Vind jij Planet Earth ook zo mooi?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef superniger het volgende:
[..]
ik heb wel veel 'natuur'filmpjes te verbergen
Hopelijk worden daar geen beelden van gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Charles gaat er ff vol over heen.
Die is blind door al het masturberenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:27 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wat denk je dat mannetje daar links boven doet?
Leuk he, mijn avatar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik scrollde weer even voorbij "het gifje", moest weer lachen.
Kan iemand hem niet ff klein maken voor mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik scrollde weer even voorbij "het gifje", moest weer lachen.
Geen idee wat hij daar moet doen, maar ik zeg gewoon Eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:29 schreef Travel. het volgende:
Barroso moet persoonlijk bij Obama langs
Eens
Oneens
Hoezo? Als je 'm als UI wil gaat best lastig worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Kan iemand hem niet ff klein maken voor mij
Deze :
[ afbeelding ]
Wat is mis met iets te verbergen hebben? Dat is toch het uitgangspunt van privacy? Iets wat verder niemand aangaat. Dat verberg je. Alleen is de teneur dat je dingen verbergt omdat het criminele zaken betreftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Slechte stelling. Als je nee stemt, heb je dus blijkbaar wel iets te verbergen.
Geef hem Hope, Johannes.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Als je 'm als UI wil gaat best lastig worden.
Ja, ik wil hem heel de dag zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo? Als je 'm als UI wil gaat best lastig worden.
Uitgelachen wordenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Geen idee wat hij daar moet doen, maar ik zeg gewoon Eens.
Ja valt me vies van hem tegen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Wat een VS kontlikker is die Charles zeg, gatverdamme
Een VS lullenbijter.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Hij kan zo bij FOX aan de slag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:31 schreef venomsnake het volgende:
Volgens mij is er een beperking aan hoe groot de file van een UI mag zijn en bij zo'n gif om dat voor elkaar te krijgen komt de kwaliteit van het gifje niet ten goede en je moet frames weghalen enzo.quote:
Eens, eerst maar eens die aso pet af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit verhaal van die aandachttrekker niet zo interessant.
Hij was met 40 knopen snelheid aan het roeien, zie dan maar eens om te draaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Je kan toch omdraaien en de andere kant op roeien?
Ik erger mij er ook aan.quote:
Misschien is hij wel de haardonor aan Wesley Sneijder en schaamt hij zich voor zijn kale hoofd.quote:
Dit is meer obama hoor wat je hoort. Hij is geen republikein denk ik hoorquote:
Gewoon de handrem eropquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was met 40 knopen snelheid aan het roeien, zie dan maar eens om te draaien.
En andere kleding, een ander gebit, en andere humor.quote:
Ik heb een top10 voorbereid voor sigaarblogcomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Dus, hebben jullie nog iets leuks meegemaakt vandaag?
In deze zijn Republikeinen en Democraten hetzelfde: even kwaadaardig, even anti-vrijheid, anti-privacy, en anti-burger.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dit is meer obama hoor wat je hoort. Hij is geen republikein denk ik hoor
Dan had die andere boot moeten omdraaien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was met 40 knopen snelheid aan het roeien, zie dan maar eens om te draaien.
Wat voor een gek was jij dat je met een pet op door de gangen wilde lopen. Je draaide zeker ook hoem hoem hoem muziek?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Wij moesten vroeger tijdens de les de pet af doen. Bij K&vdB is dat blijkbaar niet nodig.
Die moesten uitwijken voor een ijsschots en een romantisch verhaal aan boord.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dan had die andere boot moeten omdraaien.
Yep, had ook oorwarmers met hiphopmuziekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een gek was jij dat je met een pet op door de gangen wilde lopen. Je draaide zeker ook hoem hoem hoem muziek?
Morgen wéér minder kijkers. En ze doen het zelf, met dit soort gasten.quote:
Inderdaad. Zo onnodig ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Morgen wéér minder kijkers. En ze doen het zelf, met dit soort gasten.
