Nog een bemoeizuchtige tip maar neem alsjeblieft zelf ook rust. Je hebt behalve de zorg voor David ook zorg voor lientje. Ik had het idee pas rust te krijgen toen ean thuis was. En toen mijn verlof er bijna op zat kwam de man met de hamer. En begon het echte verwerken pas. Probeer er toch veel over te praten want het is heel heftig geweest en het blijft nog even heftig.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Juud79 het volgende:
Wat fijn, al die reacties en tips!Ik ga er zeker iets mee doen.
Het is soms net alsof ik een ander leven ben ingestapt en even buiten mijn eigen leven sta... zo onwerkelijk.
Zo ben je zwanger en zo opeens is het klaar. En heb je twee kinderen op twee plekken, geen kraamtijd, een boel regelwerk en zorgen en een pittige bevalling en flink wat schrik van de slechte start van het mannetje te verwerken.
Al gaat het nu heel goed met hem en dus ook met mij.
Gotverquote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Babbel1 het volgende:
Ik kom me hier helaas weer afmelden, helaas is drie keer geen scheepsrecht voor ons... moet nog n echo krijgen, maar de testen worden lichter en ben sinds vandaag bloed aan het verliezen...pfff, wat n gedoe wordt het zo zeg...eerst moeite met zwanger worden, nu drie keer zwanger in een half jaar en moeite met zwanger blijven...
Dat ga ik zeker nog wel doen, wil ook het bevalingsverslag opvragen.quote:Op zondag 16 juni 2013 23:53 schreef Suikertante het volgende:
Babbel wat ontzettend stom en naar voor jullie. Heel veel sterkte
Juud, hoop dat jij je bevallingsverhaal nog gaat posten. Het is voor jezelf in elk geval fijn om op te schrijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |