Een natuurkundeleraar weet daar vast een truukje op.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het was gewoon weer dichtgeplakt met tape ofzo
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.quote:
Terecht klacht.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Waarom open jij elke keer topics?
En dan met domme TT's?
plaats een TR en doe een suggestie voor een andere TTquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Travel. het volgende:
Waarom open jij elke keer topics?
En dan met domme TT's?
quote:Ibn Ghaldoun zijn de grootste oplichters ooit!
Hier spreekt een oud leerling die weg is gestuurd, vanwege ze openbare mening in de les die niet samen kon gaan met het islamitisch lesgeving van de school!
Ik heb meerdere malen in het verleden, geenstijl of pownews proberen te bereiken met e-mails hoe schandalig deze school wel niet te werk gaat!
Aub ik zou het erg van prijs stellen als er ergens e-mail kon vinden waar ik mijn verhaal kan doen wat deze oplichters allemaal wel niet doen!
Ten eerste,
Er werken daar rechts extremistische moslims. De eerste is Dhr. Talbi!
De leerlingen komen niet in contact met de Nederlandse cultuur! Die 200.000 euro die gebruiken ze om de leerlingen naar mekka te sturen voor bedevaart.
DIE LEERLINGEN WILLEN EERDER NAAR DE EFTELING MAAR ZE WORDEN GEDWONGEN
De godsdienst lessen, zijn puur koran lessen. De leerlingen zijn verplicht elke week soera's uit hun hoofd te leren. Ongeacht of je wel of geen arabisch kan lezen of spreken!
Vraag anders naar Dhr. Ben Asker!!!
Een geschiedenis docent ontslagen is omdat hij een leerling een knuffel gaf! lichamelijk contact met vrouwen is ten zeer strenge verboden op IBN GHALDOUN!(Ook zoals een hand geven). Jongens en meisjes mogen Niet naast elkaar zitten op school. Er moet minimaal 1 meter tussen zitten.
Pownews. Ga eens anders langs in Slinge. in de wijken rond om het adres ''Schere 47''.
Doe daar maar eens een interview! De bewoners hebben extreme last van die moslims die daar rondhangen!
Jarenlang word er onder de docenten samen met de leerlingen ONDERHANDELD!!! Met de smoes ''we moeten onze moslims broeders en zusters helpen in deze wereld''
Hoe gaat dat te werk?
De leerlingen zijn verplicht een ZWARTE balpen te gebruiken bij multiple choice vragen (omdat blauw wel eens verschil heeft). Zodat elke vraag die ze niet kunnen beantwoorden, door de docent zelf ingevuld kan worden.
Ik heb veel meer informatie en zou graag me verhaal willen doen bij deze discriminerende teringlijers.
Ibn ghaldoun wou zelfs geen gebruik maken van hun oude locatie in Rotterdam zuid, in de buurt van de bijerlandselaan. Ze hebben daar iemand onderling ingehuurd, die heeft zitten kloten met elektriciteit kast Zodat er die avond een brand uitbrak en hun recht op een nieuw gebouw kregen! Zodra ik hier een E-mail van geenstijl of pownews redactie krijg zal ik mijn verhaal totaal anoniem doen.
Ik probeer al jarenlang anoniem contact op te nemen maar niemand die geïnteresseerd was.
Iedereen dacht dat ik gek was.
Ik probeer niemand zwart te maken. Ik ben opzoek naar gerechtigheid. Hun hebben mij gediscrimineerd en volgens hun was ik maar een "part-time" moslim.
Ach nee man, er is maar één islamitische middelbare school en dat is deze.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.
Gristenscholen presteren niet, deze school heeft tenminste een 100% slagingspercentagequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef Latert het volgende:
[..]
K&P zijn bang dat als de islamitische scholen dicht gaan, de gristelijke scholen ook de deuren moeten sluiten.
Gangkast van Ibn Ghaldoun#quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:24 schreef superniger het volgende:
[..]
plaats een TR en doe een suggestie voor een andere TT
nou nou nou, wat een onderbuikquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Een natuurkundeleraar weet daar vast een truukje op.
Zal ik me dan maar opofferen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:25 schreef superniger het volgende:
[..]
er is hier vast wel een mod die het wil veranderen
Denk je dat echt?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:26 schreef Latert het volgende:
Die mannen kunnen praten wat ze willen, volgend jaar zijn ze werkeloos.
Stond een nummertje in een hoekje op dat examen Frans dat op internet stond.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
Zijn die tentamens genummerd? Of hoe weten ze dat het van Ghaldoun komt?
Whut!?quote:
Maar als je hem nu juist maakt in de her, dan denk ik dat je juist een diploma hebt waarvan zeker is dat er niet gefraudeerd is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Niemand wil toch nog een diploma met Ibn Ghaldoun erop? Kom je nergens meer aan de bak
Dat kun je je afvragen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar als je hem nu juist maakt in de her, dan denk ik dat je juist een diploma hebt waarvan zeker is dat er niet gefraudeerd is.
Je wordt sowieso niet aangenomen op basis van een middelbare school diploma. MBO/HBO/WO-diploma is veel belangrijker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Niemand wil toch nog een diploma met Ibn Ghaldoun erop? Kom je nergens meer aan de bak
Denk je even creatief te zijn in photoshopquote:
Even een meisje van 12 hosselen jwt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Latert het volgende:
Sommige jongeren gaan naar Blanes of Ibiza om te zuipen, anderen gaan naar Afghanistan
De eerste controleur kan dan nog net zo makkelijk examens verbeteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Maar als je hem nu juist maakt in de her, dan denk ik dat je juist een diploma hebt waarvan zeker is dat er niet gefraudeerd is.
Een CDA'er he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ja, maar dat kan op elke school gebeuren. Het zou me niet verbazen als dat bij ''lievelingsleerlingen'' op mijn school ook is gebeurd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
De eerste controleur kan dan nog net zo makkelijk examens verbeteren.
Beter vindt de eerste controle door de tweede controleur plaats.
Kloptquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:34 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan op elke school gebeuren. Het zou me niet verbazen als dat bij ''lievelingsleerlingen'' op mijn school ook is gebeurd.
Gewoon alleen naar dat meisje kijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Links achter Dominique zit de zoon van poephoofd
Ziet er lekker christelijk uit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewoon alleen naar dat meisje kijken.
Uitje van de CU-jongeren waarschijnlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:35 schreef Latert het volgende:
Links achter Dominique zit de zoon van poephoofd
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, vieze luilak ligt alweer te stinken in zijn bed.
het is nu op npo.nlquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik wou een screenshot maken voor het KvdB chickie-album maar de stream werkt hier niet.
Sowieso zit iedereen te schreeuwen terwijl ze het gewoon met elkaar eens zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Lkw het volgende:
Jemig, mag Dominique haar verhaal nog doen of blijft iedereen door haar heen kakelen? Met name die wenkbrauw.
Ik denk niet dat Andries die vraag durft te stellen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:40 schreef superniger het volgende:
hoeveel meisjes van de ibn ghaldoun zijn er uitgehuwelijkt?
Zeker.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
Leuke vrouw hoor, van de halve maan.
En ze heeft nog prima standpunten.
Een beetje grote neus wel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:41 schreef Wopper1 het volgende:
Leuke vrouw hoor, van de halve maan.
En ze heeft nog prima standpunten.
Ook hier heeft de politiek weer decennia lang weggekeken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:43 schreef Wopper1 het volgende:
Of we dit nog niet wisten Andries.. Onder welke steen heb jij gelegen?
Daar kun je wat aan proberen te doen, maar het blijft een gok.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:49 schreef superniger het volgende:
Dat boek was toch ook boek van de maand bij de DWDD>
Zeggen wat je dwars zit en verder. Ipv op alles terugkomenquote:
Wie mag het verhaaltje uitblazenquote:
Yoquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eerste deel met Ghaldoun misschien. Rest niet.
Onmogelijk, Renske is er nietquote:
Gewoon een kamertje met een dikke deur, zoals ik het nu begrijp.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wtf is dit voor discussie.. "Wat is een kluis"
Opbergruimte met een stevige deur met 3 sloten...quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wtf is dit voor discussie.. "Wat is een kluis"
quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het spraakmakende programma heeft weer eens nos.nl gehaald.
http://nos.nl/artikel/517557-al-eerder-examenfraude-ghaldoun.html
[ afbeelding ]
De dame op de achtergrond kijkt alsof ze daar zit als straf van God.
quote:Vergrootglas
Volgens Renders ligt de school altijd onder een vergrootglas als er iets gebeurt. "Voor mijn gevoel staat dat gesjoemel helemaal los van wat er nu op onze school speelt", zegt Renders. Volgens hem komt het verbeteren van examens door hun docenten elk jaar meermalen voor, maar wordt dat niet bekendgemaakt.
quote:
Straks wordt Renske in elkaar geschopt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Er schijnen ook wat van die Rotterdamse scholieren te komen.
Topshow.
Twee bazen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Frits Wester
Het zijn spannende tijden in politiek Den Haag. Beide Kamervoorzitters staan onder druk. Er moet stevig bezuinigd...
Derk Bolt
Derk Bolt werkt al 20 jaar voor het bekende KRO-programma Spoorloos. In die jaren speurde hij honderden verloren
Gaat prima inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren heb ik K&vdB op www.npo.nl live gekeken op internet.
Vraag me af of ze van die school komen, dacht eerst van wel.quote:In de studio ook enkele leerlingen die vandaag te horen zouden krijgen of ze wel of niet geslaagd zijn:
Dat kan al niet, want zij moeten het examen allemaal overdoen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag me af of ze van die school komen, dacht eerst van wel.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor de liefhebbers: zo bij het journaal op 3 Dionne Stax
Maar ondertussen keihard fappen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not sure if serious.
quote:
Is het weer die tijd van het jaar.quote:
Ali B haar natuurlijk, dat is echt, Sylvana heeft pruiken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb je liever Ali B haar of Sylvana haar?
Houd je mond manquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je het Keith-plaatje tegenwoordig zo weinig post.
Volgens mij heeft er nog nooit een negert bij K&P aan tafel gezeten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Wopper1 het volgende:
Negerquotum gaan ze op deze manier niet halen.
Het is echt zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ali B haar natuurlijk, dat is echt, Sylvana heeft pruiken.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer dat je het Keith-plaatje tegenwoordig zo weinig post.
Echt hè, jou kunnen ze werkelijk álles wijsmaken!quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het even opgezocht. Het is zo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echt hè, jou kunnen ze werkelijk álles wijsmaken!
Ja, ik weet dat wel, zij heeft net zoveel pruiken als schoenen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het is zo.![]()
Ach mannen, zo makkelijk om de tuin te leiden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat wel, zij heeft net zoveel pruiken als schoenen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tieten en de rest zien ze nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach mannen, zo makkelijk om de tuin te leiden.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Tieten en de rest zien ze niet
En zelfs van die tieten denken ze vaak dat ze echt zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:ChristenUnie
Voorstander JSF, mits de geluidscontouren passen binnen de huidige kaders en de prijs acceptabel is; beperking van het aantal toestellen is mogelijk.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hahaha, juist!quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En zelfs van die tieten denken ze vaak dat ze echt zijn
Alsof mannen zo seksistisch zijn. We kijken ook heus wel naar een mooi koppie of een lekker kontje hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
is daar een filmpje van?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef tralalala het volgende:
Zij deed op pakjesavond 17:00 het hele nieuwsbulletin van RTLZ in rijmvorm![]()
Zijn jouw enorme tetters niet echt dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij neptieten dan??quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zijn WEL echt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn jouw enorme tetters niet echt dan?
Ach die moet je ook met een korreltje zout nemen. Deze man schrijft daar wel aardige stukjes over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
Ik ben somber van de CBS cijfers mensen.
Eerst was het alleen 'eens' of 'oneens'. Maar het ontwikkelt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Wopper1 het volgende:
Yes we can!!!
We moeten met zijn allen "het CPB verslaan"
Jazeker: uitgeven die euro's!
Zeker niet: hand op de knip
Nee hoor, bij mij zien ze wel dat ze echt zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Je zegt zo stellig dan mannen dat niet zien... dan verwacht ik toch eerstehands ervaringen.
bewijsquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mij zien ze wel dat ze echt zijn
Het CPB zag de crisis ook voortijdig aankomenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:08 schreef alors het volgende:
Sowieso die waarde die aan CPB cijfers wordt gehecht die nooit blijken te kloppen en tot in lengte van jaren nog worden aangepast
Hij is gewoon te gast, net als regelmatig anderen van andere partijen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:10 schreef Wopper1 het volgende:
Zendtijd voor politieke partijen
CU heeft zeker leden nodig.
Andries geeft ze voor, Arie hoeft ze alleen maar in te koppen.
Die cijfers kloppen toch van geen kant.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Nu begrijp ik waarom ze zoveel kijkers hebben.. 800.000 kijkers vallen in slaap, en worden na twaalven weer wakker![]()
.
Mark Rutte zou vreselijk kwaad op mij zijn als hij mij kende.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
Ik ben sowieso altijd al zuunig, niks geld uitgeven.
Net zo betrouwbaar als de cijfers van het CPB..quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die cijfers kloppen toch van geen kant.
Ah ook een zuunigerd?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mark Rutte zou vreselijk kwaad op mij zijn als hij mij kende.
Over jetsers gesproken zegquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk wordt Arie snel vervangen door Carola Schouten.
die israel sletjequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
Hopelijk wordt Arie snel vervangen door Carola Schouten.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Ik wordt,Dat ga ik aan de binnenkant van mijn ogen bekijken godverdomme. En daarna her analyseren op de iPad met Piero software.
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld. Eredivisie live is ook nog eens weer een stuk goedkoper dan elke zondag in de kroeg voetbal kijken, series en films downloaden kost je ook niets, boeken hebben ook een waardeloze verhouding tussen de kosten en de tijd die je er zoet mee bent, enzovoort.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, FOK! is een hele goedkope hobby
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dood de tijd met Keith
[ afbeelding ]
Daar krijg je een epileptische aanval van.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dood de tijd met Keith
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |