abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127893036
Wij hadden kratten onder het bed, uiteindleijk hebben er twee de kraamweek niet overleefd...

Dit keer (als alles gaat zoals wij willen) beneden een verhoogd bed, dan mag ons bed gewoon blijven staan..
pi_127893052
Vaak hoeft een boxspring niet op klossen omdat ze zelf al zo hoog zijn. Je kunt aan je kraamzorg vragen of dit nodig is. En anders idd wat cwen zegt, een matras er tussen.
pi_127893065
Wij hebben ook een boxspring, ik heb nog een toppers over en die gaan er tzt gewoon op. Dan is er voldoende hoogte. Bij ons vorige bed (Malm, ikea) hadden we wel kratjes eronder gezet.Die hebben er bijna een jaar gestaan :@ Omdat het bed eigenlijk zo laag was, dat deze hoogte heerlijk was.
pi_127893306
Maar dan moet ik dus speciaal voor nu een matras aanschaffen? De kraamzorg heeft het bed opgemeten ennhet was op een paar cm na te laag, was helaas geen uitzondering waard
pi_127893368
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:37 schreef Kiwisoep het volgende:
Ff heel wat anders, al iemand die zn bed op klossen heeft? Wij hebben een boxspring met vrij brede poten, is het dan handiger er kratjes onder te zetten? En hoe erin/eruit? Een krukje dat zie je niet snachts bij die vele plaspauzes?
Hebben jullie echt bij wk 36 zeiltje in bed gelegd? Hier de ziekenhuis tas klaarstaan. Hoop rust om dingen klaar te hebben trouwens, heerlijk.
Hoe zwaar is je boxspring? Ik heb zelf een boxspring met electrisch verstelbare toestand, dat ding weegt lood :') Je kunt er idd ook voor kiezen om er een matras bovenop te leggen.

Check bij je verloskundige en kraamzorginstelling de gewenste werkhoogte. Sommigen hanteren 70 cm, de meesten 80 cm. en ik moet zeggen dat voor mij persoonlijk 70cm nét te laag is, dat werkt niet heel prettig. Een beetje vergelijkbaar zoals wanneer je een flinke afwas doet aan een aanrecht wat net te laag is, rugpijn gegarandeerd :P ik ben 1,68m dus niet bijzonder lang

en over zeiltje erin. Ik zou het je wel aanraden. áls je vliezen breken en ze breken in je bed dan is je matras naar zn grootje.
:)
pi_127893427
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar dan moet ik dus speciaal voor nu een matras aanschaffen? De kraamzorg heeft het bed opgemeten ennhet was op een paar cm na te laag, was helaas geen uitzondering waard
Heb je geen matras over van logeerbed ofzo? Of van iemand te leen? Tis maar tijdelijk..
pi_127893431
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 10:06 schreef Kiwisoep het volgende:
Dat waarbij mij ook zo. Ik heb er echter niets mee gedaan en de kraamverzorgsters heb ik er verder niet over gehoord. Wel met groot verschil dat ik ks heb gehad en pas dag 5 thuis kwam.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 17 juni 2013 @ 10:26:10 #233
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_127893729
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:14 schreef zandsculptuur het volgende:
BE wil je mij op 21 februari in het lijstje zetten?
Oeh! O+ Wat leuk, gefeliciteerd! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_127893907
Juud wat fijn dat je je mannetje hebt kunnen vasthouden O+

Babbel :* :'(
  maandag 17 juni 2013 @ 10:33:01 #235
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_127893909
Goedemorgen en meld met Robinson nog steeds binnenboord!!

Wij hebben ook een boxspring en had dat bij de intake gezegd. Die vrouw heeft niet eens gekeken, ze zei dat het wel goed was. Als ik er wat onder ga zetten, dan moet ik een trapje erbij gaan zetten. Lijkt me niet zo handig als ik 's nachts in en en uit bed moet om te plassen ofzo!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_127893950
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Juud79 het volgende:
Wat fijn, al die reacties en tips! O+ Ik ga er zeker iets mee doen.
Het is soms net alsof ik een ander leven ben ingestapt en even buiten mijn eigen leven sta... zo onwerkelijk.

Zo ben je zwanger en zo opeens is het klaar. En heb je twee kinderen op twee plekken, geen kraamtijd, een boel regelwerk en zorgen en een pittige bevalling en flink wat schrik van de slechte start van het mannetje te verwerken.

Al gaat het nu heel goed met hem en dus ook met mij. :)
Zó herkenbaar allemaal. Alle tips zijn al gegeven, daar heb ik niets aan toe te voegen. Ik hoop dat jullie de ruimte vinden om te genieten, maar ook de minder leuke dingen de ruimte geven. Wij konden dat in het begin niet zo goed, de hele wereld was vol lof over hoe L. het deed en wij deden vrolijk mee, tot we beseften dat we daarnaast óók heel verdrietig waren om hoe alles was gelopen. En dat heel hard roepen dat je blij bent dat iedereen nog leeft die gevoelens niet doen verdwijnen.

Maar de veerkracht van zowel een prematuur kindje als zijn ouders hebben ons verbaasd. Je klinkt heel krachtig, wat een oermama komt er los als je je kind ziet vechten he? Wonderbaarlijk vond ik het allemaal. Ik hoop dat jullie David net zo'n stoere vent blijkt als onze L. maar het klinkt iig goed allemaal O+
pi_127894226
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:53 schreef zandsculptuur het volgende:
Vaak hoeft een boxspring niet op klossen omdat ze zelf al zo hoog zijn. Je kunt aan je kraamzorg vragen of dit nodig is. En anders idd wat cwen zegt, een matras er tussen.
Onze matras ligt op de grond en ook wij hoefden geen klossen. Ik mocht gewoon op de bank liggen tijdens de controles. Als thuis bevalt is het lastiger natuurlijk, maar overleggen kan altijd!
pi_127894586
Ik heb ook een boxspring in mn vorige kraamtijd extra matras erop gelegd maar dat was een verschrikking. Bed werd veel te zacht. Kraamzorg zei haal het er maar af. Nu gaat het bed op kratjes met een opstapje er naast. Poten van de thuiszorg passen niet onder het midden aangezien hier 2 pootjes naast elkaar staan.
pi_127895004
ik vondt het zo gammel aanvoelen..was steeds bang dat mijn bed van die klossen af zou schuiven :')
maar toen ik thuis kwam na mijn keizersnee was ik er wel erg blij mee..was veel makkelijk opstaan (wij hebben een malm bed van ikea en die zijn nogal laag)
pi_127895585
Hmmm nou we gaan morgen wel ff wat proberen denk ik. Het zeiltje wil ik er wel in, anders inderdaad mijn matras naar de ..... Misschien toch maar tijdelijk een krukje erbij dan.
pi_127895871
Kiwi ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Als je naar het zh gaat dan kan je man voor thuis komst het bed toch omhoog zetten?
pi_127898756
Ik heb met de kraam zorg gebeld en ze kunnen weigeren je bed te verschonen, al zal waarschijnlijk niemand die 4 cm merken. Ik mag het dus voor nu zo laten en anders is een matras zo gehaald. Fijn!
Home is where the O+ is...
pi_127900738
moeheid: check. Te moe om van de bank op te staan om naar bed te gaan. En dan vervolgens niet kunnen slapen (ivm malen malen malen) he? }:|
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_127900800
Ga in het ziekenhuis bevallen. Geloof dat mijn lieve lieve lieve vriendje heel veel bier moet drinken want hij gaat straks kratjes halen. Nouja dan is het maar gebeurt he!
pi_127900848
Als dit niks blijkt te zijn is een matras gauw geregeld en vriend blij met zoveel biertjes in zijn bierkoelkast haha
pi_127901151
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:58 schreef Kiwisoep het volgende:
Als dit niks blijkt te zijn is een matras gauw geregeld en vriend blij met zoveel biertjes in zijn bierkoelkast haha
True! :D
Home is where the O+ is...
pi_127901250
Geloof dat dat ook een goed iets is, toch? ;)
  maandag 17 juni 2013 @ 14:15:35 #248
30252 Soempie
Procreating
pi_127901657
quote:
:D

Hier ook twee pootjes naast elkaar, waardoor we dachten dat het niet zou kunnen. Vorige zwangerschap toch maar die steunen gehaald en het bleek toch te kunnen, gelukkig.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_127902059
quote:
Helaas voor hem kan je ook alleen de kratjes meenemen :D
pi_127902082
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:07 schreef Kiwisoep het volgende:
Geloof dat dat ook een goed iets is, toch? ;)
Handig voor alle kraamvisite ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')