Klopt hoor, maar nu obama fout zit geven ze ineens heel veel om privacyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:35 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
In deze zijn Republikeinen en Democraten hetzelfde: even kwaadaardig, even anti-vrijheid, anti-privacy, en anti-burger.
Hi ha hoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn er snel bij vandaag.
Ff dop op je drank.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:43 schreef superniger het volgende:
ik wil Knevel haten. Maar als je hem leert kennen is het best een vriendelijke man
Of "Als Yolante iedereen had verwend, dan waren we wereldkampioen geworden."quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Andries wil " starfuckertje" horen
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)t-God-gevonden.dhtmlquote:
"Lurken kreng!"quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of "Als Yolante iedereen had verwend, dan waren we wereldkampioen geworden."
Haten op Ron Betonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef superniger het volgende:
Ron Vlaar was ooit ook aanvoerder van het NL elftal
Na Nederland - Italie is Vlaar zijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef superniger het volgende:
Ron Vlaar was ooit ook aanvoerder van het NL elftal
Die is toch homo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Na Nederland - Italie is Vlaar zijn zelfvertrouwen kwijtgeraakt.
Door Luca Toni.
dat is 7 jaar geleden...daar kun je hem niet op beoordelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door Luca Toni.
Deze mensen lijken ontevredenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef alors het volgende:
Bij Arsenal was iedereen lovend over zijn aanvoerderskwaliteiten.
Henk Timmer was op doelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Door Luca Toni.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze mensen lijken ontevreden
[ afbeelding ]
Ron Beton was bij Jong Oranje ook aanvoerder en volgens mij bij Villa ook meteen. Misschien geen topvoetballer, maar wel een geschikte persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat is 7 jaar geleden...daar kun je hem niet op beoordelen
Ronnie is gewoon niveau Aston Villa. Niks mis mee, maar daar gaan we in Brazilië de oorlog niet mee winnen.
Vlaar en persoonlijkheid in 1 zinquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ron Beton was bij Jong Oranje ook aanvoerder en volgens mij bij Villa ook meteen. Misschien geen topvoetballer, maar wel een geschikte persoonlijkheid.
Toen konden ze een ei op de motorkap bakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij Bassie en Adriaan zaten ze zonder benzine
Die jongen mag van mij in de zomer wel een eigen talkshow.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:56 schreef ajacied4lf het volgende:
Zelfs zonder beeld is Renske een held.
Als Humberto Tan nog een sidekick zoekt moet hij nu Renske halenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die jongen mag van mij in de zomer wel een eigen talkshow.
Bazenserie was datquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toen konden ze een ei op de motorkap bakken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Humberto Tan nog een sidekick zoekt moet hij nu Renske halen
Hij werkt zich langzaam omhoog. Radio, nu Internet TV, volgend jaar TV en daarna een eigen talkshowquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die jongen mag van mij in de zomer wel een eigen talkshow.
B 1 0 0 had ook wel heel veel pech. Het leek wel alsof ze hem altijd moesten hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
[..]
Bazenserie was datMet Bassie die een regendans ging doen bij de indianen
En dan later met een geniale truc de boefjes inrekenen op Saint Martin aka Sint Maarten
hij is voor Xerxesquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij juicht Renske voor Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had hij dit fonds in de uitzending moeten noemen.
1074 potentiele sponsors. Dat is niet mis.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien had hij dit fonds in de uitzending moeten noemen.
Zijn die mensen allemaal dit jaar afgehaakt bij SC Heerenveen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
1074 potentiele sponsors. Dat is niet mis.
Dat weten we eigenlijk niet. Normaal zetten ze dat altijd in het jaarverslag, maar dit jaar niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn die mensen allemaal dit jaar afgehaakt bij SC Heerenveen?
Renske gaat waarschijnlijk met die 16 uurtjes werk per maand gewoon met 4k naar huis.quote:
Op Ralph na een prima show.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:30 schreef tralalala het volgende:
Ik ga nu de herhaling kijken, beetje een topshow?
Renske neemt genoegen met 5 broden en 2 vissen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske gaat waarschijnlijk met die 16 uurtjes werk per maand gewoon met 4k naar huis.
Omdat Jezus Christus het wil natuurlijk.
Renske heeft meerdere banen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Renske gaat waarschijnlijk met die 16 uurtjes werk per maand gewoon met 4k naar huis.
Omdat Jezus Christus het wil natuurlijk.
Dacht hij zelf waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er zat voor Bananasplit.
Welles. Heb het er nog persoonlijk ingezet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Schande dat Renske niet in de OP staat overigens.
* Dozen met al die circuitbanen en F1-wagentjes van zolder pakt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De slaapkamer van Renske
[ afbeelding ]
Hij presenteert DIDD/N , hij presenteert de Bolder 75 avonden.quote:
Zie je.quote:Het tweede scherm/Dashboard:
http://www.eo.nl/tv/knevelenvandenbrink/live/tweede.scherm
Met stellingen en de favoriete rubriek van Fok!: Kletsen met Renske.
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welles. Heb het er nog persoonlijk ingezet.
Tijd voor een pica in de OPquote:
Samen met Holder?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij presenteert DIDD/N , hij presenteert de Bolder 75 avonden.
Die heeft Tijs gehosseld op de EO jongerendagquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:42 schreef tralalala het volgende:
Alleen maar chickies in het publiek![]()
Net als ep 1.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Het gezicht wat 'ie het vaakst trekt zit er niet bij.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel vele gezichten.
[ afbeelding ]
Net als het kwaad.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft wel vele gezichten.
[ afbeelding ]
Net als het kwaad.
Op die Ralph na waren het interessante en actuele onderwerpen met de gestolen examens en de NSA.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Huh! En ik maar denken dat de kijkcijfers niet zo goed waren
De "popi-jopie" items scoren dus toch minder goed.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Op die Ralph na waren het interessante en actuele onderwerpen met de gestolen examens en de NSA.
Met 'popi-jopie' bedoel je dit?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
De "popi-jopie" items scoren dus toch minder goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik blij dat het minder goed scoort. Anders zouden we elke dag zo'n type in de uitzending hebben.
★★★
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met 'popi-jopie' bedoel je dit?Bijvoorbeeld en de singasongwriter deelnemer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja, dan ben ik blij dat het minder goed scoort. Anders zouden we elke dat zo'n type in de uitzending hebben.
Denk niet dat ze hem aan tafel zouden willen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat hoopte ik. Maar Gertje is vast niet goed genoeg voor Knevel en vd Brink
Helemaal niet? Ik dacht dat hij alleen geen vaste gast zou worden maar wel af en toe langs zou komenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook geen Gertje bij TDJ trouwens.
Ik ben er al 2 dagen kapot van.
Hoezo geen Gertje bij TDJ??quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook geen Gertje bij TDJ trouwens.
Ik ben er al 2 dagen kapot van.
Ik had begrepen dat hij alleen een itempje zou doen, maar laten we hopen dat hij zo nu en dan toch aan schuift. Anders wordt het allemaal wel heel journalistiek verantwoord. Dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal niet? Ik dacht dat hij alleen geen vaste gast zou worden maar wel af en toe langs zou komen
Nee voor de serieus business kijken we wel naar Mart. Voor de lol naar Gertje en Dries.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij alleen een itempje zou doen, maar laten we hopen dat hij zo nu en dan toch aan schuift. Anders wordt het allemaal wel heel journalistiek verantwoord. Dat moeten we natuurlijk niet hebben.
quote:
twitter:rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59#TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]twitter:rtl7updates twitterde op zondag 09-06-2013 om 20:52:59#TourduJour: Het is onbekend of @Gertjakobs64 een rol krijgt in het programma! We houden jullie op de hoogte! #RTL7 reageer retweet
Die was al geweest...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef superniger het volgende:
Gemiste kans om Ferry Mengele aan tafel te krijgen
Voor het eerst? Er zijn wel een aantal dingen waar Geert (deels) gelijk over heeft.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef superniger het volgende:
[..]
Voor het eerst ben ik het met Geertje eens
Owquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:09 schreef superniger het volgende:
[..]
lolwhut, ik groette je alleen maar terug
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Owik dacht dat je me verbeterde, sorry man.
Oneens uiteraard. Die mensen komen zichzelf wel tegen hoor. Alleen een vwo-diploma heb je niks aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Zeg het maar, jongens!
Eigenlijk zouden alle scholieren opnieuw examen moeten doen
Eens
Oneens
Dat was heel kansloos toen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef alors het volgende:
Bij haar moet ik altijd denken aan dat Hindoe(?) programma van haar waarin die ene 'ster' uit die buurten ging playbacken en zijn eigen nummer niet kon playbacken
Mee eens. Met een VWO-diploma kun je idd niks. Op de universiteit val je dan wel door mand.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:11 schreef Travel. het volgende:
[..]
Oneens uiteraard. Die mensen komen zichzelf wel tegen hoor. Alleen een vwo-diploma heb je niks aan
No waaaayyy, die praat veel meer met een accent en heel overdreven verhalend.quote:
Hij deed me er aan denken. Misschien de stem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
No waaaayyy, die praat veel meer met een accent en heel overdreven verhalend.
Ik ben gewoon door gaan studeren en werk nu al jaren en kan nog steeds niks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Met een VWO-diploma kun je idd niks. Op de universiteit val je dan wel door mand.
nee, want discrimiNAZIquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Dit gaat toch nergens over, ik mag toch aannemen dat die school dicht gaat komend schooljaar...toch?
Zolang je baas denkt dat je wel wat kunt, is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik ben gewoon door gaan studeren en werk nu al jaren en kan nog steeds niks.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef alors het volgende:
'Hij doet alles voor die school'Ja zo kun je het ook zien ja.
insidejobquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef OProg het volgende:
Hoe kan niemand gezien hebben dat de verzegeling verbroken was bij die examens?
Dan moet het al van hogerhand komen, want zelf hebben ze dat inzicht totaal niet. En blijkbaar ook nog genoeg ouders die het religieuze karakter van de school veel belangrijker vinden dan de onderwijskwaliteit.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:15 schreef Latert het volgende:
Dit gaat toch nergens over, ik mag toch aannemen dat die school dicht gaat komend schooljaar...toch?
Het aantal geslaagden was vorig jaar ook 100%.quote:
Dat is het mooie inderdaad. Ons management kan ook niet meer dan wat leuteren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zolang je baas denkt dat je wel wat kunt, is er niks aan de hand.
Sowieso vreemd dat we islamitische scholen hebben...quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef alors het volgende:
[..]
Dan moet het al van hogerhand komen, want zelf hebben ze dat inzicht totaal niet. En blijkbaar ook nog genoeg ouders die het religieuze karakter van de school veel belangrijker vinden dan de onderwijskwaliteit.
Dat is niet vreemd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat we islamitische scholen hebben...
Vind je het ook vreemd dat we Christelijke scholen hebben?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:18 schreef Latert het volgende:
[..]
Sowieso vreemd dat we islamitische scholen hebben...
Jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind je het ook vreemd dat we Christelijke scholen hebben?
Je gaat die mensen toch geen leiding geven over een school.quote:
Maar wel met drie stalen pinnen en betonnen muren.quote:
is waarschijnlijk op 99% van de scholen zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat soort kasten hebben wij ook op kantoor, stelt niks voor.
Dat vind ik ook onzin ja, maar dat zijn scholen die al veel langer bestaan, en inmiddels alleen per naam nog 'Christelijk' zijn. Tegenwoordig behoren er geen christelijke / islamitische / joodse scholen geopend meer te worden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind je het ook vreemd dat we Christelijke scholen hebben?
Mensen bij ons in de gehuurde verdieping voor project mikken hun laptop in een kast waarvan de sleutel 5 meter verder in een blikken doosje te vinden is. Ook zoiets.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat soort kasten hebben wij ook op kantoor, stelt niks voor.
Het was gewoon weer dichtgeplakt met tape ofzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:22 schreef Karina het volgende:
Niets gemist en niet gezien dat het plastic open was geweest of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |