik heb een lotgenootquote:Op maandag 17 juni 2013 21:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
ik ook niet! Zelfs met joetoep erbij niet
Dank je heb ik iets te doen morgenquote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef mignonne het volgende:
http://bymiek.blogspot.nl/p/haakles.html
try this voor de basics
Ik ga bij oma op les heb ik afgesproken... Zag in het crea topic iemand die beestjes om kindersuprise eitjes maakte. ik vind dat fantastisch hč!quote:Op maandag 17 juni 2013 22:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je heb ik iets te doen morgen
Ik heb geen oma meerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga bij oma op les heb ik afgesproken... Zag in het crea topic iemand die beestjes om kindersuprise eitjes maakte. ik vind dat fantastisch hč!
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
mijne lenen?Die heeft een tekort aan kleinkinderen.
Breien!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik vind het haken met zpagetti wat tegen vallen... wat maak jij dan zoal?
Nog andere hobby tips? Ik ben normaal van het taarten bakken en decoreren, maar het vele staan is niet zo handig nu...
Nee, rotterdam zuid. Omdat ik gezegd had dat ik de gebreide vestjes zo leuk vond, is ze speciaal voor mij weer gaan breien... Maar ze kan het niet meer. last van nek en schouders.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..quote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Waren jullie ook zo ontzettend moe in het begin? Kan de hele dag wel slapen.
done!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef ikke_84 het volgende:
BE zou je mij naar 3 januari willen zetten in de lijst?
Fijn, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef RunForrestRun het volgende:
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..
practice makes perfectquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Gaaf mignonne! Zo goed ben ik nog niet hoor!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef mignonne het volgende:
niet mijn eigen foto's overigens! het zijn de afbeeldingen van de ravelry patronen.mijn foto's staan op mn ravelry account.
[..]
practice makes perfect
ik hou wel van fröbelen met naald en draadop diverse manieren
![]()
Nee joh! gewoon beginnen, echt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:33 schreef Sull het volgende:
Mignonne, tjonge jij legt de lat wel gelijk heel hoog hoor! Nu zie ik het helemaal niet meer gebeuren dat dat mij gaat lukken![]()
Ik ga het gewoon maar eens proberen dat gewone haken, maar daarvoor moet ik eerst nog wat boodschapjes doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |