Ik heb geen oma meerquote:Op maandag 17 juni 2013 22:05 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ga bij oma op les heb ik afgesproken... Zag in het crea topic iemand die beestjes om kindersuprise eitjes maakte. ik vind dat fantastisch hč!
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
mijne lenen?Die heeft een tekort aan kleinkinderen.
Breien!quote:Op maandag 17 juni 2013 20:19 schreef Sull het volgende:
[..]
Ik vind het haken met zpagetti wat tegen vallen... wat maak jij dan zoal?
Nog andere hobby tips? Ik ben normaal van het taarten bakken en decoreren, maar het vele staan is niet zo handig nu...
Nee, rotterdam zuid. Omdat ik gezegd had dat ik de gebreide vestjes zo leuk vond, is ze speciaal voor mij weer gaan breien... Maar ze kan het niet meer. last van nek en schouders.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ze woont niet in de buurt vrees ik. de mijne had er 2 ze was wel blij dat dat 2 meiden waren. Ze had zelf zo graag een meisje gewild.
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..quote:Op maandag 17 juni 2013 09:22 schreef zandsculptuur het volgende:
Waren jullie ook zo ontzettend moe in het begin? Kan de hele dag wel slapen.
done!quote:Op maandag 17 juni 2013 19:24 schreef ikke_84 het volgende:
BE zou je mij naar 3 januari willen zetten in de lijst?
Fijn, ik ben dus niet de enigequote:Op maandag 17 juni 2013 22:47 schreef RunForrestRun het volgende:
Ja! Na alles wat ik heb gedaan zou ik wel kunnen slapen. Na het ontbijt slapen, na de lunch slapen, na het koken, na de boodschappen..
practice makes perfectquote:Op maandag 17 juni 2013 22:53 schreef Kiwisoep het volgende:
Gaaf mignonne! Zo goed ben ik nog niet hoor!
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:59 schreef mignonne het volgende:
niet mijn eigen foto's overigens! het zijn de afbeeldingen van de ravelry patronen.mijn foto's staan op mn ravelry account.
[..]
practice makes perfect
ik hou wel van fröbelen met naald en draadop diverse manieren
![]()
Nee joh! gewoon beginnen, echt.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:33 schreef Sull het volgende:
Mignonne, tjonge jij legt de lat wel gelijk heel hoog hoor! Nu zie ik het helemaal niet meer gebeuren dat dat mij gaat lukken![]()
Ik ga het gewoon maar eens proberen dat gewone haken, maar daarvoor moet ik eerst nog wat boodschapjes doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |